Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jus schreef:Ja hij is nog vrij maar nog maar 16 jaar oud , grappige is dat ik een leerlinge heb meisje van 15 jaar en die nu in haar pubertijd een beetje laks is met alles dus ook een beetje met haar paardje , maar als hij de hoek om komt is het gelijk haar best doen te paard , als ze les heeft zegt haar mama altijd nodig Manuel even uit dan doet ze dus extra haar best , was ik nog maar 16
moppielover schreef:Heey
Sorry even ego berichtje, heb wel bijgelezen.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ze kunnen niet veel meer doen. Morgen moet ik bloedprikken en vrijdag moet ik weer terug voor een hartfilmpje en longfoto's, ook moet ik dan naar de psychologe zodat ik om leer gaan met mijn klachten. Verder is het afwachten.
zasread schreef:Prinslover schreef:Aline, ben even de draad kwijt. Had jij nu nog meer veulens dit jaar gehad? Al eerder of nog op de planning staan?
Ik ben zo brutaal om even te antwoordenMaar Robert en Aline verwachten nog twee veulens van Ulises dit jaar. Een van de merries staat op het moment ook op springen! En ze verwachten van Igneo zijn mama, Fiesta dit jaar een veulen van een Perlino kleurige Berber, dus dat wordt als het goed is een valk of een palomino
![]()
In totaal 4 veulens dus, waarvan er 1tje inmiddels al geboren is.
lakshmi schreef:Soeske ieeeh lees het hieronder maar! We zijn helemaal verliefd! Alles ok gegaan bij de fysio?
Annash schreef:Mja ik sluit niet uit dat er bij mij ook iets jongers komt hoor... maar brengt nog wat meer risico (en extra kosten) met zich mee, opfok he.
idefix4 schreef:Beda: Ik weet nog een heel mooie in de opfok in Finsterwolde. Volgens mij is er laatst ook nog een heel gaaf hengstveulentje geboren...