Soeske: Jaaah, dan blijken die barokke paarden verdacht veel weg te hebben van de rodeopaarden uit Amerika. Gelukkig maar dat je er op bent blijven zitten. Met je knieën geen fijn vooruitzicht om dan van je paard te vallen.
Beda: Ik bedoel dat daar een paar mooi skims staan in de leeftijdscategorie waar jij in zoekt...
Martine: Als ze dat voor Sam bieden dan vlecht ik hem zelfs voor ze in! Haha. Maar zelf zal ik het nooit neerleggen voor een paard. Nog niet voor een auto!
Aline: een aparte hengst! Ik ben niet zo van de blauwe ogen, maar dat behang mag er wezen!
Jus: Dat valkje zou ik warm voor lopen, die andere glimt naar mijn mening net ff te veel. Ik kan de kleur daardoor niet zo goed zien. Maar die manen kleur maken alles goed. Jammer dat Spanjaarden niet trotser zijn op het behang, want daar ben ik dan ook altijd weer erg benieuwd naar. Hoe ziet hij er uit als de zon niet op hem weerkaatst? En wat voor naam heeft zo'n paard eigenlijk?
Suus: Heb je weer echt last dan van je knie? Wel balen hoor! Wat een ongelooflijk leuke foto van dat trio zo in de wei en de vierde die dan heel eigenwijs blijft staan!
Shanna: Oooohw wat jammer! Ik zit stiekem te hopen dat Jus tzt nog een leuk droompaard voor mij weet om te proberen... Mijn rijbroek stop ik mooi onderin voor het geval dat... Nu lees ik dat het nog erger is. Helemaal nooit? Dat zou ongelooflijk zonde zijn! Wat erg. Maar dan kijk ik naar een (verder heel onsympathiek mens) dame op onze club en die is pas weer met een eigen Fries begonnen. Kon niet meer rijden vanwege haar rug. Zeg dus nooit nooit.
Mies: Bij de 2e keer kijken vond ik hem mooier dan op het eerste gezicht. Wel een makkelijke kleur! Geel valt niet op! En enorm bezwaar: Hij is niet bereden!!!! Mies, ik val ook al niet voor blauwe ogen en sjaad kan best mooi gevonden worden, maar de kleur vind ik ook helemaal niks. Ik kan me wel in je mening vinden. Ben jij er trouwens ook zaterdag in Bergeijk?
Ilona: Als ik zou mogen kiezen werd het idd ook prinsje! Die vind ik qua kleur ook mooier.
Denise: Ik schrik van je bericht! Het zit niet mee bij jou hè? Van harte beterschap voor je vriend en ik wens jou alle kracht toe om er te zijn voor hem en om samen met hem te werken aan de revalidatie. Heel veel sterkte!!! Houd je ons wel op de hoogte?
Wanda: Herkenbaar pennygevoel. Sam heb ik vanaf dat ie anderhalf is en vroegah, toen ie nog twenter was, kwam ie in volle galop aan als ie me zag. En ik voerde hem niet eens alle keren. Nu schieten zijn oren ook altijd naar voren als ik kom. Sinds ie weer thuis staat worden we weer hechter. Frank met muts is eng, maar bij mij komt ie hoe dan ook even snuffelen of mijn jaszak nog wat lekkers bevat.
Gab: mooie foto's! Met Moreno moet je ook vaker spammen hoor...
Shanna: Ooit probeerde ik mijn verdriet om het verlies van een ongeboren kindje te bagataliseren bij een vrouw, wiens zoon zijn baby had verloren, net een dag voor het geboren zou worden. Zij gaf mij de heel wijze volgende woorden mee: "Wat jij meemaakt is het ergste wat jou kan overkomen en dat is niet te vergelijken met wat een ander meemaakt." Houd dat goed voor ogen hoor! Ik vind jouw rugproblemen net zo erg als wat de vriend van Denise overkomt. In beide gevallen komen toekomstdromen in het gedrang. Ik brand ook een kaarsje voor jou, dat je rug weer zo sterk mag worden dat paardrijden weer kan. En Engeland is rond. Super!!!
Lobke: En wat voor een bruine!! Ach, mijn wpn'ertje is ook een beauty en ook nog eens een pennypaard heb ik al een paar keer gehoord... Mét ook nog eens een spaanse naam! De volgende wordt bij toch echt een apart kleurtje. Ik houd daar nog steeds aan vast. Maar idd ook geen roze.
Bedankt voor je lieve woorden, Anouk. Na Engeland wil ik toch wel weer aan de slag hoor!!!
BrankaZ
Geplaatst: 12-05-10 19:48
Denise, heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee en herstelt jouw vriend snel.
Anouk, niet te hard gooien met die kids!
En dan het ego-bericht: vandaag afgesproken met de vorige eigenaar van Frío. Althans, 1 van de vorige eigenaren. Hij heeft er (helaas) meerdere gehad. Hele tijd met haar zitten praten. Was erg leuk. Veel typische dingetjes van hem herkende ze. Verder ook antwoord op een aantal vragen gekregen. Ze gaat thuis nog op zoek naar wat informatie, misschien dat ik daar nog wat meer mee te weten kom.
Zit op het moment in Drenthe. Vandaag nog geen bericht, maar gisteravond liep hij al beter. Stalgenoot (Miranda, die ook springlesje geeft) had hem toen binnengehaald en zijn been afgespoten. Het is wel heel erg fijn dat er mensen zijn die voor hem zorgen nu ik een paar dagen weg ben. Geeft een stuk rust. Verwachtte maandag dat hij eind van de week wel vrijwel helemaal in orde zou zijn, daar ben ik nu eigenlijk wel van overtuigd.
Jemig hebben jullie het gezien van die vliegramp??! Mijn vriend heeft vroeger elk jaar een maand voor Afriqiyah gewerkt, Tunesische crew werd dan dik betaald ingehuurd om een maand vanuit Tripoli te werken... Gelukkig maar dat hij ermee is gestopt!
Ja heb het gezien... heel erg! Gelukkig dan dat je vriend er niet meer voor werkt. Hoewel het volgens mij de eerste keer is dat een vliegtuig van die maatschappij een ongeluk heeft. Volgens mij gebeurt dat iedere maatschappij wel eens...
Pfff hij verteld me net dat het een nieuwe lijn is naar Johannesburg, het bedrijf waar hij voor werkte in Tunesie is pas 3 maanden geleden gestopt mensen naar Libie uit te zenden voor Ifriqiyah.. Tsjah maar wat je zegt, zoiets kan natuurlijk elke maatschappij gebeuren.. Ze hadden ook net nieuwe vliegtuigen gekocht!
Onder het zadel komt hij mooier op de foto dan onder de palmbomen haha
evdpanne
Geplaatst: 12-05-10 20:53
Wat gaan we weer hard hier . Ben ik niet meer gewend .
Martine: Mooie tuin hoor . Leuk dat je waarschijnlijk je droomhuisje hebt gevonden! En stallen aan huis, ik ben jaloers! Gab: Leuke foto's weer van Moreno! Denise: Heel veel sterkte! Shanna: Fijn dat Engeland rond is! Hopelijk kan je in die tijd je rug weer wat laten aansterken! Jus: Wat een mooie paardjes weer!
Vandaag weer lekker gereden met Shaggy, al was ie wel een beetje koppig vandaag . Maar uiteindelijk ging het wel weer lekker! Morgen heb ik weer is een keertje les. Als het droog weer is komt mijn moeder misschien nog foto's nemen .
jus
Geplaatst: 12-05-10 20:58
Shanna , Engeland was toch au pair of heb ik dat nou mis ?