Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:10

Splinterz schreef:
Ik heb laatst 1 x zonder cap gereden, was opzich fijn maar je weet nooit wat er gebeurd! Strax gaat ze aan de kletter en ik met de kop op de bakrand. Niet echt een fijn idee dus de butsmuts maar gewoon weer op.

Voor degene die paarden scheren, hebben jullie wel eens een figuurtje op de fries laten staan? Vind het zoooo penny maar ergens wil ik het wel :D

Ik heb klasien nog niet geschoren maar heb wel bij m'n kwpn'er een keer een "aanknop" laten staan op z'n bil :+

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:13

xXutopiaXx schreef:
Ik ga vanavond voor een buitenritje onder de (hopelijk) mooie sterrenhemel :D Morgen springlesje :):)

Ik zal voor je duimen!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:13

iEmmaaa schreef:
Ik heb klasien nog niet geschoren maar heb wel bij m'n kwpn'er een keer een "aanknop" laten staan op z'n bil :+
_/-\o_

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:15

Ik rij ook altijd met cap :)

Mooi L1 debuut! Gefeliciteerd met je punten.

Ik heb vandaag gereden, maar ze zijn bij ons naast de bak nieuwe stallen aan t bijbouwen wat erg veel lawaai maakt. Hij was zo gespannen. Kreeg hem niet fijn aan t lopen.

Laura1982

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:57

Het waaide als een gek vandaag en ik had les. Achterste hoek was eng zaten bak kabouters. Dus voorzien begonnen met los maken en halsstrekken en achterhand goed eronder zetten. Man wat heb ik onwijs fijn gereden zo los en soepel. Heerlijk kunnen oefenen met echt goede stukken er tussen. Nu moe maar voldaan op de bank.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:51

Top Laura ik ook fijn gereden vandaag!!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:54

Lekker is dat hè! En het weer wordt fantastisch dit weekend!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:00

Ja we hebben goed weekend uitgekozen voor het strand hihaaa ;-)

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:27

Klinkt goed allemaal! Voor mij zitten er voorlopig niet zoveel trainingen meer in, ze begint enorm uit te dijen nu. Ze hoeft nog maar 46 dagen, dus wij doen het rustig aan nu. :)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 08:40

Tennan je krijgt er wel iets geweldigs voor terug.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:01

Lekker weer hebben jullie meiden met de strand rit!!

@ Tennan, ik heb tot 2 weken van te voren gewoon nog gereden :) veulen was ook iets te vroeg

Ik ga vanaf volgende week het rijden weer lekker op pakken, ze heeft ook zoveel energie nu :=

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:19

Ohh heerlijk een strandrit.. Staat ook nog mijn lijstje!

Les ging gister goed. Voorwaarts en niet steeds veel te diep lopen. Alleen ook hier was de achterste hoek erg eng dus dan pak je links lekker vast en snijd je die hoek gewoon af :+

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:24

Zeker krijg je er iets geweldigs voor terug, ik hoop dat alles gewoon goed gaat en ik hier binnenkort een mooie mini-ilse kan laten zien :D best spannend!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:36

spannend tennan nu het zo dichtbij komt! zijn er hier nog meer merries die op knappen beginnen te staan? :=

hier gister ook echt super fijn gereden, niets gek gedaan maar gewoon lekker rond en laag gereden even helemaal los werken :j

Ik had me gemeld in een motivatie topic maar mijn goed wat zijn die meiden fanatiek als het om eten en bewegen aankomt :') (topic is gister halverwege de middag begonnen en nu al 18 pagina's...) . Ik heb vanmorgen wel weer netjes een stukje hardgelopen, wil toch eigenlijk wel weer heel graag in een polo opt paard zitten deze zomer zonder me ergens druk over te maken :o

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:48

Emma laten we elkaar hier motiveren. Zijn hier ook genoeg dames die wat kwijt willen :D

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:52

Leuk tennan heb je ook al namen?

Ja ik geloof dat er hier ook een aantal waren, ik zoizo ben nu 3 kilo kwijt in anderhalve maand

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:01

Jullie gaan lekker meiden!!
En een strandrit... Heeeeerlijk. Wij hebben een stacaravan in Burgh-Haamstede, tegenover bos en strand. Droom is dus ook nog om paardlief mee te kunnen nemen.
Vanavond nog een keertje les en dan zaterdag naar Emmen op wedstrijd. Dan ff een stop, want Fem haar rug is echt niet goed helaas :(

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:10

Oh dat is redelijk in de buurt hier burg-haamstede leuk hoor kan je lekker naar het strand.

Wat vervelend suus en wat heeft ze met der rug of weet je dat niet?

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:11

Kunnen wij, van dit topic, t geen groepsapp beginnen om elkaar te motiveren? Ik zit ook nog in een andere groep, alleen maar meiden die ik niet ken en dat werkt best goed. Nu ken ik jullie ook niet maar hebben we 2 dingen gemeen: paarden en afvallen ;)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:22

Goed idee splinterz!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:37

Ik heb al wel wat namen maar die houd ik nog eventjes geheim :D

Suus, weet je wat ze heeft met haar rug?

Een app lijkt mij ook wel grappig, ik hoef niet af te vallen maar mijn conditie is waaaaardeloos.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:40

Voor degene die mee willen doen, pb me maar je nr, dan maak ik een groepsapp aan!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:54

Ohh leuk! Een veulentje!! :D Zijn er nog meer drachtige merrie's in het topic dan?

Ik hoef op zich niet af te vallen, maar ik wil wel graag mijn conditie op pijl houden haha. Helaas heb ik er nu echt geen tijd voor, dus weet niet of meepraten in de app zo nuttig is voor mij :P

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:55

berdien85 schreef:
xXutopiaXx schreef:
Ik ga vanavond voor een buitenritje onder de (hopelijk) mooie sterrenhemel :D Morgen springlesje :):)

Ik zal voor je duimen!

Helaas... Het regende pijpenstelen.. Dus heb z'n stalletje gedaan en daarna hebben we even wat gespeeld :P

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:58

iEmmaaa schreef:
spannend tennan nu het zo dichtbij komt! zijn er hier nog meer merries die op knappen beginnen te staan? :=

hier gister ook echt super fijn gereden, niets gek gedaan maar gewoon lekker rond en laag gereden even helemaal los werken :j

Ik had me gemeld in een motivatie topic maar mijn goed wat zijn die meiden fanatiek als het om eten en bewegen aankomt :') (topic is gister halverwege de middag begonnen en nu al 18 pagina's...) . Ik heb vanmorgen wel weer netjes een stukje hardgelopen, wil toch eigenlijk wel weer heel graag in een polo opt paard zitten deze zomer zonder me ergens druk over te maken :o

Gaat mij ook veeel te hard!

Leuk idee Marjon! Ik zeg: roggel het maar :D