Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En van trailers heb ik geen verstand. MAar als jij er een keer in springt en je zakt erdoor: Nie doen!
Verder is ie heel lief hoor.
In september hoop ik mijn zelfvertrouwen wel terug te hebben, maar of ik hem zou kunnen stoppen langs het strand? Ik hoop het!
Ben nog druk met bijlezen haha
En Zalamera verkocht...
Blijkbaar niet voor mij bedoeld dan. Hopelijk treft zij ook een gouden toekomst!
Maar mijn man wel en die wees me op deze site en ik ben ook verslaafd nu. Ik was ook in Bunschoten en heb er veel zien rijden. Maar jou kan ik even niet meer herinneren. Wij waren er dan ook later op de dag.
Wat een gave foto met die bril! De rest is ook mooi hoor, maar deze spant de kroon!
Kan nooit goed slapen als hij er niet is
)
nee hoor ik heb ook al plannen voor na augustus 

echt wat een koppie heeft die

andere michelle gooi ik wel 90 achter en dan noem ik deze maar gewoon michelle 

nee hoor begrijp je volkomen ik zou dat gedult ook niet hebben
gelukkig heb je echt super gereden.
) hij zegt dat die weet wat die gaat kopen maar volgens mij weet die helemaal niks
Idra schreef:Ik vind die punten ook wel goed van Philippe Karl, maar ik zondig tegen het principe van longeren: ik longeer wèl met hulpteugels aan het bit. Ook is Licor zijn stap van nature zo slecht (in vrijheid stapt hij amper over) dat ik daar veel punten op verlies: hij stapt heel fijn over de rug met een gestretchte halshouding, maar overstappen doe hij amper. Ik zou er dus niet blij mee zijn als stappen 30% van de punten gaat uitmakenStap is een gang die je gewoon niet kàn verbeteren. Dan zit je daar met een paard met een slechte stap en ben je dus al op voorhand zeker van 4'en en 5'en (want bij ons wordt enkel naar de voetzetting gekeken).
Ik zag het filmpje al helemaal voor me!
door geworden en idd een andere vrouw hoeft dit niet mee te maken. Het is al erg genoeg dat het gebeurd en wie weet hoe vaak.
Zo rijden vind Esther ook niet prettig. Maar zodra mijn zadel er weer op kan, kan Esther ook weer rijden.
hij voer vanuit harlingen, dus zou ik hem 1.5 week niet zien, maandag pas weer op 't oerol.. Maar dat was niet zo, dus helemaal leuk
. En wat goed die kijkers voor Sonrisa. Zal Madelief leuk vinden haha!
.
. Jij mag helemaal niet rijden! Maar fijn dat het zo goed voelde, echt toppie! Dan pas wadeer je het echt voor de 100% !!
Dat merkte ik ook na mijn val haha.
Maar wie weet nu Benthe er in zit, dat het terug komt
. Zou wel toppie zijn!
Zou wel heel erg leuk zijn hoor............ Denk er over na!
. Wauw!
"? Druk druk? Alles goed verder, en met Sun en jou?
.
! Heeft zij ook paardjes? En waar ga je heen met Pat? Gaan jullie met ze 2tjes, of lekker met Sam mee?
.
. Maar Rocky begroette met veel hinnekjes! Alles deed het nog. Kusje, voetje geven......... en heel veel spelen in de bak! Hij leek echt serieus heel blij te zijn mij te zien.. Jeetje, ik heb hem toch wel gemist hoor.. En nu zag ik dat hij heel dik was, nog in wintervacht, en afgeknipte voorpluk en een vlecht in zn manen van ik weet niet hoe oud.. Ik was de enige die wat met hem deed, en nu doet bijna niemand er meer wat mee volgens mij
. Vond het toch wel erg zielig om hem weer achter te laten. Misschien wat vaker langs gaan.. 

. Ik heb al contact met de eigenaren en wil er graag een keer gaan kijken. En dan zie ik het wel
.
. De week daarna ben ik op kamp van onze stal dus dan kan ik helaas geen bezoekjes afleggen. Doordeweeks is het ook lastig om iemand op sleeptouw te nemen
. Ik zie wel wat het allemaal wordt
.
. Ik zal natuurlijk ook voor fotomateriaal zorgen
. En als het me lukt ook film
. Ik werd net ook gebelt door Pharosreizen, mag op sollicitatiegesprek komen
. Ik was opzoek gegaan naar een extra bijbaantje voor van de zomer, ik werk natuurlijk op de flora alleen de ochtenden. En voor het afstuderen hoef ik niet de hele dag thuis te zitten
. Ben benieuwd wat het wordt.... Is gewoon kantoorwerk als telefoonmiep volgens mij
.
Nu kunnen ze mooi een keertje extra met vakantie haha!

Suelza schreef:In de avond nog even een lesklantje (en oud trainingspaard) gedrilld, haha! Dat ging voor het eerst eigenlijk goed! Nog niet zoals het zou moeten, maar ik was, zeker gezien de voorgeschiedenis, erg tevreden met die 2! Moet af en toe springen, schreeuwen en schelden(kan heel goed toneel spelen) maar dan gaat het uiteindelijk wel goed!
Al met al een vruchtbaar dagje dus!
Olympische spelen here i come toch...
dus ik duim met je mee

jullie zijn een stel brokkenpiloten
michelle 1, 2 ,3
Fijn weekend!
en nou vorige keer op concours even 20 min.... Ik vind dat ook wel een goede scheiding ja, maar ik vrees dat ze hier in nederland anders blijven doen