Cyrina; waauw, super mooie foto's van Yaco zeg Hij is zooo knap . Tis echt dat ik het geld niet had, maar anders . Hoop echt dat ie een heeeeeel lief baasje vind .
Malin: Hoe is het op je nieuwe werk? Of ben je nog niet begonnen? Hopelijk heb je het naar je zin!!
Soeske: HAha, jaa, het viel zo op! Maar niemand zei er wat van, terwijl dat toch het eerste was wat ik dacht .
Frank; Jaaa, is ook goed hoor, wel in je geilste sexpakkie komen dan he .
Zo nu lekker naar stal, om amanda ff te doen. Gelukkig schijnt de zon tussen de wolken door . Vandaag een rustig dagje voor manda, na 3 dagen weer te hebben gereden. Ik ga denk maar ff lekker tutten met dr.
benthe: Niet erg handig dat ze nog ging longeren...RIjd iedereen een beetje op vaste tijden? Is bij ons wel zo, dus dan is het wat makkelijker afstemmen wanneer je kan rijden. Ik snap jou positie wel, heb een tijdje met shannon gehad dat ik ook met niemand anders in de bak kon rijden, helaas is het dan toch meestal zelf aanpassen.
jolijn: beterschap!
bianca: Nou van mij mag je wel vaker foto's plaatsen! Super, een beetje verliefd maar
esther: Ow dat lijkt me ook wel leuk! Alleen is de verleiding groot om het salaris meteen weer uit te geven Leuke foto's!
ilona & jasmijn: Veel plezier deze dagen!
saida: Dan is ze weer helemaal winter proof! vanwaar de inkorting van de tastharen?
cyrina: Mooi zo met die avondzon!! wat een paard
Felix zn ow zo leuke vader heeft hem ingepland van het weekend dus moet hij werken en kan niet komen.... dus maar lekker veel paardrijden en op stal klussen.... *had mn huiswerk al voorgemaakt dus lekker vrije tijd*!
Daar ben ik ook wel bang voor ja.... Volgens mij ga ik meer uitgeven dan dat ik daar verdien . Gelukkig heb ik nog geen eigen paardje anders zou ik bij alles denken owww maar dat staat m vast ook goed .
Maar ja het lijkt me echt super leuk, de mensen die daar komen hebben natuurlijk ook allemaal iets met paarden dus je hebt al snel leuk contact met klanten. En je hebt natuurlijk ook iets met de producten die er verkocht worden .
Ilona: Ga jij de meeting organiseren? Alleen kan ik in de zomer geen paard meenemen, Vaidosa heeft dan weer een veulen en Iggie is nog niet oud genoeg
Saida: Gezellig Jasmijn op bezoek Zijn er ook foto's gemaakt? En volgens mij begreep ik je foefje wel hoor.
Cyrina: Wouw! wat een prachtige foto's! Echt jammer dat je hem weg 'moet' doen! Het is zo'n lekker binkie!
Esther: Toe maar weer! Naar Turkijke Kun je mij niet meenemen?
Michelle: Kan je dan niet naar hem toe gaan? Wel balen zeg Dan moet je in de tijd die je over hebt maar eens wat nieuwe foto's voor ons maken van Shannon en Apollo!!
Ik zit te twijfelen, even naar Vaidosa of mijn schoolwerk afmaken. Ik denk dat ik het laatste maar ga doen, want ik loop hopeloos achter! Verder vandaag lekker in de stad geluncht met vriendinnen! Was weer gezellie!
Cyrina: Oh wat goed!! Die zal vast heeul trots zijn!! En voor jou wel jammer om afscheid te moeten nemen, het was toch wel je kereltje . Blijft ie een beetje in de buurt, zodat je hem nog regelmatig kan opzoeken? Ik ben dit weekend trouwens wel weer in Emmeloord, dus ik weet niet of je weer zin hebt om een keer te meeten ? (Als je geen tijd/zin hebt, geen probleem dan hoor!).
Amanda: Was helemaal vergeten op jou foto's te reageren volgens mij? Maar hij ziet er goed uit hoor Vind het echt een super knap paard, en hij toont echt mega .
Sanne: Gezellig zeg!! Is altijd leuk een terasje pakken met vriendinnen . En die foto van Iggie en zn mams, ge-wel-dig . (Iggie deed stiekem nog ff *hap* haha). Ik weet niet of ik dat in mn 1tje kan gaan organiseren hoor . Maar lijkt me wel heel leuk, en dan bij een manege in de buurt een leuk paard voor jou huren .
Mies: Thanks, zal vast gaan lukken!! We moeten ook maar weer een meiden weekend houden eigenlijk .
Saida: Leuk dat je ook met Jasmijn hebt gemeet . Zo te lezen was het erg gezellie . Ik ga vanavond naar dr toe!
Ilona: ben ook super blij met hem. Het is echt een super paard . En dan te bedenken dat ik eigenlijk niet bij hem wou kijken. De advertentie sprak me totaal niet aan. Gelukkig ben ik er toch helemaal heen gereden, want Nino was ineens een heel ander paard.
Arghh mensen ik wil echt wel graag bijreageren, maar kan t niet bijhouden zeg . Heb ook nog zoveel andere dingen die ik allemaal via internet moet doen (en ook niet aan toe kom).
Saida, ja was heel gezellig zeg, vind het jamer dat ik je Jak niet heb gezien, maar ik kom vast nog wel een x langs. En bij Mayke was het ookheel gezellig, vooral dat van Spanje
Iloooonn die komt er zo aan Morgen lekker naar onze baroke kanjers, en even op de foto zeten. Ben al te lang niet bij Bandiet geweest, mis hem echtnen heb zin hem te zien!!
He, leuke fotos Cyrina Fijn dat jebijna een nieuwe baas hebt voor hem! Is hij nog op Balingehof of alweer thuis? Hm, Iloon, als jullie zondag gaan meeten... Laat ff weten! Kan ik misschien, als het jullie ook uitkomt natuurlijk! Ook ff die kant op komen