[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 10:13

Esther leuke foto

Elise ha dat ziet er een stuk relaxter uit dan dat van die ene gast. Leuk beessie ook :)

Madelief gelukkig is het weer lekker weer inmiddels :) hee wat staat Fuur er weer lekker op :D

Femke haha ook al zo'n heet beestje dus. He en wat fijn van je portemonnaie zeg!

Alicia ha Dable zit binnenkort dus ook weer strak in zn vel 8-)

Saida hahah van een ruin al! Dan is het wel heel erg :D tsja dames kunnen ook best lastig zijn wat dat betreft he! Bij ons zijn ze nu allemaal zo rustig, je zou zeggen dat het ruinen zijn ipv hengsten, maarja er zijn dan ook geen mooie dames zoals Rints in de buurt ;)

moppielover

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:00

Heey

Denise: Fijn dat hij goed opknapt :). Hopelijk is hij snel weer helemaal beter.

Alicia: Fijn dat de feesten super waren :D.

Ik kruip even op de roze wolk <3. Net zo heerlijk met Shaddy gestapt. Ze leek aan te voelen dat ik niet zoveel energie had. Ze had goed door dat ik niet mee zou kunnen als ze druk zou doen. Ze was dus heerlijk ontspannen en rustig. Ze liep bijna de heletijd met haar neusje bijna op de grond te stappen <3. Ze was echt zo braaf <3. Bij mijn vader was ze een stuk drukker, hij heeft ook nog even met der gestapt ( ik hou dat niet zo lang vol) en bij hem was ze echt hyper.

Morgen komt Nouchka weer terug uit de opfok. Sinds ze uit de groep is geweest gaat het niet zo lekker meer in de groep. Ze staat nu onderaan de rangorde en ze is nu echt bang voor de andere paarden. Daarom hebben we besloten om haar naar huis te halen. Hier kan de opfok eigenaar helemaal niks aan doen en we verwijten hem dus helemaal niks.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:46

_Saida_ schreef:
Elise -> Wat lees ik nu? Heb jij een fries?
Foto?

:+

Meet Moarn(met portugees hoofdstel, gesponsord door de barokshop :D )

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:39

Ohhh ja dat hoofdstel had jij gewonnen, vond hem echt zoooo stoer!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:30

Angela – lekker op je roze wolk blijven zitten, en aan de ene kant lekker dat je nouschka weer thuis krijg, maar aan de andere kant jammer want dat had ze daar nog lekker op kunnen groeien tussen der soortgenootjes.

Elise – heerlijke koppie <3

Nou heike heeft alles gisteren goed doorstaan, hij wilde jammer genoeg niet gelijk gaan ‘’slapen’’ dus heeft die 4 verdovingsspuiten gekregen voor dat die een beetje suf werd.
Aan de rechterkant is alles perfect, alleen aan de linkerkant heeft die een gebroken kies, een rotte kies, een ontstoken kies, en ontstoken tandvlees de gebroken kies is weer helemaal opgeknapt en zolang die der geen last van heeft mag die blijven zitten want hij zit nog heel vast. De rotte hebben ze verwijderd en schoongemaakt en een propje erin gestopt om te genezen. En voor de ontstoken delen hebben we een maand lang antibiotica gekregen.
Dus al met al is die dik 2,5 uur bezig geweest.

Dit verklaart een hoop van heike zijn gedrag en ik hoop nu echt dat die weer helemaal beter wordt.
Van de dierenarts mag ik er vandaag al opgaan 10 min met bit en het zo langzaam weer opbouwen.
Hij zegt dat die sterk is en dat die zo weer op het oude niveau zit, ik twijfel heel erg en kijk wel hoe maar paard toont, vandaag ga ik er zowiezo nog niet op laat hem maar eerst even bijkomen. <3

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:17

Haha, Elise, vloeken we allebei :D
Suus: Ja iemand moet het topic toch op niveau houden :P Grapje natuurlijk ;)
Iloon: Had eigenlijk helemaal niet door dat ie toch nog wat barokker was geworden sinds de vorige rijfoto's, houdt maar niet op haha.
En dan na te gaan dat we pas sinds 2 weken weer een beetje aan het werk zijn :)
Femke: Dankje! Dat is super fijn zeg, dat je je portemonnee terug had, helemaal als je stalgeld erin zat, anders had je flink gebaald!
Ja, ken het gevoel inderdaad haha, was Furia afgel. woensdag nog ;) Nouja, hij doet dan wel een beetje rennen maar niet heel gek ofzo, maar echt een bommetje idee.
Angela: Fijn te horen dat het met Shaddy beter gaat! Leuk dat Nouchka naar huis komt, tenminste ik denk dat jij dat wel leuk vindt ;)
Alicia: Haha, ben jij ook zo blij met her verharen (behalve al die haren die overal zitten := )? Furia wordt er altijd 10x knapper van, in de winter is het net een pony maar zomers <3
Martine: Dankje, hoe is het daar inmiddels?
Denise: Zo, dat klinkt heftig zeg, hoe is dat allemaal gekomen? En heb je er nooit wat van gemerkt met rijden oid?

Hier niet veel bijzonders.. Woensdag weer gereden, was weer in het donker en meneer vond het nog steeds heel spannend. Morgen eindelijk weer eens les, zin in!
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 04-03-11 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:19

Ilona: een vriendin van mij wil daar misschien een tijdje werk/leren...dus zouden gaan kijken. Alleen belde ze gister en hadden ze dr mails niet gezien dus kwam het niet uit. Ik zou eigenlijk daarna naar sanne gaan maar ben ook weer voor de verandering vreselijk aan het hoesten en om dan op en neer te gaan om daar niet te kunnen slapen en iedereen wakker te houden leek me niet zo slim ;) Zou zaterdag ook vroeg naar huis moeten want een vriend van me heeft een carnaval :P swagen gemaakt en doet mee in de optocht, dus wil wel even kijken!

esther: leuke foto! Heerlijk strand zo dicht in de buurt!

debby: Las het net op hyves! Heel veel sterkte

madelief: foto's zijn leuk! Maar echt, hadden jullie niet kunnen lachen op die mooie paarden :P is natuurlijk van de regen ;)

femke: geluk dat je man hem vond! En dat je het paniek gedeelte van het kwijt zijn niet had ;)

angela: Toch weer positieve berichten over shaddy :) Zal ook wel leuk zijn nouska thuis te hebben, kun je dr vaker zien! Gaat ze bij shaddy?

denise: wat een goed nieuws! *\o/* pff hij heeft wel een hoop met zn tanden. Nog gehoord hoe je dat kan voorkomen?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:22

Mies_Apollo schreef:
madelief: foto's zijn leuk! Maar echt, hadden jullie niet kunnen lachen op die mooie paarden :P is natuurlijk van de regen ;)

Hahaha, ik zei nog tegen Sanne, ik zal mijn best doen te lachen maar vermoed zomaar dat dat niet gaat lukken :+

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:32

zag het bij jasmijn dr foto's ook al! ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:37

madelief, haha, heb je helemaal gelijk in ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:10

madelief - ja hoe het allemaal gekomen is weet ik niet en hoelang het er al zit is ook maar de vraag want heike is gewoon ontzettend hard voor zijn eigen en laat pijn niet gauw merken, hij is precies een jaar geleden 28-02-2010 nog naar de tandarts geweest en toen had die ook wel al die gebroken kies maar die zat toen nog vast en hij had er geen last van.
en met rijden merkte we altijd wel al dat die rechtsom lekkerder was dan linksom maar ja zoals ik al schreef hij bleef altijd maar voor mij werken en deed zijn stinkende best

mies - hoe ik het nu verder kan verkomen is door na iedere maaltijd zijn mond te spoelen maar hoe dat je het normaal kan verkomen :n geen idee heike ging altijd ieder jaar naar de tandarts en heeft in zijn veulen jaren ook al een keer een ontsteking gehad, dus een heel goed gebit heeft die niet maar dat wist ik al.

nu maar hopen dat de ellende snel voorbij is en dat we weer lekker kunnen genieten.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:32

ja hoor! wie gaat er nou elke keer mond spoelen! vind ook niet elk paard goed en leuk!

zo wilde ze ook dat we de tanden van onze kat gingen poetsen :+ succes, maar het doel was dat bij kittens aan te leren

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:39

Ik kom ook weer even binnen vallen, probeerd alles bij te lezen, maar hele drukke week gehad en nu lekker vrij maar gisteravond ziek geworden... -O-

elise, gaaf dat hoofdstel!

hier kun je ook altijd het strand op, maar als het druk is is het gewoon niet zo praktisch... :+

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:09

beterschap El!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 13:46

mies - heike vindt het nu al niks meer als ik met de spuit aan kom :n

beterschap el

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:06

Hallo allemaal!

Zo, gisteravond Orun examen gehad. Nou, dat was een makkie. Die heb ik wel gehaald geloof ik! ;)

Ik ga nu eerst even berichten van jullie teruglezen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:43

thanx!

penny, zou fijn zijn als je dat hebt gehaald!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:30

Heey

Dankjulliewel :D. Ik ben idd wel erg blij dat ze er weer is. Vind het voor haar natuurlijk wel jammer maarja het ging echt niet meer.

Denise: Wat super dat jullie weer rustig aan de slag mogen :D. Hopelijk gaat het snel beter met zen mondje en tanden.

Picasso: Fijn dat het goed ging :D. Hopelijk heb je het gehaald.

Ellis: Beterschap :(:)

Nouchka is goed aangekomen op stal :D. Ze was wel erg wild op de trailer maar er zijn geen ongelukken ofzo gebeurd en ze was ook niet bezweet.

We wouden haar eigelijk eerst naast Shaddy zetten zodat ze weer aan elkaar konden wennen maar Nouchka vloog bijna door de draden heen dus hebben we ze maar bij elkaar gezet. Dat gaat redelijk. Shaddy beschermd haar eten wel erg en ze is ook erg jaloers maar dat trekt denk ik wel bij. Verder gaat het goed.
We hebben ze nu wel apart staan voor de nacht zodat Nouchka even rust heeft. Morgen gaan ze weer samen de wei op.

De VA is ook geweest en ze heeft een wormenkuur gekregen en over 3 weken moeten we dat nog een keer geven.

Ik heb wel het idee dat ze zich al thuis voelt :D Ze is lekker vrolijk en druk :D. Ze is wel mager en zit niet zo lekker in der vacht maar dat komt wel weer.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 04-03-11 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:41

De foto's:
Op de foto's lijkt ze niet zo mager en ze zijn van vanmiddag want toen ze thuis kwam zat ik op school

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:43

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:21

daswel even heel wat anders

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:23

Ja sorry! ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:48

Nouvel schreef:

Ja gaaf he! Ze gaat ze ook in het bruin laten maken, dus dan kun jij ook bestellen ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:10

Suelza schreef:
Nouvel schreef:

Ja gaaf he! Ze gaat ze ook in het bruin laten maken, dus dan kun jij ook bestellen ;)

*\o/*

penny, leuk dier, maar niet barok inderdaad... :D

wat een beer is nauchka al zeg!

edit thanx voor de beterschapswensen, helaas nog weinig opgeknapt...
vriend is vanmiddag naar stal geweest voor de hoefsmid, morgen tandarts, hoop dat ik er dan zelf weer even bij kan zijn...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:02

Penny, oh, waarom geen anda/lusi? Deze is ook leuk hoor, daar niet van haha.
El, goh, vervelend.. Zo, Fifi even lekker onderhoudsbeurtje dus. Tandarts, pedicure, ook nog massage iemand? :P
En jezelf ook even goed verzorgen he!