Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caro_MarjaH schreef:Laura1982 schreef:Ik heb nog niet voldoende ervaring met de myler bitten om te kunnen zeggen waarom wisselen beter is. Zou Ivm gewenning zijn. Mij werd het uitgelegd als dan blijft het speciaal en blijven ze goed reageren erop.
Ik weet het niet hoor, maar als ik wissel van bit en daardoor weer in gevecht ga met mijn paard omdat ze dan niet meer wil nageven terwijl we met het mylerbit lekker ontspannen en nageeflijk kunnen werken, dan wil ik helemaal niet wisselen. Ik zal me vanavond eens verdiepen in het boekje, kijken of daar wat in staat en dan meld ik dat hier nog even.
Suusenmalvin schreef:Hoppa!! Wij zijn de B door. 205 en 209 gereden, dus nu B+11!! Fem was erg lastig te rijden en had er echt geen goed gevoel over. Jury dacht dat anders over
[ [url=m/DRIM1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woestein schreef:Fijn rijden is het belangrijkste Marjolijn!
Punten komen wel!
Lekker voorwaarts rijden en oefenen voor de volgende keer Berdien!
Een keer HC starten is idd wel een goed idee, kan je haar even flink door pakken.
Hele nette punten Suus!
Gefeliciteerd ermee!
Kan je nagaan als jij een goed gevoel er over heb en de jury hetzelfde denkt!
Ook al mooie punten Rachel!
Flink oefenen en dan moet dat trailerladen wel goed komen!
Vanmorgen voor het eerst op vreemd terrein gestart.
Doel was zo ontspannen mogelijk rond te komen.
Euwe liep met losrijden heerlijk en wat mij betreft mocht hij zo op de trailer
Ik was al tevreden.
Toch maar gestart en na even wat kijkerig op het jury hokje een fijne ontspannen proef kunnen rijden!
2e proef hadden we beide wat het fut eruit maar toch ook hier wel netjes er aan kunnen rijden.
Resultaat was 1e proef 3e met 189 (een 9! voor halsstrekken en 8 voor middenstap) en 2e proef 4e met 196 (met een 8 voor halsstrekken)!
2e keer gestart en stand is nu 3 wp in 4 proefen![]()
![]()
Ben zo ontzettend trots op hem (en ook wel op mezelfen lang leven de valdispert
)
[ Afbeelding ]
Woestein schreef:Dan was ik geloof ik aan het uitstappen toen jij aan het losrijden was Berdien.
Reed toen ook een nogal aanwezige hengst bij....
De 28e ben ik weer in Vinkega, dus wie weet tot dan!
Dank jullie wel!