Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KoudbloedKim schreef:Paarden gaan niet kreupel lopen om aandacht te vragen hoor.
Wel fijn dat het been weer mooi dun is.
Degene die vandaag zou komen voor de lymfedrainage stond stil met autopech.
ze stond alleen heel onhandig te eten en haar voorbeentje op te tillen. Ik had haar nog niet zien lopen omdat ze me op stond te wachten dus dat was het enige wat ik op dat moment zag en dacht dus echt dat het foute boel was. Zodra ze een stap deed kon ik wel al zien dat er niks aan de hand was en daarna ook nog even gevoeld niet warm oid en daarna stond ze wel goed.
Ik noem dit paard een dramaqueen gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen met dit paard omdat ik haar na 11 jaar door en door ken, maar dat doet er verder niet toe. Het belangrijkste is dat ze in orde is en dat er niks aan de hand was 

Ik ben benieuwd, ik begreep dat het nog niet gedaan is door autopech? Heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken?

KoudbloedKim schreef:En dat moet over de benen he?
Wat ik heb geleerd is dat als je bijvoorbeeld Byemite of Neocidol enkel over de benen doet, de mijten naar boven kunnen kruipen en daar of schade aanrichten of later weer naar beneden kruipen.
Is dat niet het geval bij Cydectin?
Dat doe ik dus nooit weer. 
Ik heb twee van die geldverslindende bonte haarballen in de wei staan. Eentje die flink stuk is (26 jaar en artrose) en haar zoon van 9, die heeft meer last van CPL dan zijn mams.
Maar zou het eerder zelf op een klein stukje testen, voor je de hele rug er mee onder behandeld en ze er dus niet tegen kunnen. Was niet fraai