Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ilsemarie schreef:Niet alleen het topic gaat snel.. Wij ook! Vandaag L1 debuut met 187 & 190![]()
Voor de hoeven gebruik ik altijd fiebings hoeflak. Ideaal spul!! Droogt snel en geeft dan niet af. Na wedstrijd even met een borsteltje en water eraf halen. Ben er echt heel tevreden over.

) dus Arjen ging ietswat sceptisch de ring in, er moest daarachter ja wel iets engs zijn omdat dat paard net zo gek deed. Eerste ronde vermoedde hij dat het misschien toch de bloemen bij c waren maar rondje later bedacht hij dat dat ook onzin was dus is hij gewoon maar stoïcijns doorgelopen, de kanjer!
maar het voelde wel schattig hoe hij op zoek was naar wat eng was maar gewoon niets kon vinden wat het kon zijn. Je voelde hem nadenken 
wil ook een andere cap die wat luchtiger is dan kan ik die van de zomer ook gewoon op 

). Maar heb hem laatst verkocht, ga met klasien toch niet springen of crossen die snapt daar echt de ballen niet van om het maar even zo te zeggen 

En de mooie punten!!berdien85 schreef:Ik heb vanavond toch nog onder een prachtige sterrenhemel kunnen rijden. Heerlijk!

Morgen springlesje