Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is zooo knap
. Tis echt dat ik het geld niet had, maar anders
. Hoop echt dat ie een heeeeeel lief baasje vind
.
.
.
. Vandaag een rustig dagje voor manda, na 3 dagen weer te hebben gereden. Ik ga denk maar ff lekker tutten met dr.

dus maar lekker veel paardrijden en op stal klussen.... *had mn huiswerk al voorgemaakt dus lekker vrije tijd*!
. Gelukkig heb ik nog geen eigen paardje anders zou ik bij alles denken owww maar dat staat m vast ook goed
.
. frankiej schreef:we zouden toch op de kamasutrabeurs gaan meeten...??? haha
Hahaha! Ja! In dat doolhof zeker met al die voelgaten!

Zijn er ook foto's gemaakt?
Kun je mij niet meenemen?

Die zal vast heeul trots zijn!! En voor jou wel jammer om afscheid te moeten nemen, het was toch wel je kereltje
. Blijft ie een beetje in de buurt, zodat je hem nog regelmatig kan opzoeken? Ik ben dit weekend trouwens wel weer in Emmeloord, dus ik weet niet of je weer zin hebt om een keer te meeten
? (Als je geen tijd/zin hebt, geen probleem dan hoor!).
Vind het echt een super knap paard, en hij toont echt mega
.
. En die foto van Iggie en zn mams, ge-wel-dig
. (Iggie deed stiekem nog ff *hap* haha). Ik weet niet of ik dat in mn 1tje kan gaan organiseren hoor
. Maar lijkt me wel heel leuk, en dan bij een manege in de buurt een leuk paard voor jou huren
.
.
. Zo te lezen was het erg gezellie
. Ik ga vanavond naar dr toe! 
. En dan te bedenken

. Heb ook nog zoveel andere dingen die ik allemaal via internet moet doen (en ook niet aan toe kom).
Morgen lekker naar onze baroke kanjers, en even op de foto zeten. Ben al te lang niet bij Bandiet geweest, mis hem echtnen heb zin hem te zien!!

)
Fijn dat jebijna een nieuwe baas hebt voor hem! Is hij nog op Balingehof of alweer thuis?
zasread schreef:volgens mij heb ik deze foto nog niet eerder laten zien: