OH my god, wat een kwijl-foto's van Urbino, hij heeft echt zoooo'n wijs hoofd, zo trots is ie!
Danielle, in de regen rijden is minder ja... Veludo en ik in de sneeuw vanmiddag had wel weer wat! Dikke vlokken.. echt weer een wondere witte wereld ineens, maar blijft weinig liggen gelukkig.
Ellis, ik had de deken met hals juist met de bedoeling zijn manen te beschermen zolang het nog van dat weer is dat je hem nog niet onder eczeemdeken zet, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen... Ik hoorde vandaag van een vriendin die hetzelfde had gehad, ze zei dat het niet eens zo zeer schuren was, maar verstikken... en eerlijk gezegd zag het er ook zo uit, het zag er niet geschuurd uit maar liet gewoon bij bossen los
Het is zo'n dure bucas power turnout light... ga hem maar wegbrengen ergens om de hals er af te laten halen. Die dominic dekens hoorde ik eerst altijd goede verhalen over, en later ineens veel mindere... bedrijf misschien een mindere periode gehad?
Als ze het zo goed doet met wat lucerne erbij zal ze waarschijnlijk gewoon behoefte hebben aan wat extra eiwitten om haar spieropbouw te behouden. Ik ben er de laatste tijd wel achter gekomen dat al dat eiwitarm heel leuk bedacht is maar dat je toch een manier moet vinden om in die goede eiwitten wel te voorzien. Ik heb ook even luzerne geprobeert maar aangezien ik het voor Veludo alleen zonder melasse wilde hebben bleef de keus beperkt tot subli, en die vind ik kwalitatief gewoon echt minder als Hartog ofzo. Jammer. Maar er komt gelukkig steeds meer voer zonder melasse.
Laatst bijgewerkt door Karina op 19-02-09 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt