jullie hebben hartstikke gelijk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jullie hebben hartstikke gelijk! 

... mensen met kennis van het PRE paard.

. Hopelijk gaat het opbouwen verder wel zonder slag of stoot!
?
. Ik denk dat het aan jou niet ligt, aangezien ik lees dat je er zoveel moeite en tijd in hebt gestoken en hem ook al van jongs af aan hebt. Continue straffen is niet leuk werken meer... Het is een fabeltje dat alle hengsten zo lief zijn. Ik heb er 2 gereden, waarvan allebei wel heel lief. Die ene wist geen eens dat hij hengst was volgens mij, zo lief. De ander moest je eens in de zoveel tijd echt ff op de plek zetten, dan waren de verhoudingen weer goed. Als je dit dagelijks hebt lijkt me niet leuk meer. Zou toch serieus aan castratie denken als ik jou was. Sterkte met de beslissing 
Tenzij hij het echt te warm heeft natuurlijk, maar ik denk dat het mee zal vallen.

):
Hij hoeft gelukkig niet onder t mes en mocht gelijk mee naar huis, maar t gaat n heel lang traject worden... Mn arme lieve binkie, dat wordt heerlijk verwennen de komende maanden ♥ 

. Wat een sneu verhaal. Sterkte met het herstel..
Laatste half jaar meerdere hengsten gecastreerd en geen problemen gehad eigenaren superhappy hebben nu een paard waar ze van kunnen genieten en voor het paard zelf ook veel beter arme beesten zijn supergestressed als ze hun testosterona niet aankunnen is gewoon zielig voor het dier. Ook is het gevaarlijk voor andere mensen als je een hengst niet aankan ikzelf heb gelukkig 2 watjes als hengsten

) maar wel zijn banden...