Dubbele longe, erachter lopen aan de dubbele lijnen en dan kom je al een heel eind in de goede richting!

Is hij al tuig gewend, of is het voor Frio ook helemaal nieuw?
Amable, succes met je show!
Gaaf joh!
Madelief, welcome home!

Cinv, vreemd zeg!
en, ga je het doen?
Spook is inderdaad best mooi wit zo in de sneeuw, valt alles mee!

zasread, ik ga zo even je topic bekijken!
prinslover, ik weet eigenlijk niet voor wat voor bedrag je foto's moet gaan maken...
Ik heb bij mijn vorige paard alleen clinisch laten keuren, foto's maken wilde ik bewaren voor als er ergens twijfel was, maar die was er niet!
En ik heb toen verzekerd voor een bedrag net onder de grens waarvoor je foto's nodig had...
Dus of je wilt verzekeren, en voor wat voor bedrag heeft er ook nog mee te maken...
En misschien ook wel of je dingen verwacht of juist niet bij een bepaald paard...
Hoe mijn beestjes op een vreemde omgeving reageren vroeg je...
De grijze is heel sterk en kijkerig op vreemd terrein. Die moet echt nog veel leren, ze sleept je alle kanten op en ik heb echt hulp nodig bij het opzadelen enzo!
De witte is over het algemeen wel wat gespannen, maar doet geen rare dingen.
Met rijden wil ze zelfs in een vreemde omgeving nog wel eens meer ontspannen lopen dan thuis...
cojolly, spannend, huizen kijken!
Hier is het inderdaad zo ong. onbetaalbaar om je paard aan huis te zetten...
Wij willen het ook ooit nog eens, maar dat zal ook verhuizen worden ben ik bang!
saida, zo dat is nog even pittig longeren!

dan zijn mijn dames wat dat betreft inmiddels redelijk opgevoed, al heeft het even tijd nodig gehad...
Gewoon consequent volhouden, dan komt het helemaal goed!