[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:32

Elise: :(:) . Het valt niet mee stil te zitten voor zo'n ijverig bijtje als jij...

Saida: Ja, ik snap jou gevoel wel... zoiets heb ik met Rocky ook wel. Niemand kijkt er naar om geloof ik. Hij loopt wel iedere dag buiten, wordt goed verzorgd kwa eten ect, maar beetje aandacht ontbreekt.. Meer tijd gebrek, maar is wel sneu hoor.. Wel goed dat Gryts waars weer een leuke verzorgster heeft gevonden!

Esther: Kicke foto's!! Stoere actie foto's van Atlas en Eline ook :D

Lobke: Zo dan :D Broertje is ook al zo knap :9 ! Helaas geen geld over := .

Denise: Super +:)+ Proberen aan te houden dit!! Wanneer komen er weer foto's?!

Laura: Haha, jij blij, je moeder blij en Hincapie :D . Wat wil je nog meer? Succes vandaag met rijden!

Yenneke: Leuk ding zeg, die pony!! Waarom verkoopt ze hem? Ik zal nu zo gauw niet iemand weten...

Ellis: Fijn dat het beter gaat *D . En leuk een topic van spook!

Marielle: Auuww. Ziet er niet fijn uit die schaafwonden!! :(:) Is ze niet flink geschrokken? Jammer van de verkoop van het huis.. Maar veel succes er nog mee! En een super leuke pony. Voor wie is tie?

Vergeet ik helemaal te reageren op de foto van HEIDI... HAHAHA, kon je het weer niet laten mij voor schut te zetten _O- . Wat zie ik eruit zeg... gehhehehe. Was wel een leuke dag :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:11

Zo weer even bijgelezen.

Djemo: Dat lijken mij lelijke wonden zeg en dan een infectie erbij. bahbah. Wens haar veel beterschap en sterkte hoor (hoe oud is ze?)

Esther (geloof ik) Mooie ringsteekfoto's! Ben gek op Friezen, dus dat 2-span is ook machtig mooi hoor.

Nou ben net bij de chirurg geweest. Wat is het geval: ik ging vandaag 4 weken geleden voor het eerst op mijn eigen paard rijden (die ik dus net 5 dagen had). Ik was in de veronderstelling dat ik goed aangesingeld had, maar dat na 1 rondje stap ik hem nog wel even een gaatje na moest singelen. Jippe ging in een sukkeldrafje, maar dat is voor een Fries al snel een rap tempootje. Dus ik ga goed zitten om hem terug te nemen... verschuift mijn zadel! :roll: Dus na krap 1 rondje bak lag ik naast Jippe. Schouder uit de kom ;(
Meteen opgestaan en Jippe gekalmeerd en gepakt. Iemand van stal heeft het zadel eraf gehaald (die hing onder zijn buik) en constateerde dat het nog wel een gaatje of 4 was geweest wat nagesingeld had moeten worden. En dat terwijl ik dus al heel wat ruimte gewonnen had bij hem!
Nu dus 4 weken met mitella gelopen, langzamerhand weer mijn arm wat bewogen etc. Blijft pijnlijk natuurlijk. Dus wat kreeg ik net te horen: fysiotherapie. Had ik al verwacht. En het advies nog zeker 4 weken niet te rijden |( Niet dat het rijden het probleem is maar het opstijgen en afstijgen wel. Dan maak je bewegingen waarmee de schouder weer uit de kom zou kunnen komen. En als je binnen 3 maanden weer de schouder eruit hebt dan is de schade zo groot dat het echt instabiel wordt, zei de dok. Dus voorlopig niet rijden op mijn eigen paard. Doe nu grondwerk met hem en zal met longeren gaan beginnen en miss lange lijnen. Maar alles in overleg met fysio hoe wel of niet te belasten.

Dus ja, mijn paard heeft lekker lang vakantie. Staat 24/7 op de wei, dus beweging genoeg. Wat dat betreft een geluk dat het in de zomerperiode is. Ik heb wel al een superband met hem door al dat grondwerk en het is een hele grote knuffel. Een kroelkip van 500 kilo :+

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe ik baaaaaaaaal denk ik?

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:29

Jaa, was zeker leuke verassing van vriendlief :)
Heidi, hahaha, geweldig he, die fotos uit de oude doos.. Kwam er van de week ook nog een paar tegen, altijd weer leuk..
Snowy, fijn dat het zo leuk ging, het ringrijden!
Idra, de link werkt niet?
El, leuke fotos weer!
Djemo, leuk, nieuwe pony, ben benieuwd naar meer fotos!
Denise, fijn dat het zo lekker ging
Lau, fijn dat het al lekker aan het lopen gaat!
Zilfstar, hm, zit je niet mee he..

Zo, ik heb nu weekend, vandaag stal maar even witten, kan het hooi er straks in. Vanaaf weer ff naar vriendlief :)
Morgenavond optreden met de band, dus druk weekendje voor mij..

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:34

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:54

Esther: Leuk, ben benieuwd. ;)
Er is 1 meisje die wel heel graag wil. Die stuurt me de hele tijd mailtjes. Dus binnenkort maar even er voor gaan zitten. Ik laat wel weten wanneer ze wil komen. :P
Zijn best stoer die foto’s. :D , jammer dat ik er op sta.

Angela: Ben ook best wel trots op hem en natuurlijk op mezelf. :o
Hier in Katwijk ad Rijn zoek ik iemand, maar dat is vast te ver weg. ;)

Saida: Haha. Goed he en ik geef het gewoon toe. :o
Wel lief dat ik ook een eigen wolkje van jou krijg. :D
Ben super trots op At en mijn prestatie. :P

Marielle: Zo, dat ziet er echt niet fijn uit. Daar zal ze wel heel veel last van hebben. Die plek linksboven, dat lijkt wel een brandwond. Niet fijn. :(:)

Elise: Kijk je uit met al die koffie. Anders ga je dalijk stuiteren.
O, ik zie dat je ook al wat anders bent gaan drinken. ;)

Denise: Thnks.
Fijn dat je kanjer het weer super doet.

Wanda: Das niet prettig. Echt balen. Mijn ervaring met mijn fries is ook continu een stukje aansingelen. Bij hem gaat het ook in stapjes. Dan zijn voorbenen naar voren trekken en weer een gaatje strakker. Dan loop ik nog een stukje met hem en dan kan die nog een gaatje.
Nou ja, voor de volgende keer weet je op wat voor gaatje die moet. ;)
Maar het blijft balen.
Beterschap. :(:)

Suzanne: Thnks.
De stal witten, dan ziet het er weer als nieuw uit. Altijd een mooi gezicht. :P
Met wat voor soort band treed je op en wat doe je?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:59

@Snowy: nou ik heb dus wel een langere singel gekocht. Klinkt vreemd misschien maar de reden: Ik heb toen eerst 10 minuten staan prutsen in de stal met de singel uberhaupt op het 1e gaatje te krijgen. Miste zo'n 10 cm tussen gesp en gaatje! En aan de andere kant ook geen gaatje meer over om langer te maken dus.

Dus nu kan ik als ik weer mag tenminste gewoon hup die singel vast krijgen en daarna idd langzaamaan aansingelen. Omdat ik toch eerst ga longeren ga ik dus mooi eerst een keer opzadelen zonder te willen rijden, om te kijken hoe strak ik kom met de nieuwe singel (van 130 cm ipc 120) om zeker te weten dat het zadel daar niet te los mee komt te liggen (ben niet gek Hahaha :Y) }:0 )!!! En om erachter te komen op welke gaatjes de singel moet bij hem.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:07

Snowy, ik speel basgitaar in een cover band. We spelen van alles, CCR, Neil Young, Greenday, Anouk enz..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:38

Ilona: Saai hoor, dat je de hele tijd maar op die roze wolk zit ;)
Ah, arme Rocky :(:) Hij is zo lief!! :+:

Kelly: Fijn dat Taco zo'n fijn plekje heeft bij Moravita, ik begrijp wel dat je het nog steeds ontzettend moeilijk vind!
Ik zal heel hard voor je duimen dat Perla drachtig is :j
Ojee, als het maar niet iets ernstigs is met Vera (zij is je wedstrijdpaardje toch?) :(:)

Elise: Jeetje, jij bent wel echt een bikkel :=
Dat ze dat niet op je werk begrijpen :+ Jij kan gewoon aan het werk ;)

Saida: Ja Iggie is een echt clown, moet eigenlijk wel dagelijks om hem lachen :P
Met Igneo gaat het relatief goed, lief dat je het vraagt. Zijn hoest is nog niet helemaal weg, maar wel beduidend minder. Daarbij is de hoest ook niet echt een hoest meer, maar meer een soort ' hijg ' echt heel oppervlakkig. Heb dus weer hoop :j
Vandaag komt de DA om hem in te enten, dus die kan dan ook gelijk weer even kijken wat de vooruitgang is.
Heeft Rints nog die bulten op haar buik? En weet je al wat het was?
Dat is goed opgelost met Rintske, ik heb dat ook met Vaidosa, zodra ik die de ruimte geef gaat ze van zichzelf al in draf, ik ga, als ze straks bevallen is, dat ook eens met haar proberen.

Esther: Ik zal je zo nog even nieuwe foto's sturen van Daisy

Lisenka: Wat fijn dat de verkoop van de paarden zo voorspoedig gaat en dat ze allemaal goede plekjes krijgen :D
Zal wel heeeeel leuk zijn als Sonrisa in de buurt van Madelief komt!

Debby: Xantha blijft een prachtig paard :j Fijn dat je zelf weer even met haar aan de slag kon!
Sterkte met je laatste kuur!

Nieuwelingen: Welkom!

Denise: En is je volgende wedstrijd al gepland? Wel fijn dat jij en Heike ook vooruitgang boeken nu.

Cyrina: Netjes dat jullie gelijk winstpunten hebben gehaald!!

Nathalie: Super dat je merrie goed is aangekomen :D
Wanneer krijgen we foto's te zien? Ah, ik zie dat je een topic hebt aangemaakt :D

Heidi: Dank je :o
Wat een prachtige foto's weer van Jesse _O- vooral die met die bril!!
Hihi, die Ilona :D

Lobke: Succes zondag!
Ik zie dat de advertentie met merries is verwijdert, zou je mij die kunnen pb-en?
Oeh, Licor zijn broer is knap zeg :9

Lisenka: Fijn dat Keljan weer helemaal de oude is!!
Wat zijn Halley en Baldomero toch knap :+:

Jesse: aidghihdbm ladgmower

Mies: Nee, ik begin niet op Daisy met bootcamp, die moet eerst nog netjes aangereden worden, die begrijpt er anders niks van...
Ik wil ook vakantie O:)
Ik vind Shaggy zo leuk :+:

Malin: Fijn dat Suevo verder niks aan jullie vak heeft overgehouden, en lekker dat je wel gewoon weer kan rijden!

Eline: Gefeliciteerd met de 4de prijs en Esther heeft leuke foto's gemaakt :D

Zo, ben weer bij geloof ik!

Maandag heb ik weer op Daisy gereden, het ging wat minder lekker als zaterdag, maar ik was redelijk tevreden. Ik denk dat ik vanmiddag weer even op stap. Ik mis het rijden op Dosie wel zeg! Wij zijn nu zo op elkaar ingespeeld dat ik echt moet wennen op een nieuw paard!

Verder krijgt Igneo vandaag zijn eerste inenting! Moet alleen nog even afwachten hoe laat, de DA zou bellen als hij er aan komt.

Dosie wordt nu echt tonnetje rond, haar uiers zijn inmiddels melkkanonnen, ik heb het vermoeden dat zodra het weer opknapt die kleine er aan gaat komen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:39

Oja, straks komen er weer foto's :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:53

Zo ben alweer thuis, haha! Zit even bij Deb...

Had weer een mooie actie vandaag! Ik word helemaal hyper van het binnenzitten de hele dag, dus ik deed een dansje door de centrale hal, omdat ik even van de ene kamer naar de andere moest lopen.

Met als gevolg... Dat ik uitgleed en midden in de hal in de spagaat belandde voor het toeziend oog van een hoge pief van de politie, de brandweer en Rijkswaterstaat.

Jullie hadden mijn gezicht moeten zien, whahhaha!!!

Ze vroegen: "Wat ben jij aan het doen" en of ik van plan was nu ook mijn benen nog te breken...

"Euhm, tja... dat weet ik eigenlijk ook niet :o "

:o?

Nou, zo even paardjes doen en dan weer een rustig dagje...

Hoe gaat het hier? Heb niet bij kunnen lezen doordat mijn pc crashte en ik na een hoop gevloek en getier maar iets anders ben gaan doen...

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:05

HIHi Ilona ik heb ergens nog een foto liggen van jou hahaha
toen was je nog kleiner :P
1 van de boerderij :D
Afbeelding hoe oud was je daar ook alweer :P
maar waar die is gebleven Afbeelding
Uhh oja ingepakt in ee doos :D
zal het wel een keer opzoeken hahahaha :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:09

Nouuuuu, die mag je gewoon laten voor wat het is hoor :D :D :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:10

Nee, hoor, laat maar zien :D Ik ben wel nieuwsgierig O:)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:19

Hahahahah als ik er tijd voor heb ga ik je op zoeken hahahaha.
je was toen echt klein hahaha
een klein opdondertje _O-
Ohh wat heb ik toen gelachen met jou en met michel en de anderen :D :P
Ik mis de boerderij wel hoor :o
af en toe ga ik er maar langs met Jesse :o
Zo lief dat ze daar zijn tegen Jesse.
er zijn mensen die mij voor gek verklaren dat ik Jesse op schoot zet bij 1 van de clieenten.

zasread: ddsfxkjvcjnvc kjn groetjes van Jesse terug :P
zo nu heb ik hem op bed gelegt :z zat in zijn oogjes tewrijven :P
wel spannend een met Dosie :=
daar kijk je zeker al op uit :D

xxxNaatjuhxx leuk paardje :D

soeske zet je oude foto,s erook op is altijd zo leuk :D

Zilfstar wel balen heb je een nieuw paardje kan je er niet op rijden :(:)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:20

haha, moet ik gaan inscannen enzo. Kan ik wel eens doen, maar nu niet zoveel tijd voor hihi

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:23

Okee een grote brul wat uit een hoek kwam waar Jesse ligt in zijn bedje.
ligt ie op zijn buik en dwars over zijn bedje heen
met zijn hoofdje zowat tegen de spijltjes aan.
ga ik zeggen wat ben jij een dwars ligger zeg nee gaat ie lachen :P
wat een maf kees hahahaha 8)7

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:39

Marielle -> Jeetjemina, die heeft een flinke klapper gemaakt zeg!
Ziet er echt niet fijn uit!
Wens haar maar sterkte en geef haar maar een heel voorzichtig knufje van mij!

Lobke -> Licor zijn broer lijkt wel ietsje groter, maar verder lijkt ie echt veel op Licor! 8-)

Denise -> Bij Heike is er ook weer een kwartje gevallen las ik. Lekker joh! :Y)

Suelza schreef:
Bleeeeegh ja :( Ga maar weer een bakkie halen...

Ben net voor de afwisseling maar aan de tuinkruiden drinkbouillon gegaan...

Hm, klinkt als een heel spannend dagje bij jou..... :P
Owwwww..... jij weet ook van geen ophouden hè, brokkenpiloot!
Eerst struikelen over de prullenbak en nu dit weer. _O- Ik had die gezichten wel eens willen zien! Whahaha!

Wanda -> Ik geloof graag dat je baalt als een stekker.
1e keer was meteen voorlopig de laatste keer op je paard.....
Gaat het nu wel goed?

Natalia -> Leuke merrie is Garbosa!
Alleen vind ik persoonlijk die naam helemaal niks voor een merrie, maar dat is mijn smaak. :7
Komt natuurlijk door Pirates of the Caribean.....

Sanne -> Fijn dat het hoesten/hijgen al beter gaat klinken.
Ben wel benieuwd wat de VA vandaag heeft gezegd over hem!
De bulten van Rints worden met de dag steeds een beetje minder, maar zijn nog niet weg zag ik vanmorgen.
Ik weet nog steeds niet zeker wat het is geweest, ik zit toch aan een allergische reactie te denken.
Enige mogelijkheid om daar achter te komen is om eerste te wachten tot het helemaal weg is en haar dan nog een keer van het gemaaide en wat gedroogde onkruid te geven wat op haar land staat.
Bereid je maar voor op de bevalling en zet je tentje maar vast op, want aankomend weekend beloofd het weer prachtig mooi weer te worden! :D

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:46

Nee hoor Licor is even groot (1m63). Ik heb naar de fokkers gemaild en zij broer is helaas een paard met een verleden, is na hun in slechte handen geweest :\

Mja, ad met de merries mocht niet op Bokt, het is (ook op EA-CO) niet meer toegelaten om ads te plaatsen voor derden. De link op Kapaza. http://www.kapaza.be/detail/18329160/

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:47

@Saida. Het gaat op zich goed, mijn herstel verloopt prima. Nog wel pijnlijk en stijfjes en ik moet dus rustig aan doen. Niet dat dat lukt met 2 kids, een hond, 2 katten, een paard en een heel huishouden en ook nog thuiswerkend. Nou ja dat laatste is wel prettig, want kan dus mijn eigen werktijden hanteren haha.

Gelukkig staat Jippe nu 24/7 buiten, dus er hoeft geen stal gemest te worden. Jippe is een superknuffel dus krijgt ook van anderen op stal knuffels en ik ga er zo'n beetje elke dag naartoe om te knuffelen, kroelen en wat grondwerk te doen. Soms met de kids samen en dan sjouwt zo'n kereltje van 125 cm door de wei met een peerd van 500 kilo op zijn hielen :D Jippe is opgegroeid met kinderen en is dan ook echt gek op de mijne. Dus dat gaat helemaal super.

Maar ja, ik had willen rijden natuurlijk! Straks na de vakantie zal het rijden in zicht komen. Wordt leuk: paard uit conditie, ruiter uit conditie... nou ja dan bouwen we het samen weer op.

@Suelza: wat doe je voor werk als ik vragen mag? En ach ja, beetje gek doen moet kunnen toch.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:48

Poe heey, nog 5 pagina's. Niet zo snel!!!!

Saida Helemaal mee eens! Ik denk dat als er een groepje 'vantussen gaat' in de galop, dat Sam niet meer te houden is. Die wil gegarandeerd mee. :D Maar we kijken rond die tijd wel hoe het gaat. Mss durf ik dan wel weer niet, omdat ie weer een testje heeft gedaan. :P
Heey het is wel Kwpn'er hoor. :+

Ik heb het ook zitten lezen wat die man schreef. Op concoursen in Nederland mogen hulpteugels al niet, 'verkeerd' harnagement wordt meestal afgestraft door je paard met verzet en het is vechten tegen de bierkaai. Wat hier moet worden aangepast is het jurysysteem. Er zitten te veel jury's die uit frustratie zijn gaan jureren omdat ze het zelf niet kunnen of het een ander niet gunnen. Laat ze eerst maar eens de startcoupon aanpassen, zodat de naam van de vader van het paard onzichtbaar wordt voor de jury. Mss moeten ze wel helemaal blind gaan jureren. Nu is het te veel vriendjespolitiek. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk, maar ik heb regelmatig zitten schrijven bij jury's, waarvan ik daarna hoopte de jury nooit tegen te komen als de mijne. Wist je dat ze in Nederland de oude jury's er uit aan het werken zijn, omdat die het veel al niet eens zijn met de nieuwe generatie. De oudere jury's zijn ook vaak aanhanger van de klassieke dressuur en vinden het tegenwoordig ook te veel een geruk en gepluk. Opvallend ook hoe vaak de jury al weg is als je je coupon krijgt. Als of ze zich er voor schamen... Het schijnt ook een probleem te zijn, dat er nauwelijks nog jonge aanwas is in de wedstrijdsport. Veel ponyruiters van nu kappen ermee, zodra ze gaan paardrijden, omdat ze de L niet eens meer fatsoenlijk uit kunnen komen. De proffs verpesten het voor de amateurs. En uhm... Frank is ook jury geweest en hij heeft al een aantal keren met verbazing gezien wat er tegenwoordig wint in de proeven. Was ie het meestal niet mee eens. Niet dat ie mij dan bovenaan zou zetten hoor. :D Hij was het regelmatig ook niet eens met wat ik voor punten kreeg. Proeven die hij hoog inschatte waren juist superlaag en andersom heb ik gelukkig ook een paar keer meegemaakt. Zat ie dat ie het me wel gunde, maar dat het eigenlijk niet terecht was. 8-)

Een jury zou ook meer moeten kijken naar het kunnen van een paard. Een paard met een mindere gang wordt nu al afgekraakt, eigenlijk moeten ze naar het geheel kijken. Als de ruiter een goede houding laat zien en zo het beste uit zijn paard haalt, moet je dat belonen. Ik longeer overigens nooit met bijzetteugels. Zou niet weten hoe dat moet. Wel altijd mijn longe aan het hoofdstel. Met halster denkt Sam dat ik wil waterskiën.

Hmmm, jouw roze wolk gaat lekker, zo te lezen. Fijn dat het steeds makkelijker wordt om te overleggen met elkaar!

Ach zo! Leuk zo'n bedrijfje en het loopt ook nog kei goed. Wat doen ze dan precies die buum en Frits? Zwaluwhoeve zou ik ook meteen meegaan, wel je eten even reserveren, want dat vonden wij dus de enige tegenvaller. Je kan niet zo maar besluiten om wat te gaan eten. Dat zijn wij brabo's niet gewend.

De bulten waren insektenbeten toch? Sam heeft nu een paardenbeet op zijn flank, exact waar het zadel ligt. Gelukkig had ie er gisteren geen last van. Maar mooi is anders!

Dat filmpje is heel leuk! Michelleke hier vindt hem ook erg geinig!

Lisenka Ik denk dat Keljan wel mee mag, want mijn Sammetje wil ook graag mee. Alleen twijfelt Frank of ik hem aankan op het strand. Samaranch heeft namelijk zijn roeping gemist bij Duindigt. Wil je Halley niet langs het strand rijden of houdt hij daar niet van?

Goh, dus Sonrisa gaat ook naar een nieuw baasje mss. Ze gaan wel allemaal snel weg joh! En dan weer zo'n goed adres! En van Halley kan ik geen genoeg krijgen. Spam maar raak met hem! En ach, Frank zit je te plagen met Keljan, maar hij heeft laatst met Dessie bijna helemaal zwemles gekregen. Dessie wilde in bad gaan liggen! :))

Mijn instructrice zei nog dat niet elk paard het water in wil. De hunne toen ook niet. Liepen zij zelf in de vloedlijn en de paarden op het droge. Ook het water nog ingeweest, maar zodra ze aantalten maakten om op te stijgen, wandelden de paarden het water weer uit!

Ow ja? Nou dan ben ik heel benieuwd naar het halfbrusje van Despi. Dus die laat nog even op zich wachten. Tja, dat zit er al zo lang ingebakken bij mij. Al vanaf mijn dertiende roep ik dat ik een Bruine Anda wil (Toen waren het nog Anda's) En ik vind Licor en Suevo dan ook echt beeldig!

Heidi Hmm? 2 ooievaars? En ze gingen niet weg? Pas maar op hoor! Oei, straks ben je zwanger van een tweeling! *D Wel leuk voor JEsse tuurlijk als zou ouder zijn en niet meer zo veeleisend zijn papa en mama opeisen. 8-) Ik zou zeggen kom hier eens fietsen! In Rossum zit een opvang van die beesten. :D

Kelly Wat krijg jij toch een boel te verwerken momenteel! Ik wens je veel sterkte en ook de eigenaar!

Suelza Volgens mij moet jij boeken gaan schrijven met al je avonturen. Ik denk dat jij alleen al een bezienswaardigheid bent op je werk. Geen wonder dat ze zo rekening met je houden. Ze willen natuurlijk niet je laatste blunders missen... :+ Klinkt weer als een hilarische dag voor je collega's. Die lagen zeker onder hun bureau van het lachen?

Ja, Rosa is mooi hè? Had ik ook wel gewild. Maar ik heb een heel oude Jack en die blijft er in als ik met een kat thuis kom. Maar even wachten tot ze er zelf voor kiest. Hopelijk duurt dat nog even. :+:

Ja, cowboys deden het goed gisteren hier. Sabrina wilde 'zonder handjes' rijden los. Niet handig, want zo goed gaat het sturen met de beentjes nog niet. Dus ik stelde voor dat ze met één hand zou rijden. Toen ze dat door had, vond ze zichzelf heel erg stoer!

Zilfstar Haha, schijnheilige... En hoe heet ie? Sinterklaas? Ow nee, Kazimir. Nog koninklijk ook. Mooie kat! Echt een Kazimir. Zou er ook spontaan verliefd op worden! Dat van die manege in Egmond was Manege Poelenburgh...

Naatjuh Kijk en dat vind ik dan weer heel leuk aan een kat! En om die reden heb ik een traphekje boven. De hond bleef ook naar boven wandelen. Vindt mijn bed beter dan haar mandje. :+

Snowy Ja, de pony is eigenlijk te klein voor het enorme lieve hart dat ie bij zich draagt. ;) Dus deze foto doet hem recht!
Zo hé, ringsteken? Gevaarlijke hobby! Dat is toch op de weg? Ik wist niet dat ze dat in Zuid-Holland ook doen. Zeeland wist ik wel. Heb het lang, heel lang geleden een keer mogen proberen tijdens het trainen. Ik ging altijd naar mijn andere oma in Zeeland en dan stonden we op een camping in Zoutelande. De boer zijn zonen, waar de camping was, deden ook ieder jaar mee.

En uhm: "Een goede verzorgster moet je niet zoeken, die moet jóu vinden!" -:)

Mies Kan ook bijna niet anders hè, met zo'n mooie naam, dat je prinses wordt. Jammergenoeg is ze niet van 26 juni, want dan ging de vlag ook nog voor haar uit voor haar leeftijdgenootje Alexia. Ik weet nog dat ik het kei-jammer vond dat Maxima al bevallen was en dat die smurf van mij bleef zitten. (Die was toen al 10 dagen overtijd. Opschieten kan ze nu nog niet. 8-) )
Scooby ook al zadelmak? Wie is Scooby?

Moppie Tuurlijk is dat moeilijk! Je zult moppie wel missen! Maar probeer ook te genieten wat je nog wel hebt hè? Het is toch zalig om gewoon lekker mee te hossen op een paardenrug? Als ik nu mag kiezen zit ik ook liever op Sams dan op Dessie. Sam ken ik van kruin tot staart en Dessie is toch even zoeken naar de knoppen (om er dan achter te komen dat ie sommige knoppen nog niet heeft. :P )

Laura dat is jammer idd dat ie niet naar het bos mag. Maar zo'n hoef groeit vast wel weer. Ik zat het me idd ook al af te vragen. Bos is bij ons hier zand... Misschien komt het wel van het meehollen met fietsers dat het scheef is?

Casino Welkom Michelle (ga je om verwarring te voorkomen wel Casino noemen) en wat een aparte kruising! Een schitterend beest idd. dat paardje van jou. En dan ook nog eens heel veelzijdig als ik je profiel zo zie. Mijn paardje is een barokke KWPN. Ik zit hier omdat ik ben blijven plakken nadat mijn lief me op deze site wees.

Malin Volgens mij heeft ie jou gebruikt als schokbreker! De enige onregelmatige ben jij. Fijn dat je toch weer heerlijk hebt gereden. ik ken het gevoel. Kon ook niet wachten om er weer op te gaan zitten.

Michelle90 Zo vakantieganger! Kom je weer even langs? Het gaat hier zoo snel!

Jan Is dat nou familie van Desje? Hoe is ie verder in de omgang en zo? Net zo relaxed? Er zit wel pit in, zoals ik de foto's hier zie.

Ilona September duurt nog even. We zien wel tegen die tijd of Sam mee gaat of niet. Mss hebben jullie nog tips wat een goede handrem kan zijn als je paard echt niet meer zou stoppen. Mijn vroegere merrie reed ik regelmatig met Tiedemanteugel. Dan stierde die niet zo. haha.
Wat sneu dat de shet nu geen aandacht meer krijgt. Zo zie je maar dat ze dat heus nodig hebben. Mooie paardjes op de foto!

Esther Jij zoekt echt P.R.E. of Lusitano hè? Ik weet nog een supermooie witte jonge arabier te koop...

Zo ik ga beginnen aan pagina 272...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:53

loiw krwg ekllrd ;/rf/;ffrx/;gbzn

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:54

excuses voor het berichtje net. Was aan het bijlezen toen mn kat over het toetsenbord liep en zich erop liet vallen om te knuffelen.
Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen te posten...

Ga nu verder met bijlezen om zo te reageren haha...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:55

@ Idefix: we noemen deze kat ook wel eens Keizer Kazimir :D

Dit is trouwens onze zwarte ex-poes Desdamona: al bij mij sinds ze 3 weken is en haar moeder dood gereden werd. Inmiddels 10 jaar en nog steeds gek en af en toe fel:

Afbeelding

Oja, en als ik effe mag oproepen: kijk ook eens in mijn linkje in onderschrift voor gloednieuwe spullen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:57

Gaat t goed Lau?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:58

laulau85 schreef:
excuses voor het berichtje net. Was aan het bijlezen toen mn kat over het toetsenbord liep en zich erop liet vallen om te knuffelen.
Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen te posten...

Ga nu verder met bijlezen om zo te reageren haha...

_O-