Dappere beslissing dan zsazsa.
Hopelijk is het dan ook wat motiverende weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Macho is ook druk onder het zadel. Ik kan niet opstappen zonder dat iemand hem vast houdt. Hoe jullie dit ook/gehad?
Niet dat het ras er toe doet, maar ben er wel benieuwd naar. 
Robijntjah schreef:Je was toch al achter een deel van zijn verleden?
Waar baseer je op dat hij lusitano zou zijn?

Marije_1997 schreef:Hey!
Ik heb eindelijk eens goede foto's kunnen krijgen van mijn paardje, die uit Spanje zou moeten komen. Nu denk ik zelf dat ie meer lusitano heeft nu hij gestettled is en lekker aan het werk is. Zou graag willen weten wat jullie denkenNiet dat het ras er toe doet, maar ben er wel benieuwd naar.
[ [url=m/n5phDr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook als iemand hem denkt te herkennen, stuur gewoon een pb! Ik wil namelijk zoveel mogelijk over hem weten.

Bij Elevada is het altijd opstappen en verder gaan waar je gebleven was, alsof er geen pauze van maanden in gezeten heeft
Maar komt ook wel weer goed. Hij is verder super braaf!
Ben er zeker van dat jullie er wel weer door komen, maar zal wat tijd vragen.
Succes ermee!
Na een heel stuk had ik wel door dat ik echt zelf wat relaxer moest zijn en heb dan ook stilaan wat losser gelaten en dan ontspande Nara wel wat makkelijker, ik moet echt terug even gaan geloven in en vertrouwen op het feit dat ze mij enorm spiegelt, dus hoe rustiger ik ben, hoe rustiger zij ook blijft. Ach, het komt wel weer, maar met stapjes!

)
maar ernaast wandelen kan hij wel. Hoe hebben jullie dit aangeleerd bij jonge paarden?