GEWELDIG
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en de foto's in je onderschrift tellen niet, die heb ik al te vaak bekeken
) 

kjoetie schreef:cloris, wanneer krijgen we weer foto's van jouw mooie man? Ik ben wel weer toe aan een dosis Piropo(en de foto's in je onderschrift tellen niet, die heb ik al te vaak bekeken
)

Idra schreef:Hihi, leuke filmpjes Cloor, wat een nèk heeft die Piropo toch, wauw!!!

Hoop dat het een beetje mooi weer (droog) blijft! DinkeyGirl schreef:Hij ziet er weer lekker uit haha vooral in dat tweede filmpje
Citaat:Sta je nou weer bij Noot? Je moet maar eens snel deze kant opkomen, dan kun je ons huisje zien en Suev & Dink's nieuwe stek
)

Net achter zijn oren heeft hij 2 vlechten, dat is het enige deel wat nog lang en dik is, maar de rest is echt om te
Zit er dus nu ook over te denken om hem te trekken, niet coupe sport maar wel 1 lengte en al het dode eruit, zodat het weer een beetje gaat groeien. Ik vind het heel zonde van het deel wat nog lang is maar zo ziet het er ook niet meer uit
Het heet Cow boy magic volgens mij. Maar bij Suev komt het niet van het schuren, maar door de dekens. En in de zomer heeft hij die niet om maar het groeit desondanks toch niet bij
Als ik zijn manen getrokken heb ga ik ook maar eens op zoek naar dat spul!