Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Idra schreef:Ik vind die punten ook wel goed van Philippe Karl, maar ik zondig tegen het principe van longeren: ik longeer wèl met hulpteugels aan het bit. Ook is Licor zijn stap van nature zo slecht (in vrijheid stapt hij amper over) dat ik daar veel punten op verlies: hij stapt heel fijn over de rug met een gestretchte halshouding, maar overstappen doe hij amper. Ik zou er dus niet blij mee zijn als stappen 30% van de punten gaat uitmakenStap is een gang die je gewoon niet kàn verbeteren. Dan zit je daar met een paard met een slechte stap en ben je dus al op voorhand zeker van 4'en en 5'en (want bij ons wordt enkel naar de voetzetting gekeken).
Suelza schreef:In de avond nog even een lesklantje (en oud trainingspaard) gedrilld, haha! Dat ging voor het eerst eigenlijk goed! Nog niet zoals het zou moeten, maar ik was, zeker gezien de voorgeschiedenis, erg tevreden met die 2! Moet af en toe springen, schreeuwen en schelden(kan heel goed toneel spelen) maar dan gaat het uiteindelijk wel goed!
Al met al een vruchtbaar dagje dus!