Ik ben natuurlijk SUPER trots, maar vooral blij dat ze weer thuis is, nadat ze 5 weken lang op de Nieuwe Heuvel in Lunteren is getraind!

Ja, ik was gewoon mega trots en super blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
furioso schreef:@ My chimanga: Jaa we hebben een stal staan juist voor de tuin
Vandaag dus op wedstrijd geweest op school maar alles verliep niet zoals plan
het duurde een uur voor hij de trailer op ging (dag ervoor stond hij er op 5min op)
had maar 10min tijd op op te zadelen en in te springen, inrijden weigerde hij alles.
eerste hindernis heb ik 3x moeten proberen voor hij erover ging en dan dus moeten stoppen.
inrijden van dressuur ging goed ik kon hem rustig en mooi laten lopen maar mijn vader moest voorlezen en hij ratelde heel het blad af waardoor ik dus begon aan mijn volte en hij al zei dat ik de diagonaal moest doen![]()
Maar soit al bij al een zeer leuke dag
Ik ben bij beide dus onderaan ergens geëindigt maar maakt me niet uit, het was allebei onze eerste "wedstrijd" ervaring
Hierbij 2 fotootjes
klaarmaken voor Springen (ik heb ervoor gezorgt dat Furioso en ik bij elkaar passen)
[ Afbeelding ]
Dressuur
[ Afbeelding ]
Charlot schreef:furioso schreef:@ My chimanga: Jaa we hebben een stal staan juist voor de tuin
Vandaag dus op wedstrijd geweest op school maar alles verliep niet zoals plan
het duurde een uur voor hij de trailer op ging (dag ervoor stond hij er op 5min op)
had maar 10min tijd op op te zadelen en in te springen, inrijden weigerde hij alles.
eerste hindernis heb ik 3x moeten proberen voor hij erover ging en dan dus moeten stoppen.
inrijden van dressuur ging goed ik kon hem rustig en mooi laten lopen maar mijn vader moest voorlezen en hij ratelde heel het blad af waardoor ik dus begon aan mijn volte en hij al zei dat ik de diagonaal moest doen![]()
Maar soit al bij al een zeer leuke dag
Ik ben bij beide dus onderaan ergens geëindigt maar maakt me niet uit, het was allebei onze eerste "wedstrijd" ervaring
Hierbij 2 fotootjes
klaarmaken voor Springen (ik heb ervoor gezorgt dat Furioso en ik bij elkaar passen)
[ Afbeelding ]
Dressuur
[ Afbeelding ]
Kan dit in de tuinbouwschool niet ver van brussel zijn? Ik meen het te herkennen?