[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:35

Alles kan ;)

Moppielover, balen zeg!!! Hopelijk komt er iets anders op je pad.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:38

Moppielover: Dat is dan echt balen zeg!! Veel sterkte ermee hoor :(:)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:44

geen tijd om bij te reageren lees wel fanatiek mee!

maar wilde even Angela sterkte wensen! Het zit je niet mee he meid!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:09

Nog even een oproepje!

Op 31 oktober gaan we met een groepje een duin-/bos-/strandrit maken in Noordwijk/Noordwijkerhout.
Verzameltijd; 10.30 (ivm getijde)

Wie zin heeft om ook te komen en/of mee te rijden is van harte welkom!
Meldt je aan in dit topic -> KLIK!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:20

Goeieavond

Ik zit hier al een poosje stilletjes mee te lezen, omdat ik sommige paarden en de mensen die hierbij horen erg bewonder in wat ze doen, en hoe meer ik las hoe meer ik ook andere mensen heel erg waardeer ;)
Hoewel ik verder niks met de echte barokke paarden heb, maar wel hun voorkomen prachtig vind, en van ze kan genieten
Hou ik mezelf dus bezig met Arabische Volbloeden.
Mijn naam is Brenda maar noem me maar gewoon Bren ;)
Zelf heb ik een arabische merrie FHJ Remezida (Reem, Remsy) van 7 jaar
Afbeelding
Met wie ik in de Z1 dressuur rijdt
Afbeelding
Op dit moment is zij drachtig van Sirel en verwachten rond 30 maart volgend jaar haar eerste veulen
En zo komen we bij Sirel(Sier)van 11 jaar die voor zijn ras toch behoorlijk barok genoemd mag worden ;) (of niet?)
Afbeelding
Sier is goedgekeurd bij het AVS en hem rijd ik voor zijn eigenaresse, en rijdt met hem wedstrijden ook in de Z1
Afbeelding
Hij staat dagelijks gezellig met zijn vriendin het land
Afbeelding
A.F Mayumanah(Mana) ook zij is drachtig van Sirel en verwacht rond 14 februari het volle broertje/zusje van Golden Rose(rose)
Afbeelding
Verder staan er nog op stal de WelshA merrie Ninette die zich op dit moment als echte kinderpoownie gedraagt en een dondersteen van een ruintje Zorro een minishet die nu voor de sulky loopt
Verder genieten wij echt heerlijk van ons beestenspul, die nogal eens voor hilarische acties zorgen :+
Hopenlijk beetje duidelijk allemaal?

Groetjes Bren

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:30

Welkom! Sirel heb ik wel eens voorbij zien komen, die vind ik erg barok haha :D

Mooie merrie heb je. En leuk voorstelpraatje, duidelijk hoor ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:30

hallo nieuw komers

Ook al hebben jullie geen Barokker jullie zijn welkom hoor :D

maar pas op met deze stelletje gekken die hier op zitten voor je het weet ben je ook besmet :P :+

Mischien dat je nog door de keuring moet komen bij Frank om in zijn harem tekomen 8-) :P :+

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:20

ik vindt nieuwkomers ook leuk maar sorry ik wil wel heel eerlijk zeggen dit is een barokke topic? en een arabier is nou NIET echt wat je zegt barok :?
zo kan iedereen wel hier mee doen, het is niet banketstaaf bedoeld maar we heten niet voor niets de BAROKKEPAARDENBOKKERS toch? ik vindt laten we het hier wel een beetje barok houden anders heeft dit topic totaal geen zin :?

maar ja dat is mijn mening ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:23

Cynthia van de ene kant ja en van de andere kant nee. Vind dat iemand die heel erg fan is van Barokke paarden ook hier welkom is. Maar je moet inderdaad wel duidelijk iets ermee hebben... Anders wordt het hier inderdaad wel heeeeel druk...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:33

Mensen die affiniteit hebben met het barokke ras zijn gewoon welkom hier hoor, vind die opmerking dus niet zo netjes. Er zijn er zoveel hier die geen barok paard hebben maar ze wel heel erg leuk vinden.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:35

Bren79 schreef:
Hoewel ik verder niks met de echte barokke paarden heb, maar wel hun voorkomen prachtig vind, en van ze kan genieten
Hou ik mezelf dus bezig met Arabische Volbloeden.

dan vindt ik dit zeker niet toepasselijk dat ze hier is want ze zegt duidelijk dat ze niets met barokke paarden heeft! daarom begon ik er ook over omdat ze dit meteen zei, ja en dan kan je iedereen wel toelaten toch?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:37

Barroco schreef:
Mensen die affiniteit hebben met het barokke ras zijn gewoon welkom hier hoor, vind die opmerking dus niet zo netjes. Er zijn er zoveel hier die geen barok paard hebben maar ze wel heel erg leuk vinden.

niet netjes ok dan :? ja maar dat zijn wel liefhebbers en daar hoor je me niet over ;) het gaat mij om het zinnetje in haar voorstelling ;)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:39

Sowieso vind ik het geen kwestie van "toelaten", er is hier geen baas of wat dan ook.
Ik zou het zelf niet begrijpen als je niks met barokke paarden hebt als in de zin van dat je ze niet leuk vind, dat je hier komt kletsen. Maar naar mijn meneing vind ze ze wel leuk, aangezien ze van ze kan genieten?

Maar nogmaals, vind niet dat hier een discussie van moet komen, iedereen is hier welkom zolang hij/zij kwijlt bij barokke paarden en onze verhalen leuk vind en gezellig meekletst.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:40

Ik haal uit dat zinnetje dat ze barokke paarden kan bewonderen ;) en daar gaat het hier om in dit topic toch ;)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:47

Sorry Marialva zie nu dus dat ik het verkeerd heb omschreven het is niet dat ik niks met ze heb in de zin van niet leuk vinden, maar dat ik er zelf geen heb of er geen berijd, dat is dus even wat anders, en hebben wel op het punt gestaan een paar jaar geleden er 1 te kopen die we toen hebben gezien maar om diverse redenen toen niet gedaan ;)
Dus erg jammer van de wederopmerking een AV is van uiterlijk niet barok dat klopt maar van karakter hebben beide zeker wel raakvlakken ;)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:51

@Bren, als eerste welkom hier.
Mijn vriendin heeft een arabische volbloed hengst (net ruin trouwens) en inderdaad ze hebben zeker wel raakvlakken.
De gevoelligheid en intiligentie! (en vast wel meer)
Ik vind Sirel trouwens best barok!! :D

Hij is geloof ik aardig aan de maat he?
Laatst bijgewerkt door Xantha op 07-09-09 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:53

moeten jullie dit zien :( [RIJ-ITP] Prachtige spaanse merrie onder het zadel

verschrikkelijk hoe die merrie gereden wordt, diep triest dat er zulke mensen bestaan en dan nog allerlij smoesjes verzinnen om om maar niet toe te geven dat ze verkeerd bezig zijn :( en dan zegt ze dat ze al haar paarden zo traint (ook die van andere) sorry maar naar zo iemand zou ik nooit mn paard brengen :n :n

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:54

Ik wil hier even snel reageren op de stelling of mensen wel of niet welkom zijn of ze nou een barok paard hebben of niet. Ik vind dat iedereen die belangstelling voor barokke paarden heeft en gezellig met ons mee wil kletsen welkom moet zijn. Je hoeft toch niet persé een barok paard te hebben of op zoek te zijn naar een barok paard, om hier lid te MOGEN worden.

Ik bewonder de paardjes van Brenda net zoals zij de barokkies bewonderd. Ze rijdt op schitterende arabieren en wil ook best een show met een andalusier en een arabier doen, he Bren ;) Voor mij ben je in elk geval hartstikke welkom meid. Wat ben je trouwens giga hard gegaan met Sirel, knap hoor.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:57

Omg, dat topic is wel echt heel erg zeg.. Zo stap je er toch niet op!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:04

marialva schreef:
moeten jullie dit zien :( [RIJ-ITP] Prachtige spaanse merrie onder het zadel

verschrikkelijk hoe die merrie gereden wordt, diep triest dat er zulke mensen bestaan en dan nog allerlij smoesjes verzinnen om om maar niet toe te geven dat ze verkeerd bezig zijn :( en dan zegt ze dat ze al haar paarden zo traint (ook die van andere) sorry maar naar zo iemand zou ik nooit mn paard brengen :n :n

Tja, en ze vinden het vreemd dat ze moeite heeft met de ontspanning. Echt ongelooflijk. Sommige mensen, arm beest :( , maar ze loopt wel lekker rond }:0

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:04

Dank jullie wel trouwens

Lisenka die show moeten we idd eens gaan doen :D
Maar rij jij op dit moment helemaal geen wedstrijden(kom je nooit meer tegen snik)
Jep Sier is dit seizoen heel hard gegaan, maar hij heeft zijn angst opzij gezet en is stoerder geworden

Jolynn Sier is idd aardig aan de maat hij zal rond de 1.60m zijn, en wat ik dus wel leuk vind vaak de eerste reactie van mensen op zijn voorkomen is dat ze vragen of het een PRE is :+

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:06

Zag dat topic van die spaanse merrie ook al, ziet er niet uit.. Maarja..
Bren, welkom! Ik vind je paarden ook prachtig!

Vanavond heerlijk avond ritje gemaakt, lekker over de dijk gecrossed en heerlijk aan lang teugeltje gestapt naar de ondergaande zon toe.. Heerlijk.
ook nog angst overwonnen, ben zelf bijna een keer (met een ander paard) onder een tractor gekomen en sindsdien altijd bang als er een tractor aan komt als ik aant rijden ben. Nu reed ik langs een boerderij die met zn tracktors bezig was en meneer ging er vrij snel langs in galop. naja, prima. Op de terug weg stond er één aan, maar niemand die er in zat. Dus ik mooi gebruik van gemaakt, Goya ernaast stil gezet en niets aan de hand.
Super dus :D

LALALOVEr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:09

Hoi iedereen,
Is er nog een beetje plaats voor een nieuwe barokke bokker? :-)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:20

Oeff wat een topic

Soeske ook een pluim voor jezelf dat je dat hebt gedaan

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:20

haha, ja, Bren, je meot de boel behoorlijk bijhouden hier ;) Dankje, ja, vond t ook wel erg knap van ons saampjes :)
Lalalover, jahoor, vertel eens wat over jezelf en je paarden