Robijn had het gisteren ook wel een beetje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is echt Roc. Dat zadelpassen blijft altijd een kriem he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe (afkloppen) vrij veel geluk met zadels heb. Kendi heeft jaren met een merkloos zadeltje rondgehobbeld dat prima lag en op Roc ligt nu een Kentaur, heerlijk zadel! Ook niet zo prijzig, dus als Sien over een tijd goed in de spieren zit, ga ik voor haar ook een Kentaur kopen
. Voor het inrijden heb ik een ouder wintecje liggen dat vrijwel overal op past. Dat zadel kan ook wel een klap opvangen, dus mocht het inrijden niet helemaal naar wens gaan, dan is in iedergeval m’n dressuurzadel niet naar de knoppen
. Leuk zo’n lesje trouwens, Roc kan ik jammer genoeg niet zo scheren en doen als ik wil. Hij is panisch voor scharen en scheermachines wanneer het bij z’n oren en hoofd komt, dus het is altijd even snel onder het eten of met de praam eraan. En ook ik ben heeeeel blij dat ik een binnenbak heb, wat een hondeweer zeg
. 
Leuke foto. Kendi kon dat ook, die maakte nog bijna een koprol voor dat snoepje 
. Sneu van je konijntje zeg.
Leuke foto’s trouwens! Ik ben ook wel een setjesfreak hoor
. Ik heb Roc sowieso altijd in de bandages staan en dat moet natuurlijk allemaal matchen
. Roc kan trouwens ook niet stilstaan met opstappen. Het is misschien heel slecht, maar ik laat hem altijd lopen als ik opstap, anders krijgt hij gelijk zoveel spanning, hij wordt dan echt een beetje panisch en is dan in de beginfase van de training helemaal druk. Hij gaat pas lopen als ik afzet, daar hou ik dan rekening mee.
Leuk beest hoor, die Yippes!

? Echt leuk hoor, wordt een lekker weekendje dus! De meeting vind ik een heel leuk idee, als het doorgaat dan ben ik zeker van de partij! Kamasutrabeurs??
Oh what the hell, waarom ook niet 
Die foto is echt geweldig!
. Schitterend zo met die ondergaande zon! Fijn dat Yaco bijna verkocht is, maar wel moeilijk lijkt me.
Wist nergens van, heb ik gewoon gedaan 
. Lang leve zwaartekracht als je blijft zitten inderdaad, maar ik denk dat je zwaartekracht wel kan vervloeken als je niet blijft zitten
.
!
. Gister heb ik les gehad, veel op de ontspanning gelet en op een gegeven moment kwam hij zo fijn door dat hij hele fijnekadans kreeg. Ik word daar zo blij van, als hij er zo fijn aan staat. Dan wordt het echt een kwestie van wissels bevestigen en dan kan hij wat mij betreft het Z2 in 
KG_Images schreef:borderjay: Dat heb je soms wel eens he. Lang leve zwaartekracht als je blijft zitten inderdaad, maar ik denk dat je zwaartekracht wel kan vervloeken als je niet blijft zitten
.
.
.Citaat:na hoelang kon jij je kaken weer normaal van elkaar af doen? ik ben 9 sep. geweest en kan me kaken nog niet normaal van elkaar doen
Maar ik genees altijd heel snel.
)
. Het is natuurlijk morgen 4 oktober en dan is het Leids ontzet. Dus de hele binnenstad in Leiden is afgezet, elke bus die daar normaal doorheen gaat wordt nu omgeleid en is dus al standaard te laat... Had dr wel een beetje rekening mee gehouden, maar hij was wel erg laat... Gelukkig net op tijd op school
. Hopelijk wordt het weer wat beter want moet misschien nog langs Atlas, eigenaar heeft geen tijd. En vanavond wilde ik ook nog wel even naar Leiden, is altijd wel gezellig. Maar alles is buiten dus dan moet het wel goed weer zijn (in iedergeval droog).

Mijn leidinggevende heeft me de hele herfstvakantie ingepland, van zondag t/m zondag, behalve op maandag! En dan ook nog van 09.00 tot 15.00. Weg plannen, weg vakantie... lekker is dat! Ik weet wel dat ik aan moet geven welke dagen ik vrij wil, maar ik wist nog niet precies welke dagen ik vrij wilde, maar dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat ik meer dan 1 dag vrij ben!! Nu kan ik gewoon helemaal niks. Op die ene dag wil ik dan naar Igneo gaan.. En Jasmijn zou ook nog langskomen en dat valt op deze manier ook lekker in het water... (ik spreek wel even een andere dag met je af Jasmijn, ik ben altijd op donderdag en vrijdag vrij van school, dus dat zouden we ook kunnen afspreken!)
beterschap! 
Menn, wat een drukte weer in het topic, haha. Wel gezellig hoor!
Maar ff bijreageren...
.
. Setje staat mooi!!
... Wat akelig zeg.. Dacht dat ie t wel zou redden!
. En idd hopen dat jij dan ook een paardje hebt voor volgend jaar. (Eerst nog maar zien of ik met die van mij dan al kan hahaha.) En wat balen van je werk zeg
Lekker l.ullig.. Maarja, wel lekker geld
.
, lijkt me gezellig!
Ik ben heeeeeel benieuwd!
. Verder gaat de training lekker met Roc lees ik, super!
. Maar schijnbaar ook bij jou in de buurt... Beterschap!
. Wij hebben geen fantastische binnenbak, maar we hebben er wel 1
. En dat is redelijk te doen hoor, gelukkig!
.
). En heel toevallig konden Jasmijn en dat meisje elkaar
. Echt heel grappig!
. Echt een klein, propperig barokkie!!
Heeeel lief ook, kwam meteen op Jasmijn aangestormt, echt heel leuk om te zien!! Daar nog even getut, wat geborsteld, hoefjes gevraagd, e.d. Toen naar Chico. Hij stond net op stal, en stond al heel nieuwsgierig te kijken
. Ik heb lekker getut met m, zn manen uitgeborsteld, gepoetst... Ik zit voorlopig nog wel op mn roze wolkje, hij is zoooooooooo leuk, en gewoon van MIJ. Ongelovelijk toch haha.
.
dan regel ik even met Johan dat hij ons bij Aline weer op komt halen en dan zetten we jou zaterdag wel weer af in Assen.

. Ik heb t topic al gevonden (1 min na je het had geplaatst
). Ik zie er echt belabbert uit zeg
. Maarjaaa, t was gezellig
.
. Aah
.