Leuke foto van die zwarte kat zo in die doos!
Suus jahoor gaat super haha... Dit doet mn kat ook bij mn werkstukken dan is het iets minder...
Anouk nee het is echt van het bos. Het zijn hier geen rulle zandpaden maar echt harde... ennuh hij rent niet iedere dag mee met fietsen hoor hahaha....
Heidi issie nou al net zo maf als zn mama

Elise dat ze jou nog niet bij voorbaat van top tot teen in het gips zetten is echt een wonder hahaha.....

Sanne spannend joh de laatste paar daagjes voor Dosie! Van het weekend wordt het beter weer hoorde ik...
Natalia ik heb gereageerd hoor in je topic!
Nou ik ben vandaag ook weer helemaal happy!
Vandaag echt lekker gereden en dat bij twee merries in de bak! Hij was echt braaf!
Na het rijden stapte ik af en was hij onder het zadel toch nog warmer dan ik had gedacht. Dus ik dacht dan stap ik nog ff een rondje aan de hand. Maar toen ging hij wel uithangen etc en lukte dus niet echt om netjes met hem te stappen. Zegt mn moeder dan ga je er toch opzitten??
Dus ik heb zonder zadel op Hincapie gezeten en dat ging echt goed! In het begin hing hij nog een beetje uit maar dat was zo over. Hij wilde alleen niet meer netjes halthouden.. Foto's/ filmpje komen zo!