Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb het afgelopen weekend ook met buikgriep in bed gelegen, heb er weer een dag werk door moeten missen ... dat vind mijn portemonnee niet leuk :'( Beetje chillen zullen de paardjes in ieder geval niet zo erg gevonden hebben! Fijn dat je zo'n verandering ziet!! Heel leuke foto's ook, maar had ze al zien voorbijkomen via insta natuurlijk
Er zit zo'n heerlijke sfeer in al die beelden!
. Maar ik snap je overweging wel. Veel groter wil ook zeggen meer mensen, en meer mensen is prima mits er genoeg bakken zijn om in te rijden. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een bak van 20x40 niet te doen is met z'n 5en. Maar dat hangt natuurlijk ook heel erg af van welke tijden je op stal bent. Als je niet meer geniet, en merkt dat je met tegenzin naar stal gaat, lekker verhuizen meid. Het is je hobby, je moet er wel plezier aan beleven!
MaluH schreef:Ik zit er trouwens aan te denken om een whatsappgroep voor ons te maken zodat we snel elkaar tips/hulp en raad kunnen bieden. En natuurlijk om makkelijker leuke foto's en filmpjes te delen.
Nu weet ik dat niet iedereen heel happig is om telefoonnummers uit te wisselen maar ik denk dat we hier wel een leuk betrouwbaar groepje hebben.
Zijn er mensen met interesse?
Pb me even je nummer.
Het is wel rot als het zo gaat. Ik heb in Nederland jaren op dezelfde pensioenstal gestaan en waar de sfeer heel veel jaar fantastisch was zijn er ook periodes geweest dat er echt de raarste dingen gebeurden achter je rug om. 

Zoek je ééntje te kopen zelf?