[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:43

ja even uittesten Tong uitsteken zolang je maar stevig in je schoenen blijft staan. handigste is gewoon wachten met opstappen totdat zij stilstaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:44

Ja, dat doe ik ook, maar ik blijf wel lekker eigenwijs met mijn voet in de beugel staan Clown Of hangen, ligt er net aan hoever ik ben Nagelbijten / Gniffelen

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:45

Ik denk dat Robijn je een beetje aan het uitproberen is.. maar dat hoort er bij Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:46

haha zie het al voor me:P dan denk ik echt weer aan vroeger. toen reed ik net 2 jaar paard. wou ik opstappen sta ik in 1 beugel gaat me paard er keihard vandoor haah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:47

Mjah, ik twijfel of het uitproberen is... Ik denk echt dat het spierpijn is... Ze heeft het bij vorige eigenaresse ook gedaan he, en die is gevallen Knipoog

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:48

Ja maar by vorige eigenarrese kon het ook uitproberen zijn Tong uitsteken
Weten wij veel hoe zo'n paard denkt hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:49

Ja klopt, maar ze is zo onzeker, en durft bijna niets alleen te ondernemen, dus dat betwijfel ik echt heel erg Nagelbijten / Gniffelen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:51

stille watere diepe gronden haha. nee zou ook spierpijn kunnen zijn. moet je even kijken als je ff paar daagies rustig aan heb gedaan. en dan weer opstappen.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:51

Misschien is het iets anders. Ik weet het niet Tong uitsteken . Als je maar niet valt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:52

Ik had haar nu vanaf zaterdag met rust gelaten Nagelbijten / Gniffelen

Nee, ik val niet hoor, want ze rent niet weg... Het is meer wegdraaien van me zeg maar...
Dus diegene die haar vast heeft, gaat gewoon aan die kant staan Vork

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:54

Misschien is het gewoon ff aankijken, en is het dalijk gewoon over als je paar x haar heb laten wachen met opstijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:55

Mja, ik wacht het zowiezo even af,... het zal vast een keer overgaan Nagelbijten / Gniffelen
En als het erger wordt maar een keer DA erbij ofzo Clown

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:56

Misschien iets met evenwicht.. of zeg ik nu iets heel geks Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:57

Evenwicht heeft ze niet Nagelbijten / Gniffelen Dus dat kan goed zijn Ja

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:59

Moreno ging ook lopen en draaien bij het opstappen en ik heb hem gepaait met snoepjes Haha! Als hij ook maar íets stil stond kreeg hij wat lekkers,wat ik uitbouwde naar steeds langer stilstaan met opstappen....toen hij braaf snapte wat ik graag wilde gingen die snoepjes langszaam aan over in een brááf en aaitje/klopje.
Ik moet zeggen dat ie nu na het opstappen nog wel eens achterom kijkt van: En? Komt er nog wat? Vork

Miichelle90 Bij mij heeft dat ook vreselijk lang geduurd,kaak was 1 beurse gekneusde plek,kon amper eten...ook veel last van de wonden gehad....1 groot drama en heeft erg lang geduurd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 23:00

aah dan doe ik dat wel even met clickeren idd, dankje voor de tip Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 23:01

Jaa idd, maar robijntjah misschien omdat ze zo onzeker is. soort van er onderuit komen. ik weet niet, ken het paardtje zowiezo niet.
Ik weet wel dat als Femke(me oude paardtje) dat deed had ze gewoon een irritante pismerrie bui haha en bleef ze de hele tijd vervelend doen.

Borderjay : ik kan nog steeds me kaken niet normaal doen. en moet 21 oktober alweer voor de andere kant. nouu mooi dat ik ga afbellen en pas januari een afspraak maak !

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:07

Cyrina: Fijn dat je een goed huisje hebt gevonden! Gaat hij ver weg?

Ilona: Ja moeten we doen!

Jolijn: Ik heb ook zo'n kat die denkt dat paardenspullen ook voor haar zijn. Maar het staat robijn erg goed! Leuke foto's zo met die herfst sfeer! Die manen vraag krijg ik ook wel is! Maar niemand komt aan de manen van mijn perdje!
Spierpijn zou kunnen, maar het kan ook een beetje uitproberen zijn. Beetje moeilijk te beoordelen vanaf hier. Ik liet shannon altijd kleine rondjes om me heen draaien, ze mocht wel lopen zolang ik het maar niet hoefde te doen, en dat korte draaien was ze altijd snel beu! Nu staat ze heerlijk stil (behalve als ik op het erg opstap want dat betekend buitenrit!!) Weet bij haar wel zeker dat het geen spierpijn was maar gewoon een beetje zeuren. *leest steeds meer berichtjes* Als je toch twijfeld over spierpijn even 2 dagen lekker een massage geven en mee wandelen, en als het daarna niet meer is dan is of de pijn weg of ze heeft weer zin Knipoog *weet niet hoe vaak je nu rijd*

esther: een beetje regen gaat nog wel, maar een stortbui is niks! Atlas was zeker wel blij dat je hem ging halen!

saida: Tastharen doe ik eigenlijk nooit, net als de oren..hooguit de uitstekende plukjes. Ben benieuwd naar de foto vrijdag! (krijg door jou nu wel zin om shannon ook even onder hande te nemen)

Benthe: He wat akelig, ook dat je het dan net moet zien gebeuren! Arm beestje!

Ben blij dat we een binnenbak krijgen! Stom weer, vorige week lekker droog en perfecte bak maar na dat gehoos van vanacht weet ik het nu niet zo zeker...hoop maar dat het wat droog blijft vandaag! Gister een staldeken voor mevrouw gekocht! straks eerst even passen Lachen Natuurlijk blauw met bruin, net als dr dekje, dr zweetdeken mijn halve garderobe Tong uitsteken Met moeite dr dikke winterdeken in helemaal blauw gekocht Tong uitsteken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:21

Jolijn -> En wat ga je doen met Robijn haar manen?
Dat wegstappen kan ook komen omdat ze je nu een beetje gaat uitproberen.
Consequent blijven en anders vragen of iemand er een paar keer bij wil blijven staan om haar eventueel tegen te houden?

Benthe -> Ach wat sneu......
Sterkte!

Miichelle90 -> Ik ben allang al blij met de kleine binnenbak, laat staan als je er 3 tot je beschikking hebt!
Voor het maandbedrag wat ik betaal vind ik dat ik zeker niet mag klagen. Vork
Bij mij zijn mijn verstandskiezen weg gesneden.
Herstel ging goed tot ik de kou erop kreeg, wat deed dát zeer zeg!

Gabriella -> Gefeliciteerd met je baby van 15! Go jij! Go jij!
Moreno z'n sokken eraf, nu is het zeker net een andalusier?

Michelle -> Grytsje knipte ik altijd, maar met een tondeuse wordt het veel mooier vind ik.
Afgelopen zondag met dat lesje was bij dat paard de baardharen en de kaken geschoren, en de tastharen werden daarna gedaan.
Ik vond het geheel toen veel mooier geworden.
Bij Rintske zijn ze nu zo'n 3-4 cm.
Haar oren heb ik ook alleen de uitstekende plukken geschoren en de lange haren aan de buitenkant.
Oren uitscheren zal ik nooit doen, die haren houden vuil en water tegen, en eerlijk gezegd vind ik het niet eens mooi staan uitgeschoren oren.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:38

Ilona: Hij deed inderdaad hap, een ook niet 1 keer Nagelbijten / Gniffelen
Zullen we het dan samen organiseren? Vind ik wel leuk om te doen! en misschien heeft Lisa op dat moment nog een ander paard staan wat ik mee kan nemen..

Cyrina: Oeh, ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!

Jasmijn en Ilona: Veel plezier!!

Jolijn: Leuk setje! Staat haar goed!

Heidi: Oeh dat zal wel spannend zijn, de laatste loodjes!!
Mijn nicht is deze week uitgerekend en zelfs ik knap van spanning Tong uitsteken Ik ben zo benieuwd wat het wordt!
Wel balen van de zwangerschaps kwaaltjes Ach gut Gelukkig krijg je er wat moois voor terug.
En in de link staat een heel mooi setje voor de kinderkamer!

Esther: Het geluk van eergisteren was je gisteren niet gegeven Ach gut Ach, gelukkig bestaat er dan altijd nog iets lekkers als een douche Ja Maar onweer is inderdaad ook niet fijn, dat vind ik aardig eng na mijn texelavontuur..

Saida: Nou wil dat opgeschoren paard van jou wel eens zien Knipoog

Benthe: Gedsie dat is ook niks Ach gut

Michelle: Ja juf! Ik ben braaf aan mijn huiswerk gegaan Knipoog Nagelbijten / Gniffelen
Toemaar weer, een binnenbak Wow! Lisa wil er ook heel graag eentje, haar man denkt daar anders over Nagelbijten / Gniffelen

Michelle90: Ik ben benieuwd naar je Tattoo!

Zometeen weer even lekker rondhobbelen op Vaidosa. Hopelijk heeft Dentino (haar veulen) weer een goed bui en gaat hij niet klieren. Soms brengt hij haar zo in de stress door abnormaal rondjes te gaan scheuren..
Maar hem in het weiland achterlaten durf ik ook niet, ben bang dat hij dan in paniek raakt en als een gek over het draad en door de sloot heen wil..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:44

Of toch maar niet... Zij zijn groot en ik is klein! het regent hier weer en volgens buienradar gaat het voorlopig nog wel even door..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:39

Michelle, ik rijd haar 2 a 3 keer in de week Clown

Blauw en bruin heb ik ook heeel veel Nagelbijten / Gniffelen

Saida: Robijn haar manen blijven voorlopig lekker lang Haha!
Robijn haar oren heb trouwens wel uitgeknipt, die had van die lange blonde plukken eruit Nagelbijten / Gniffelen

Sanne: Dan hebben jullie nu het weer wat wij gisteren hadden geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:45

Robijntjah schreef:
Sanne: Dan hebben jullie nu het weer wat wij gisteren hadden geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Gisteren regende het hier ook de hele dag! Hoewel, 's middags was het heel even droog..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:51

Hmmmm dan ben ik benieuwd wat het hier gaat doen... vooralsnog is het droog!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:59

_Saida_ schreef:
Gabriella -> Gefeliciteerd met je baby van 15! Go jij! Go jij!
Moreno z'n sokken eraf, nu is het zeker net een andalusier?

Bedankt,tsja,kleine meisjes worden groot....en moeders wordt oud Tong uitsteken
Moreno heeft inderdaad behoorlijk wat weg van een andalusier qua uiterlijk,veel mensen denken/vragen ook of hij een andalusier is Pling

Vandaag bijna een buikschuiver gemaakt!
Ik was vanmorgen al vroeg gaan rijden,en nog aan het instappen in de binnenbak.Lang teugeltje,ontspannen...al een paar rondjes gedaan,even handveranderen en toen Wow! ziet die mafkees ineens een wit lapje op de bakrand liggen...en toen ging het snel,omhoog,ondraaien en bokkend wegwezen...ik bleef nog net zitten/hangen,beugel kwijt en ik was blij dat hij stil stond!!! Lang leve de zwaartekracht dat ik in het zadel bleef Haha!
Daarna niet lekker meer gereden,ieder vlekje/streepje/schaduwtje op de bakrand was voor hem een sluipmoordenaar....
Mèn,wat kan hij zich aanstellen...watje Knipoog