hier gisteren niets gedaan. vandaag stond er een mooi noorderwindje dus de bak gesleept.
helaas was mijn accu dood dus geen foto's en morgen ochtend staat siep in de bak i.v.m. bomen rooien dus helaas geen bewijs van het resultaat. maar ze deed het echt super (zeker voor een vreselijk hengstige merrie... met poetsen van haar billen moet ik oppassen dat mijn hand niet verdwijnt ze viel zowat om boven op me )
en morgen staat er een les met een 6 jarige op de planning. maar eerst naar de trek en trek
lekker hoor frankrijk, nog plannen ?
Geplaatst: 26-08-16 23:20
Vooral sightseeing, lekker eten en mooie dingen bekijken. Wij hebben het plan eens naar Frankrijk te vertrekken dus we zijn nu alvast aan het rondkijken naar de mogelijkheden.
Vandaag les gegeven met siep. Meisje van 6 haar eerste les.
Ze was heel braaf terwijl er ook nog bomen gezaagd werden (al boeide het haar sowieso niet dat ze plat getrokken werden en gezaagd. Ook de trekker interesseerde haar niet.)
Onderweg naar huis met de paarden een weekendje weg geweest. Heb ze beiden alleen kunnen laden Foto volgen nog ik lig nu al half te slapen moet nog 2 uur pff
cherell0
Geplaatst: 30-08-16 22:30
Siep heeft weer hard gewerkt. De sleep wat verzwaard. De bak is weer aardig glad.
Eigenlijk moet er nu even een plons water over. Maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Leuke foto's Joyce! Grappig dat het tinkergroepje dan niet meer allemaal tinkers zijn.
Ik had me opgegeven voor clinics tijdens horse-event, maar apparently zijn wij niet uitgekozen Misschien dat we de zondag er van nog gaan, maar is geen must!
keltisch festival klinkt goed, wat was er allemaal te zien/te doen?
Wat voor muziekfestival Jolijn?
Het weekje Veluwe zit er al aan te komen
Dinsdag lessen bij Hester Bischot, nu al zin in Maar misschien dat ik niet mijn knappe barokke Napster meeneem naar het weekje weg.
Nou guys.. Weer ff berichtje van mijn kant. Sommige weten 't al en voor de rest: heb met een nierbekkenontsteking in het ziekenhuis gelegen. Nu gelukkig wel weer thuis, maar toch nog wel erg ziek en hoop pijn.. Vandaar dat ik er ff niet ben geweest en voorlopig ook slechts sporadisch..
Ja het is nu meer een vrienden groep die ieder jaar samen komen alleen de naam tinkerweekend heet nog hihi
Herken het ik ga alleen Equiday maar heb ook weinig geld voor leuke dingen te doen Verbouwen op stal kost erg veel geld
cherell0
Geplaatst: 04-09-16 23:05
balen zeg, beterschap.
Keltische festival: Highland games (wedstrijd in boomstam werpen, hamer slingeren etc. schotse spellen) pipebag muziek (doedelzak) er zijn ook bands met Keltische geïnspireerde muziek. een schots/Keltische nederzetting/reenactment (tenten met kampvuur en kookpotten, huiden die te drogen hangen, mannen met zwaarden, vrouwen die borduren etc.). braderie met allerlei schotse/Keltische producten en sieraden/zwaarden/wierook/boeken/drank/worst/vachten. roofvogels & Ierse wolfshonden en schapen drijven. en er vliegt een heli rond voor ritjes (maar dat is meer commercieel en heeft niks met Keltische te maken.)
veel mensen lopen ook in kostuum (sommige ietwat misplaatst in steampunk, sommige Keltische of meer gotic of victoriaans ) grootste deel loopt in gewone kleding.
beetje te vergelijke met een kleine Keltische vorm van fantasy fair.
Een keer op de fantasy fair geweest, en dat was toch ook wel erg leuk hoor haha. Ben helemaal niet van de LARP en weet ik wat allemaal, maar het was gewoon retegezellig! En ze hadden er karamel-appels, dat maakt 't voor mij perfect