Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaluH schreef:Ik heb even een baal momentje wat ik even van me af wil schrijven....
Borracho staat lekker 24/7 buiten met zijn kudde.
Heerlijk.. en mr geniet ook volop...
Helaas met als gevolg een kale plek in zijn manen van ongeveer 15cm vanaf zijn schoft, het ziet er niet uit.
Na lang nadenken toch maar besloten vanavond de schaar erin te zetten en voor kapseltje "sport" te gaan, dit in de hoop dat het er dan beter uit ziet.
Ik baal echt enorm.
Azmay schreef:MaluH schreef:Ik heb even een baal momentje wat ik even van me af wil schrijven....
Borracho staat lekker 24/7 buiten met zijn kudde.
Heerlijk.. en mr geniet ook volop...
Helaas met als gevolg een kale plek in zijn manen van ongeveer 15cm vanaf zijn schoft, het ziet er niet uit.
Na lang nadenken toch maar besloten vanavond de schaar erin te zetten en voor kapseltje "sport" te gaan, dit in de hoop dat het er dan beter uit ziet.
Ik baal echt enorm.
Die van mij staat nu ook in een prachtige weide met bos, en ook haar manen gaan er langzaam aan af.. Ik deel je leed.
Pandora2 schreef:Azmay mijn spaanse vent had dit vorig jaar ook...maar begon daarna ook z'n manen en staart wat te schuren. Lag toen trouwens al een exzeemdeken op, maar in de stal was het héérlijk koppie krabben![]()
Ik smeer 'm nu met Crinis in, en heb nog steeds zen hele voorpluk erop staanGoed product volgens mij dus
Misschien kan je dat ook eens proberen ?
MaluH schreef:Gefeliciteerd _Zsazsa_.
Ja gelukkig is de schade te overzien, moet wel elke keer het achterste plukje naar achter kammen hihihi
Alenthe05 schreef:Gijs en ik zijn gisteren begonnen aan de welbekende paardenvierdaagse van Epe. Ik heb echt nog nooit zo'n ontzettend braaf paard meegemaakt. Alles kan passeren, koetsen, paarden ed ed. Echt een genot die PRE's. Zo lekker cool in de kop. Vrijdag rijden we de intocht mee door het centrum van Epe, helemaal in het spaans. Zal een foto plaatsen van t weekend.