zolang je maar stevig in je schoenen blijft staan. handigste is gewoon wachten met opstappen totdat zij stilstaat Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zolang je maar stevig in je schoenen blijft staan. handigste is gewoon wachten met opstappen totdat zij stilstaat
Of hangen, ligt er net aan hoever ik ben

. Als je maar niet valt haha 

Dus dat kan goed zijn
Als hij ook maar íets stil stond kreeg hij wat lekkers,wat ik uitbouwde naar steeds langer stilstaan met opstappen....toen hij braaf snapte wat ik graag wilde gingen die snoepjes langszaam aan over in een brááf en aaitje/klopje.
*weet niet hoe vaak je nu rijd*
Natuurlijk blauw met bruin, net als dr dekje, dr zweetdeken mijn halve garderobe
Met moeite dr dikke winterdeken in helemaal blauw gekocht

Ik ben zo benieuwd wat het wordt!
Gelukkig krijg je er wat moois voor terug.
Ach, gelukkig bestaat er dan altijd nog iets lekkers als een douche
Maar onweer is inderdaad ook niet fijn, dat vind ik aardig eng na mijn texelavontuur..

Lisa wil er ook heel graag eentje, haar man denkt daar anders over 
het regent hier weer en volgens buienradar gaat het voorlopig nog wel even door.. 

Robijntjah schreef:Sanne: Dan hebben jullie nu het weer wat wij gisteren hadden geloof ik
_Saida_ schreef:Gabriella -> Gefeliciteerd met je baby van 15!![]()
Moreno z'n sokken eraf, nu is het zeker net een andalusier?
ziet die mafkees ineens een wit lapje op de bakrand liggen...en toen ging het snel,omhoog,ondraaien en bokkend wegwezen...ik bleef nog net zitten/hangen,beugel kwijt en ik was blij dat hij stil stond!!! Lang leve de zwaartekracht dat ik in het zadel bleef