Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cloris schreef:Risico heb je altijd, en die extra kosten vind ik persoonlijk wel meevallen, het zelf opleiden vind ik gewoon echt belangrijk, ik merk dat nu met Piropo, hij is ingereden en bereden in Spanje, niet slecht maar er zijn dingen die daar gewoon anders gebeuren dan ik het zou willen. Dat merk ik nu, een galopwissel (vliegend) is niet zomaar even aangeleerd, het kan niet meer spelenderwijs worden aangeleerd wat dat hebben ze in Spanje te snel gedaan en hij is in de war geraakt. Dus dat moeten we nu zo af en toe eens aanstippen, de pa-pi kan hij met groot gemak alleen om hem dat op de hulpen te laten doen? dat snapt hij niet, maar in Spanje hebben ze hem dat op een bepaalde manier laten doen (dat stond dus ook op de verkoop video) en dat heeft best veel impact gehad op hem, sommige dingen geven een soort van terugslag en dan raakt hij compleet in de war het arme dier.
Helemaal zelf opleiden, spelenderwijs dingen aanstippen die je dan later in de training kan uitbouwen, dat lijkt me echt geweldig.
borderjay schreef:Geweldig Jus,spam maar lekker doorzoals ik eerder al vroeg,staat er nog een leuke jonge cremello/perlino ergens in de buurt in de aanbieding?Liefst een merrie?(1 of 2 )