Heb nog 'n hele sexy Tamme foto, die moet 'k ook écht even laten zien hoor... Hij zit zoooo super in zn vel de laatste tijd. Heeft echt flinke peper in zn reet!! Heerlijk beest
Chim is lekker aan het vrijspringen momenteel Even oefenen voor als ik er op ga!
En uiteraar wordt er weer lekker overdreven
Lisadliam
Geplaatst: 26-05-13 18:19
er waren foto"s gemaakt van het rijden maar die zijn verdwenen op wonderbaarlijke wijze.. ik had van 1 vanaf de camera even een foto gemaakt.. de rest is dus weg..
en oh wat is ze toch lekker veranderd! zo kocht ik haar 1,5 jaar terug. Niet alleen haar uiterlijk maar vooral ook haar karakter is veranderd
Barroco
Geplaatst: 26-05-13 22:58
Even snel hoor, hele leuke, gezellig dag gehad vandaag op Barokke paarden dag te Bunschoten gehad! Veel lieve en gezellige mensen weer gezien . Ook Neron zien rijden, leuk!!
Was zelf ontzettend trots op mijn kanjer, want wat was ie braaf! En dat op vreemd terrein. Paar snelle fotootjes;
2005
Geplaatst: 27-05-13 07:59
Ik heb ook foto's gemaakt in Bunschoten. Superdag gehad, heel veel mooie paarden gezien.
Bondadoso foto's van vorige week tijdens Fantasy op Fraeylema.
Ook is Bondadoso te zien op het witte doek tijdens de http://www.huygenstentoonstelling.nl/. Waar hij te zien is in de replica van de Oranjezaal. Helaas kan ik daarvan hier geen foto''s of beelden laten zien omdat dit niet mag van de RVD. Deze film is namelijk gemaakt voor deze tentoonstelling met toestemming van Prinses Beatrix en mag alleen tijdens de tentoonstelling vertoond worden en niet in het openbaar.... helaas !
Maritelisab
Geplaatst: 27-05-13 19:52
Ik kom eindelijk spammen Ik ga Jerez vanaf juni definitief huren, vind het zo'n machtig paard en merk dat ik ontzettend graag met hem aan het werk wil. Daarbij toont hij ook enorme looplust en vind alle aandacht die hij krijgt geweldig. Zo staat hij altijd heerlijk te slapen als ik zijn manen aan het invlechten ben. Hij is ook zo geduldig! Echt een schatje. Ik heb een paar stills uit een filmpje van afgelopen zaterdag. Natuurlijk is het nog niet perfect, dat weet ik. Ik heb dan ook aanstaande vrijdag voor het eerst les met hem. Het probleem waar we nu heel erg tegen aanlopen is het achter de teugels kruipen. Ik weet dat ik hem er met voorwaarts er weer uit moet rijden, maar dit vind ik nog erg moeilijk.
Lengte geven. Het probleem hierbij is dat hij zijn neus er nog niet uitdrukt, hier moet ik dus mee aan de gang gaan. Het neusje er meer uit rijden. http://oi42.tinypic.com/alrvq1.jpg
Hier kruipt hij achter de teugel. Dit moet ik oplossen door meer been en hem eruit te rijden. Beeld vertekend ook iets omdat hij van schuin voren is genomen.
Iets stelling naar rechts vragen. Achter zou hij iets meer mee mogen nu, volgens mij?
Zijn hier nog deelnemers die graag meer foto's willen? Ik kan nog even zoeken of je er tussen zit dan
2005
Geplaatst: 29-05-13 18:18
We zijn weer een stapje vooruit gegaan. Nu nog meer gaat dragen van achteruit, meer oprichting aan de voorkant en over mijn houding hebben we het maar even niet . Maar wel heel trots dat ze nu netjes door de hele bak gaat en vreselijk haar best doet! Zit een hele geschiedenis aan vast. Had een tijd geleden niet gedacht dat ik haar dressuurmatig nog verder ging krijgen onder het zadel, maar ze gaat nu enorm vooruit.
@ 2005 Wat ziet ze er wit uit zeg! Houdt ze zichzelf zo schoon of gewassen?
2005
Geplaatst: 29-05-13 18:30
Borahlover schreef:
@ 2005 Wat ziet ze er wit uit zeg! Houdt ze zichzelf zo schoon of gewassen?
Ze houdt zichzelf schoon! Daar ben ik wel heel blij mee. Soms rolt ze in de modder en even opdrogen, borstelen en soms met koud water afspuiten en ze is weer wit. Haar staart is alleen wel een beetje geel nu, maar dat zie je niet op de foto.
Cath
Geplaatst: 30-05-13 15:05
Wat een gave en leuke foto's weer allemaal.
@xXutopiaXx: Wauw wat is hij gaaf zeg.. @My_Chimanga: Die kan lekker springen! Trekt mooi haar voorbeentjes in zo te zien. @lisaaahtjuh: Wat is ze toch veranderd, veel gespierder geworden, prachtig! @Barocco: Ik heb jou ook nog even zien rijden, je kunt idd echt trots zijn het zag er super relaxed uit!! @Anafries: Bodadoso is echt een gaaf dier! Leuk om hiervan foto's te zien. @Borahlover: Leuk dat je Jerez gaat huren! Vind hem echt prachtig.. @2005: Leuk dat jullie vooruit gaan, aanleuning ziet er netjes uit.
Hier een foto van Neron en mij op PVDZ, clinic ging heel fijn. Neron was ook super braaf, ben echt trots op hem!
EJV
Geplaatst: 30-05-13 16:03
Heee allemaal!
Wat een super mooie foto's hier allemaal! Wat een plaatjes een voor een.
Sinds maart ben ik ook (eindelijk) in bezit van een andalusiër, of ter wel een PRE! Eleadora, een merrie van 5 jaar, helemaal onbeleerd, dag en nacht altijd buiten gestaan. Ik ben dr rustig gaan beleren en inmiddels rijden we al los in de bak. Ze is lekker nuchter, iets wat ik bij mijn kwpn'er echt miste. Daarnaast rij ik ook nog een lipizzaner ruin van 23 jaar bij, waar ik onwijs veel van geleerd heb, en ook mijn liefde voor barokke (spaanse) paarden van heb gekregen.
Ziet er inderdaad gaaf uit. Wees er maar trots op!
NZ92
Geplaatst: 30-05-13 23:41
Aaaah wat een leuke paardjes hier allemaal zeg!! @ Josie wat is de afstemming van jou merrie? Mooi dier zegg!!
Ik wil hier dan ook mijn toppertje voorstellen Al vanaf veulen af aan bij mij vele ups en downs gehad maar intussen echte maatjes helemaal zelf beleerd met wat beetjes hulp hier en daar. Hier mijn Trots!
Naam. Maximo XV Geslacht. Hengst Leeftijd. 4 Ras. PRE Stokmaat. 1.64
[/quote]
_Aine
Geplaatst: 30-05-13 23:56
-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Beide nieuwkomers zijn erg leuk!! En wat fijn dat Neron zo lekker liep op zo'n drukke dag! Ik wilde nog gaan kijken maar had zelf springwedstrijd die dag en het is er niet meer van gekomen.
Mevrouw goud schoen afgelopen zondag: En mn ventje vorige week maandag op het pinksterconcours:
EJV
Geplaatst: 31-05-13 10:31
Dankjullie allemaal! Ik ben ook echt super blij met haar. @NiekeNiels Ze is van Bodeguero, een witte, inmiddels overleden, PRE hengst uit Spanje, die ooit geimporteerd naar Nederland en daar alleen maar voor de dekdienst gediend heeft.
Maximo is een plaatje! Hij loopt ook heerlijk zo te zien.
Hier nog wat foto's van me andere topper, die niet van mij is, maar wel al 5 jaar met alle liefde mag bij rijden, zovaak ik wil. Door hem ben ik ''aangestoken'' met de barokke rassen liefde. Hij is een lipizzaner, van Conversano Nima, en overmorgen al weer 24 jaar oud.
Dit was tijdens een onderlinge wedstrijd halverwege 2011, officiel heb ik hem nooit gestart, dit mocht wel, maar dat wou ik hem niet maar aandoen ivm zijn leefdtijd. Ik hoop volgende week ergens even een fotoshoot met hem te kunnen doen.