Tjeeeeeeeemig wat veel mooie, stoere, schattige en zielige (gebroken arm) foto's zijn er op gezet. Ik scroll me een muisarm! Maar ga vooral zo door
Citaat:
Als ik Rintske zo laat lopen en ik ga na een poosje met mijn hand over haar broekspier dan is die gloeiend heet, dat is voor mij een teken dat ze 'm goed heeft gebruikt.
Ik ben nu 3,5 maand met haar bezig en kan al duidelijk verschil merken en zien!
Saida, terug in tempo is idd erg goed om een paard sterk te maken, idd wel met een actief achterbeen. Maar het is ook heel zwaar. Als de spieren echt gloeiend heet zijn, vindt ik eigenlijk (vooral voor een jong paard) dat het net even te ver is gegaan, verzuring kan dan makkelijk optreden waardoor het werk niet meer leuk is voor het paard. Vergeet niet tussendoor je paard vaak te belonen door haar weer naar haar eigen makkelijke tempo terug te laten keren, dat is het tempo waar ze zelf het lefst in lopen. Daarin werken ze niet hard, maar is zeker toch belangrijk als is het maar voor hun gemoedstoestand, maar ook kun je er prettig aan de lenigheid van je paard in werken, zonder dat ze het ook nog eens heel zwaar hebben.
Omdat jullie toch foto's aan het plaatsen zijn.... heb ik er ook nog een paar, gemaakt door Soeske;