Anouk: Wat een leuke foto

Onder het zadel klikte het wel, maar naast het zadel klikt het totaal niet tussen ons

Hihi, Daisy is groter dan Dosie

Succes zondag! Hopelijk rijdt ie echt zoals in de les!!
Ik ben ook wel benieuwd hoe die amazone hem rijdt, dat is toch altijd wel interessant om te zien. Misschien dat ze nog met tips en ideeën komt om ook jou verder te helpen.
Mies: Het was ook de tweede keer dat ik op haar zat en Daisy was een beetje gespannen, Lisa had namelijk muziek opgezet.
Nope

Denise: Haha,

Ilona: Daisy is nu bijna 5 en ze was onwijs afgevallen door Salazar, nu Salazar is afgespeend is ze aan het bij trekken en hopelijk krijgt ze door het rijden wat meer spiertjes. Ik zit een beetje voorover op Daisy, omdat ik merk met rijden dat ze dat prettiger vind. Als ik echt ga zitten, dan rijdt Daisy op de handrem. Hier moet ik dus nog even een oplossing voor verzinnen.
Zilfstar: Gelukkig zorgt grondwerk wel vaak voor een enorm goede band waar je straks in het zadel alleen maar profijt van heeft.
Veel plezier iedereen morgen!!!
Ik zal even wat meer info geven over Daisy om verwarring te voorkomen.
Daisy is de bijna 5 jarige Andalusier x KWPN van Lisa. Vorig jaar heeft zij Salazar gekregen, het vriendje van Igneo. Door Salazar is Daisy enorm afgevallen, ze gaf hem letterlijk alles en liep er magertjes bij, ondanks het vele voer dat er in ging. Nu Salazar ong. een maandje is afgespeend begint Daisy enorm op te bloeien. Ze zit weer mooi in haar velletje en is sinds kort onder het zadel.
Ik het nu 2 keer op haar gereden, omdat Vaidosa nu met zwangerschapsverlof is en ik Bondosa moet delen met het dochtertje van Lisa. Ik heb dus de tijd om Daisy wat basisdressuur dingetjes bij te brengen. Op de grond klikt het totaal niet met Daisy en mij, ik heb niks met de merrie, ondanks dat ze echt super lief en aanhankelijk is, is het gewoon niet mijn type paard. Het is echt een schat van een merrie en het ligt volgens mij geheel aan mij dat ik niks met haar heb

Daisy staat te koop, dus in feite ben ik haar verkoop klaar aan het rijden betreft de basis.