. Het valt niet mee stil te zitten voor zo'n ijverig bijtje als jij... Saida: Ja, ik snap jou gevoel wel... zoiets heb ik met Rocky ook wel. Niemand kijkt er naar om geloof ik. Hij loopt wel iedere dag buiten, wordt goed verzorgd kwa eten ect, maar beetje aandacht ontbreekt.. Meer tijd gebrek, maar is wel sneu hoor.. Wel goed dat Gryts waars weer een leuke verzorgster heeft gevonden!
Esther: Kicke foto's!! Stoere actie foto's van Atlas en Eline ook
Lobke: Zo dan
Broertje is ook al zo knap
! Helaas geen geld over
.Denise: Super
Laura: Haha, jij blij, je moeder blij en Hincapie
. Wat wil je nog meer? Succes vandaag met rijden! Yenneke: Leuk ding zeg, die pony!! Waarom verkoopt ze hem? Ik zal nu zo gauw niet iemand weten...
Ellis: Fijn dat het beter gaat
. En leuk een topic van spook!Marielle: Auuww. Ziet er niet fijn uit die schaafwonden!!
Is ze niet flink geschrokken? Jammer van de verkoop van het huis.. Maar veel succes er nog mee! En een super leuke pony. Voor wie is tie?Vergeet ik helemaal te reageren op de foto van HEIDI... HAHAHA, kon je het weer niet laten mij voor schut te zetten
. Wat zie ik eruit zeg... gehhehehe. Was wel een leuke dag
Dus na krap 1 rondje bak lag ik naast Jippe. Schouder uit de kom
Niet dat het rijden het probleem is maar het opstijgen en afstijgen wel. Dan maak je bewegingen waarmee de schouder weer uit de kom zou kunnen komen. En als je binnen 3 maanden weer de schouder eruit hebt dan is de schade zo groot dat het echt instabiel wordt, zei de dok. Dus voorlopig niet rijden op mijn eigen paard. Doe nu grondwerk met hem en zal met longeren gaan beginnen en miss lange lijnen. Maar alles in overleg met fysio hoe wel of niet te belasten. 

)!!! En om erachter te komen op welke gaatjes de singel moet bij hem.

hoe oud was je daar ook alweer
zat in zijn oogjes tewrijven
Ga maar weer een bakkie halen...