@Robijntjah, Ik denk inderdaad dat je het niet meteen kan zeggen "Ndl is beter" of "uit Spanje is beter", aangezien het afhangt van het paard, de stal, de situatie ... Wel fijn dat je aan Aurelia zo'n heerlijk betrouwbaar dier hebt! Veel beterschap met de spierpijn trouwens!!
@Castellon, Ik vind het in ieder geval leuk om te volgen
Heb je al een update over de storm daar? Het was hier vanmiddag zelfs op het nieuws! Hoop dat alles goed is!@Azmay, haha, leuke foto, ziet er een zeer happy paard uit

@Babeth, Foto's!! Vind het altijd leuk om al die prachtige paarden te zien! Wat fijn wel dat je ook een leuke Spanjaard onder je kont hebt nu
Ze verschillend toch wel nog heel erg van elkaar qua karakter, want dat hete herken ik dus echt niet in de mijne
@keeyzie, WAAUWW, wat leuk!! Dat is echt een droom van mij om dat te kunnen met mijn eigen paard
Ziet er echt geweldig leuk uit! En wat zie je zijn plezier van de foto's af spatten! Voor herhaling vatbaar, neem ik aan? 
@Lante, Oh een Bates, dat is een merk dat ik ook eventueel overweeg! Alleen voor nu nog wat te duur ... met mijn groeiend en uitzettend geval hier .. En wat leuk!! Superveel succes alvast op jullie eerste wedstrijd dan
Echt fijn dat jullie zo lekker op weg zijn!Ik heb hier het beloofde beeldmateriaal van onze wandeling!
Voor nu zijn het twee korte instagram filmpjes, indien jullie meer willen zien heb ik ook een compilatiefilmpje gemaakt, maar dat moet ik dan even uploaden..

Helaas hoort het er af en toe ook bij.
)