[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:56

Shanna balen zeg :(

Soeske hmm daar kunnen ze dus niet achterkomen? Blijkt pas later ofzo? Anyway veel sterkte ermee...

Mies ik denk het wel! ;)

Hopla daar hebben we m:
http://www.pre-imports.com/2/?a=2&b=132
'more than 6 figures in euro' :=
en dan maar hopen dat hij geen zware koliek krijgt...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:30

lakshmi schreef:
Hopla daar hebben we m:
http://www.pre-imports.com/2/?a=2&b=132
'more than 6 figures in euro' :=
en dan maar hopen dat hij geen zware koliek krijgt...

Achterlijk gedoe. Goed paard heeft geen kleur.

Ja ik baal behoorlijk. Vooral omdat ik besef dat ik waarschijnlijk vervroegd met paardrijden moet stoppen.
Net een gigantisch huilbui gehad. Wat een kl*tegevoel. Maargoed, ik wacht nog een paar weekjes af... en anders is het voor mij voorlopig gedaan. Dan ga ik eerst naar het buitenland, aansterken en dan als ik terugkom kijken of het weer kan. Maar ik voel me echt behoorlijk sh*t op het moment. Een beetje alsof ik een stukje van mezelf kwijtraak. Maarja, mijn rug kapot rijden heb ik ook niks aan...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:39

Shanna.. :(:) sterkte....

Mies, hihi, ik vind hem gaaaaf 8)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:53

Shanna: heel veel sterke! Ik ga voor je duimen dat er positief nieuws komt!

ilona, ik vind het (puur kleur he) dus 3x niks.. (no offens sjaad) urbino is mooi van bouw maar dat roze rond die ogen en neus, nee niks voor mij ;)
(ook niks tegen chico zn roze neus, chico is gewoon sexy :P)
Als er nog is een palomino pre is, mag daar wel een strikje om!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:02

Speciaal voor Mies haha :D Prinsje, heerlijk paard ook om te zien en om mee te werken. Heb echt heeel veel van hem geleerd in de tijd dat ik hem nog mocht rijden :) !
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:03

ja, das nou nog is een knap paard ;)!
Ik vond hem in het echt toen ook super gaaf!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:03

Shanna, sterkte meis!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:06

Jaa hij is zeker knap! Zou leuk zijn als hij ook meer in het barokke wereldje terecht was gekomen met shows etc. Hij heeft een hoop in zijn mars :) ! En een lust voo rhet oog ;) . Alleen hij wordt meer gewoon voor buitenrijpaard gebruikt, zonde he..?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:07

Oh, Ila, echt eeuwig zonde dat je met hem moest stoppen! anders had jij hem mee kunnen nemen voor shows ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:18

Shanna nou inderdaad.. Een kleurtje is leuk, maar men kan ook overdrijven qua prijzen, ik vond die valk jaarling van 40.000 ook idioot! Voor die prijs kan ik hier 50-100 berber jaarlingen vinden.. Misschien geen slechte business :=
Maar jemig wat onwijs k*t zeg!! Dat het zo erg is... Zou je dan misschien helemaal niet meer mogen rijden? :'( hoop voor je dat het met een goede rust weer goed komt... Maar toch al balen dat Spanje nu niets meer wordt :'(

Ilona wat een knapperrrrrd!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:21

Ja kom nou even helemaal... 40.000 voor een jaarling alleen op kleur. Sorry hoor hahahaha maar zulke dingen vind ik gewoon belachelijk. Een paard loopt niet op papier en al helemaal niet op kleur!! :P Of het nu zeldzaam is of niet...

Ja het is wel balen, maar denk wel het beste. Behandeling en paardrijden gaat niet zo goed samen. Wil mijn rug gewoon weer op de rit hebben en als dat betekent dat ik dan even niet moet rijden, dan moet dat maar...
Niemand heeft mij gezegd of verboden te rijden hoor. Ik ga op mijn eigen gevoel af en die zegt dat, hoe moeilijk dat ook is. Ik blijf positief, het komt vast wel weer goed, maar behandeling, rust en aansterken (sportschool) lijkt mij een goede formule om de zaak weer op de rit te krijgen.

Laat het er dus ook niet bij zitten, ga kijken of ik een scan kan krijgen. Iig niet via mijn HA want die vond het niet nodig. :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:22

sorry dames en heer heb wel een hoop gelezen maar om te reageren heb ik even geen kracht/puf meer (lees dik 10 pagina's)

ik ben op dit moment gewoon leeg op en moe mijn vriend/man heeft maandag avond een beroerte gehad en daar tobben we op dit moment erg mee.

ik probeer wel bij te reageren maar als ik wat vergeet sorry,

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:28

Heel veel sterkte Denise!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:29

Ach wat een vervelende berichten hier!

Heikedenise: hoe gaat het? Is ie wel thuis of niet? Erg veel sterkte hoor! :(:) Hoe oud is je vriend?

Annash: Oh! Wat erg meid. Lijkt mij echt een zware beslissing. Nou: heel veel sterkte en goed aansterken gewenst. :(:)

Durf bijna niet te melden dat mijn penny-droom een beetje uitgekomen is :P
Ik en de kids liepen net de wei in, waar meneer Jippe dus lekker 24/7 in staat sinds maandag.
Hij was bezig te stoeien met de andere Fries, maar toen ik hem floot, kwam hij direct onze kant op. <3
OK, wel rustig in stap, maar het was wel een ferme stap.
Nu had ik de vorige keer een stuk appel mee en nu dus ook. Dus dat kan ermee te maken hebben.
Maar toch... mijn wilde Friese hengst (ahum) kwam zo naar ons toe... :D
Ik heb nu lekker zijn halster afgedaan. Staat een stuk fijner denk ik.
Dus appeltje erin, andere Fries wilde ook wel.
Die kreeg dus Jippes lelijkste blik inclusief platte oren toegeworpen en een hap in de lucht.
Dat was duidelijk... andere Fries droop af.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:29

Denise heel veel sterkte, natuurlijk ook voor je vriend!
Jeetje een beroerte op zo'n jonge leeftijd!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:30

Jermig Denise,wat vreselijk! Hij is toch nog hartstikke jong?Dat hoor je niet zo vaak op zo'n jonge leeftijd....ligt hij in het ziekenhuis?
Heel veel sterkte in ieder geval.

Shanna Gun je rug voorlopig even rust,misschien daarna buikspieren extra trainen en corset van stiek om met rijden? Ik hoop hel erg voor je dat het snel weer beter gaat :(:)

even kleine Moreno spam...foto had ik hier volgens mij nog niet geplaatst:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

was op ons uitje naar Karina *D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:31

Annash, ik heb een behoorlijke hernia en zie wat ik er nog mee doe en kan doen ;) geef de hoop nog niet op hoor.
Ik heb leren luisteren naar mijn lijf en heb deze week ook niet echt getraind met mijn paard, tja soms zit er zo'n weekje bij. Verder werd er bij mijn behandeling gezegd dat ik lekker moest blijven rijden maar dat ik niet over de grens moest gaan. Hoe minder ik reed hoe erger het werd.
Ik train elke week in het zwembad (aquarobic en aquafitness) en dat werkt ongelofelijk goed.
Houd moed ;)

Heikedenise; wat erg... was het een lichte of zware beroerte? en weet je al iets over een eventuele prognose? sterkte Y;(

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:32

Jeetje Denise dat is ook wat zeg :oo daarbij valt mijn rugprobleem in het niet! Heel veel sterkte, hopelijk komt alles goed.

Borderjay leuke foto's! Ik weet niet of een corset wel nut heeft bij mij. Lijkt niet bij mijn klachten te passen. Mijn buikspieren zijn opzich aardig goed gelukkig... maargoed daar valt naar te kijken! Thnx voor het meedenken. :)

En iedereen bedankt voor de lieve reacties, moet ik wel weer een traantje wegpinken hoor. Moeilijk moeilijk, maar wel beter denk ik.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:43

Shanna , Soeske en iedereen die zich niet top voelt STERKTE.
Het veulen staat ook op de site van Julie (waar de champange hengst op staat)zij importeert veel paarden uit Spanje en veel paarden die bij de stal van Antonio komen zijn ook kampioenen geworden in USA en Mexico. Veel paarden op de site staan dus gewoon bij ons en veel fotos zijn ook van mij *D

Ik ben het met Shanna eens dat een goed paard geen kleur heeft , ik had mezelf jaren voorgehouden geen schimmels te nemen en nu heb ik er 2 , mijn lievelingskleur is altijd vos geweest en ik heb helemaal geen vos.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:45

Hahaha zo zie je maar hoe het kan lopen he! :)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:50

Denise wat erg zeg, sterkte voor jullie, hoe gaat het nu met hem?

Shanna, balen van je rug en je toekomstplannen. Helemaal niet meer rijden zal niet nodig zijn, er zijn zat rugpatiënten die toch nog kunnen rijden, ik hoop dat dat er voor jou ook weer helemaal zal inzitten.

Mies, I agree, ik heb het ook niet zo voor die "roze" paarden :D
Volgende is bij mij een schimmel, zal vast veel poetswerk zijn, maar ik vind ze zo prachtig! Bruine ook nog steeds, maar die heb ik al :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:52

Op den duur vast wel Lobke. Als ik vandaag had moeten beslissen helemaal te stoppen, dan was ik nu ook niet aanspreekbaar geweest. Vind dit al wel erg genoeg zeg maar. :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:18

Denise, ik schrik me een ongeluk van je berichtje.. jeetje.. |( Wat erg dit! Hoe gaat het nu met hem? En met jou? Kan je wel bij je ouders/vrienden terecht.. :(:) ?

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:24

Denise wat een rotbericht veel sterkte met je vriend !!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:07

heikedenise schreef:
sorry dames en heer heb wel een hoop gelezen maar om te reageren heb ik even geen kracht/puf meer (lees dik 10 pagina's)

ik ben op dit moment gewoon leeg op en moe mijn vriend/man heeft maandag avond een beroerte gehad en daar tobben we op dit moment erg mee.

ik probeer wel bij te reageren maar als ik wat vergeet sorry,

Jeetje Denise, een beroerte is niet niks. Ik schrik enorm van dit bericht.
Sterkte meis :(:)