[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:27

Leuke lange teugellessen, leuke foto's en veeeel roze wolken :)

Hier even een mindere wolken :')
Maar dat komt wel weer goed!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:53

Last van je been Jolijn?

Tamme dus lekker aan de medicijnen, JUNK!!

Verder lekker rustig dus? Ook wel eens lekker he, niet allemaal van die wilde verhalen...
Ik heb weer trailer-training gekregen, ga alleen zeggen dat het echt boven al mijn verwachtingen uit is gestegen, super gaaf! Maar we hebben een groot deel opgenomen dus gaan een filmpje monteren en dan laat ik t wel zien ;-)
Vandaag ook n heerlijke les gereden. Links gaat echt super nu! Rechts blijft wat hangen dus daar ga ik me nu weer op richten...

Afbeelding
Mijn prinsesje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:58

Goed bezig! Dat ja en wat andere omstandigheden waar ik wel een beetje ondersteboven van ben ;(
Maar goed, heeft tijd nodig..

Ben wel echt ernstig teruggefloten door fysio, moet echt beter naar mijn lijf luisteren.. Gaan we maar weer proberen dus...

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 07:51

Jolijn, jammer maar de fysio zal wel gelijk hebben.

Bram had vanochtend zijn emmer water omgegooid (sukkel) die liep dus te soppen. (ik hoop toch echt dat dit weekend zijn waterbak wordt gemaakt)

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:07

Luisteren naar de dokter Jolijn :) Hopelijk zijn die andere dingen niet al te erg!

Ingrid, Figo houdt ook niet van losse waterbakken, die gooit hij ook omver.

Geeske, Chimanga is in volle vorm, blijkbaar? En ze blijft mooi :)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 09:52

Vervelend Jolijn...

Dankje Liesbeth! Ze begint en zo veel meer te luisteren en niet constant overal eerst eens tegenin te gaan, dat is gewoon heel erg fijn... anders ben ik na 20 minuten volledig gesloopt en is zij haar energie eigenlijk nog niet kwijt! En doordat ze minder verzet oogt ze ook mooier vind ik... tevreden en wat rustiger (al kan schijn nog steeds bedriegen :Y) )

Ooh, emmers in de stal... ja das altijd lastig! De ene bij ons laat m prima staan maar gooit m helemaal vol met hooi, en Chim gaat er mee voetballen ja! Dus als ik die nog water bij wil geven hang ik altijd haar voerbak met water aan de staldeur, kunnen ze mooi niet omgooien!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:58

Water aan de staldeur zou ook kunnen inderdaad, maar ik heb liever dat zijn waterbak gemaakt wordt.
Ik heb hem nl. ook wel eens laten overlopen (was ik vergeten dat ik de slang in de emmer had gelegd) :+

Wel fijn dat je paard nu mee wil werken Geeske, je harde optreden heeft toch het gewenste resultaat. (hoewel je het zelf waarschijnlijk liever niet had hoeven doen)

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:49

Hier gaat het heel erg poedersuiker. Oba heeft erg veel pijn en ligt momenteel heel veel. Ze komt nog maar moeilijk overeind en daardoor weer wond op dr been.. Dus het gaat gewoon niet meer... Morgen komt veearts en dan is het klaar.. |(

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:03

Sterkte Martinique, dit zijn geen leuke dingen om te beslissen.
Ik zal aan je denken.
Ingrid

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:15

heel veel sterkte voor Oba...

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:22

Onee! Martinique, wat erg zeg!
Maar wat een dappere beslissing als het echt niet meer gaat... Heel maar dan ook heeeeel veel sterkte morgen (en de tijd daarna) Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:46

Sterkte zeg!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:57

Ooh Martine wat erg :'( heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing en morgen..

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:06

Komt uit der meeleesmodus,

Jeetje heel erg veel sterkte!!

Jeetje Martine, hoe gaat het met jullie? Ik geniet elke keer weer van de prachtige plaatjes die op facebook voorbij komen. Hoe is het weer bij jullie?

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:17

Tis zo moeilijk. Vanavond komt ze weer dravend d'r stal in met de oren naar voren.. Dan kun je je niet voorstellen dat ze de dag ervoor na het rollen nog amper overeind kwam.. Het is zo tegenstrijdig allemaal. Ben benieuwd wat de veearts morgen verder zegt. Hij heeft haar al een tijdje niet gezien. Ben er echt kapot van. We weten al jaren dat we de beslissing ooit zullen moeten maken, maar wanneer doe je dat he.. Soms is ze zo goed, en ze is nog zo lief, opgewekt en fier.. Sta achter de beslissing, maar als ik d'r dan weer opgewekt zie... Dan zou je het zo weer afblazen.
Thanks voor de berichtjes.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 02:13

Ben erg benieuwd wat de dierenarts morgen zegt!

Ik snap je gevoel wel van het afblazen. Maar ergens is het wel heel erg fijn om te weten dat ze
Als 'laatste' dag een goeie dag heeft gehad inplaats van een slechte dag.

Nogmaals sterkte

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:31

Veel sterkte, Martinique! Zo'n keuzes zijn onmenselijk...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:48

Martinique, wat een ontzettend moeilijke dag zal het zijn vandaag.. Ik wens je heel veel sterkte toe!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:45

martinique schreef:
Hier gaat het heel erg poedersuiker. Oba heeft erg veel pijn en ligt momenteel heel veel. Ze komt nog maar moeilijk overeind en daardoor weer wond op dr been.. Dus het gaat gewoon niet meer... Morgen komt veearts en dan is het klaar.. |(

Heel veel sterkte! Moeilijke beslissing, maar wel eerlijk naar je paardje toe denk....

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:46

Uit de meelees.

Sterkte Martinique.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:33

Ach sterkte Martinique! :(:)

En ook Jolijn, met wat er aan de hand is :(:)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:50

martinique schreef:
Tis zo moeilijk. Vanavond komt ze weer dravend d'r stal in met de oren naar voren.. Dan kun je je niet voorstellen dat ze de dag ervoor na het rollen nog amper overeind kwam.. Het is zo tegenstrijdig allemaal. Ben benieuwd wat de veearts morgen verder zegt. Hij heeft haar al een tijdje niet gezien. Ben er echt kapot van. We weten al jaren dat we de beslissing ooit zullen moeten maken, maar wanneer doe je dat he.. Soms is ze zo goed, en ze is nog zo lief, opgewekt en fier.. Sta achter de beslissing, maar als ik d'r dan weer opgewekt zie... Dan zou je het zo weer afblazen.
Thanks voor de berichtjes.

Heel veel sterkte! Het is een vreselijke beslissing... ik heb voor dezelfde gestaan. Ik denk dat je nu op tijd bent... ze stapt op een fris moment uit het leven. Je wilt ook niet dat ze straks helemaal niet meer zelf omhoog kan... althans dat is de stap die ik graag wilde voorkomen. Dus ik denk dat je een hele goede keuze maakt zo.. hoe moeilijk het ook is! Heel veel sterkte morgen :(:)

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:45

Het is inderdaad dat je niet wilt dat ze straks helemaal niks meer kan, dan ben je te laat...
Ze is nu heel vredig heengegaan. Geen protest gelukkig. Hebben goed afscheid kunnen nemen voor en na de euthanasie en ook de rest afscheid laten nemen. Daarna is ze opgehaald.. Ze was nog erg opgewekt maar had ook pijn, dat zag je aan de manier waarop ze steeds stond. Daarom vond de veearts het een goed moment, aangezien we ook de winter weer tegemoet gaan en dat zou waarschijnlijk te zwaar worden voor haar. Nu heeft ze een laatste mooie zomer gehad.. Maar het is zwaar en super snel gegaan. Eigenlijk gister pas de beslissing gemaakt. Lief mooi paardje.... <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:49

Ja ik heb het met mijn verzorgpaardje gezien, waar ik dus zelf helaas geen zeggenschap over had, die kon dus niet meer overeind komen -O- Echt vreselijk om haar dan te moeten laten gaan. Dus ik denk inderdaad dat je het op een mooi moment hebt gedaan. Maakt het verdriet en gemis niet minder... Sterkte met het verwerken.. :(:)

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:59

Martinique, een hele dikke knuffel voor jou! Je hebt gekozen voor je paardje, en daar kan ik je alleen maar om bewonderen.