[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cinv

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:29

peetisgreat1 , Dat kan ik goed geloven ! Ik heb dat ook , al na één dag al !!! Ik mis mijn paarden en mijne hond nog het ergst als die thuis blijft. Ik heb al voorgehad dat ik gewoon naar de apotheek ging en tegen ralph bezig was in de auto maar toen ik mij omdraaide zag ik dat ik Ralph......thuis gelaten had !!!
Dat is gewoon een stuk van mijn eigen die hond !

Ik ben gaan shoppen tada , heb horse dinner pakken gaan kopen, zit zonder hooi en vind hier niets triest zo veel strooi als ge wilt maar hooi !.....fffff dus dat gekocht maar dat is te rijk, te duur en te vlug op maja beter als niets, dan lucerne, likstenen, stijgbeugelriemen, koord, zwarte elastiekjes voor aqua.hihi, bah enzo prullen En ja heb voor in de stal 3 gewonen ijzeren 'kapstokjes' gekocht voor het hoofdstel halster zo aan het hangen en 3 echt mooie met paard in echt shjiek vind ik toch hihi om buiten aan de stal te hangen..
Allez nu gaan ik wat bekomen van al wa ik weer uit gegeven heb. Ik heb een product gekocht man man 15 e meer betaald dan normaal, ik koop da aan 30 e , tegen t schuren Liberate en nu betaalde ik 45e ervoor pf !

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:07

Kan mij voorstellen dat je hem mist Peet. Denk andersom ook wel een beetje Knipoog Dat was ook de reden dat ik dit jaar niet een week zonder Frío naar Drenthe wilde. Vorig jaar had ik Frío nog niet toen ik deze week er heen ging (voor geïnteresseerden: Sivo) en nu wilde ik echt mijn paard geen week achter laten. Ik weet dat hij mij bij een lang weekend al mist en toen ik een paar weken door mijn gebroken vinger niet kon rijden werd hij ook tierig. Hij wil werken voor mij. En dat meenemen is erg goed bevallen.
Maar Peet, geniet toch maar van je vakantie. Even niets moeten, alleen ontspannen en genieten. Voor Tsjillert heb je vast niets dan de beste oppas gezocht dus hij wordt vast prima verzorgd Knipoog

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:44

dat is ook zo we hebben een hele goede oppas maar toch ach jullie kennen het gevoel he Huilen
ik geniet hier ook wel en rust ook lekker uit maar niets is mooier dan je beesten bij elkaar hebben
mss volgend jaar ook maar ene vakantie met de paarden en honden Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:07

Ik heb precies hetzelfde hoor! Ik mis ze echt als ik hier ben, zeker omdat het hier perfect is om met ze te rijden, de natuur is echt zooo mooi! En mijn katje mis ik ook, die zit alleen thuis, mijn ouders gaan er wel elke dag naar toe maar toch... en ik weet dat ze ons ook mist. Suev boeit het allemaal niet zo, tot het moment dat ik terug kom, dan is het net of hij zich dan pas realiseert dat hij mij toch echt gemist heeft en is helemaal vrolijk en blij en achtervolgt mij overal Lovers Mijn vriendin zei dat Dinkey mij nu ook heel erg mist, normaal is hij gek op aandacht maar nu was hij mega-chagarijnig en wilde van niemand iets weten Ach gut

Ik heb deze week verders geen tijd gehad op iedereen te reageren maar ik heb braaf meegelezen. We hebben het ook best druk gehad haha Haha! Ik heb veel met de aanhanger geoefend zoals ik al vertelde en ben er nu aardig behendig in geworden Cool We zijn wezen shoppen en zijn boeken voor mijn vriend wezen kopen, want Noorse boeken leest toch lekkerder voor hem. Eergisteren zijn we van het eiland waar zijn zus woont, naar zijn ouders gereden.

Gisteren hebben we vrienden bezocht en we hebben een soort van hike gedaan, een kleine trail met af en toe ook klimmen erbij. Hij is dat nog gewend van vroeger maar voor mij is het af en toe best eng en moeilijk haha maar het was toch echt superleuk! Het is echt zo mooi hier, net een omgeving uit een sprookjesboek of uit dat boek van Astrid Lindgren, Ronja de Roversdochter, ken iemand dat toevallig van vroeger? Met bergen, en rotspartijen, begroeid met dat zachte en mooie groene mos... overal bomen en mooie planten, kruiden en bloemen *zucht* als ik niet zo'n heimwee had wist ik het wel Haha!

Vandaag gaan we terug, ik heb mn beestjes goed verzorgd achtergelaten maar toch zal ik blij zijn als ik ze morgen weer zie (we komen vanavond later op de avond pas aan) en als ik strax in mn eigen bedje lig Tong uitsteken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:33

zo, heb een beetj ehalf gelezen, zaten een paar dagen zonder interenet.. Laura, wat een naar bericht zeg! Sterkte!
Verder mooie fotos voorbij zien komen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 14:48

Lekker weer naar je beesies Chica Cool
Piep was heeeel boos op het hek vanmorgen, hij rende erlangs en pats met zijn snuffert tegen het stroomdraadje.. dan wordt hij toch nijdig, zitten en dan met dat voorbeen rammen en boos kijken Clown

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:36

Cloris : Ja haha dat heb ik ook met mijn pony en paard helemaal beledigd Haha!

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:24

hahaha ook dat hebben wij een keer meegemaakt met tsjillert eerst beet hij mooi ene paar keer op het draad dat niet aan stond toen stond het daarna wel aan en bam zo tegen hem aan en hij brulde het uit stampen en snuiven en heel hard door de bak rennen

maar zo dom dat hij was beet hij daarna nog ene paart in het draad de sukkel hij snapte er niks van

ik had wel medelijden met hem Ach gut

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:48

Frío was vandaag in een heerlijk dwarse stemming. Stond te pitten in de poetsplaats, ging rijden in de buitenbak en na het opstappen ging het rustig aan tot een stalgenootje met haar paard ineens kwam aanlopen en meteen tegen mij begon te praten. Weg concentratie, schrikken. Paar rondjes verder, staleigenaar komt met een kliko aan en hop! Weer concentratie weg.
Daarna was het dus hard werken en op een gegeven moment voelde ik dat hij kijkerig werd. Op het moment dat ik dacht "jaja, je bent nu aan het kijken om ergens van te schrikken" wilde hij wegschieten. Wat het was? Geen idee. Struik, plooi in onderkant van bakomheining, zijn eigen schaduw? Maar het was op hetzelfde plekje en op de rechter hand. Dus hem er maar een paar keer in contrastelling langs gereden en een paar keer op de linker hand en toen was het gedonder over.
Echt lekker ging het dus niet, ook niet omdat het best nog wel warm was. Toch nog even doorgereden tot hij lekker voorwaarts liep en mijn hand begon te volgen en toen ben ik gaan uitstappen. Morgen gaan we opnieuw aan de slag Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 01:24

Rod kan ook zo boos worden van de stroomdraden.

Frio had dus echt een dwarse dag, Rod kan dat ook vanuit het niets hebben

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:07

ach frio zal wel last van de warmte gehad hebben zal het niet

maar wel apart he dat ze soms kunnen schrikken van iets wat er helemaal niet is
ik hoop dat je vandaag meer van je paardje kunt vragen en dat hij lekkerder loopt dan gisteren

mijn vriendin stuurde vanancht ene berichtje om 5 uur pff ik schrok me rot maar denk dat de provider het tegen had gehouden want er stond in

peet´blijf maar nog iets langer weg ik heb op je paardje gereden en hij reed super dus ik vermaak mij wel met tsjillert

hahahah heb net maar terug gestuurd dat ik echt wel DONDERDAG thuis ben hoor en dat ze dan kan laten hoe ze hem aan het lopen heb Knipoog
alleen even duiemn dat we rechtstreeks naar schiphol vliegen de meeste hebebn nl een tussen landing of op brussel en dan vandaar met de bus naar amsterdam en andere hadden weer dat ze naar dusseldorf gingen ik duim nu dus dat we wel gewoon naar huis kunnen
op heen weg hadden we niks geen vertraging dus hopen maar weer

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:26

Last van de warmte heeft Frío beslist niet snel. In tegendeel, hij vindt warmte volgens mij wel lekker Knipoog Ik heb er eerder moeite mee dan hij. Zeker omdat ik heel braaf altijd met een cap op rij. Misschien dat dat nog verandert als ik mij daar echt aan erger, maar zo'n zwart ding op je kop is best wel warm.
Ik denk dat het meer een stemming is van liever lui dan moe. Tja, dat was jammer want hij moest toch eerst even moe worden voordat hij lui mocht gaan doen Haha!

Duim voor je dat jullie donderdag een directe vlucht naar A'dam hebben, Peet!

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:19

Mijn pony vindt warmte wel erg en dan met die vliegen erbij dan wordt ze helemaal geirriteerd Tong uitsteken
Arme Faith Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:50

Nouvel: He bah, ik hoop dat je nek snel herstelt en ik dat de pijnstillers hun werk doen. Ach gut

Peet: Wat een goed nieuws dat het zo goed gaat met Tsjillert. Je kan zeker niet wachten tot je thuis bent en je er zelf op kan gaan?

Saida: Welkom! Wat een mooie aansprekende merrie heb jij zeg Cool

Cruesli: Wat fijn dat ie weer beter is.

Cinv: Haha, Aqua houdt je wel bezig he Tong uitsteken Clown Maf beest Tong uitsteken

DinkeyGirl schreef:
Het is echt zo mooi hier, net een omgeving uit een sprookjesboek of uit dat boek van Astrid Lindgren, Ronja de Roversdochter, ken iemand dat toevallig van vroeger?

Ja, dat ken ik Haha!!, dat vond ik zo'n mooi boek!
Zo te horen heb je het wel naar je zin gehad in Noorwegen, maar het is altijd fijn, je eigen bed Cool

Branka: Soms zien ze echt spoken die paarden.

Ik ben vandaag weer op Fifty gestapt Duivel Hup aan de slag met die dikbuik. Ik heb wat rondjes door de wei op hem gestapt en we hebben zelfs een stukje gedraaft!! Hyper! Alleen die druif zet geen stap vooruit tenzij er iemand voor hem uit loopt Hamer Hij kent het commando stap wel, want met longeren reageert hij er wel op, maar volgens mij is hij gewoon een watje en durft hij niet 'voorop' te lopen, nu ga ik maar oefenen met de lange lijnen zodat hij wel voorop durft.
Vandaag ben ik ook met Otje aan de slag gegaan, die wordt echt dik Bloos! Wat is dat toch met die shetjes.. Otje is sinds vandaag op dieet Ach gut En daar horen ook veel wandelingen bij, dus ik moet ook in beweging komen Nagelbijten / Gniffelen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:10

Laatst bijgewerkt door Barroco op 12-08-07 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:11

hallo iedereen hier weer eens een plaatje van de hooligan die eindelijk weer eens buiten kon nu de padocks klaar zijn hij heeft 9 keer het schrikdraad opgezocht om vervolgens boos te zijn op het hek
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:11

Jasmijn: Ik heb even gereageerd in je topic, het ziet er echt leuk uit, voor je het weet zit je er echt achter op een wagentje Knipoog

Moll: Ik vind jou anda echt heel mooi, wit met donkere manen Kwijl mooie combinatie

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:15

Dank je Zasread Haha!
Moll, ik vind hem ook erg mooi, vroeg me af hoe groot hij is? Hij oogt erg klein, komt misschien door het hoge hek haha Tong uitsteken
En hoe oud (ga nu gelijk ff in je profiel spieken).

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:28

Zo, nu even de tijd om wat uitgebreider te reageren Lachen

Brankaz, mooie foto's van Frio hoor! VOlgens mij hebben jullie het super gehad daar OK dan!
Redina, fijn dat Enno het naar zijn zin heeft op jullie nieuwe stal. Furia gaat ook zeker met 6 weken naar de hoefsmid, en dan moet het ook echt.
Loolapelooza, veel sterkte! Vreselijk dit soort dingen.
Nouvel, vervelend, dat soort dingen gebeuren idd altijd net in je vakantie. Beterschap ermee!
Peet, begrijpelijk dat je je dieren zo mist! Dit jaar ben ik niet op vakantie gegaan, volgend jaar wil ik wel weer maar dan gaat sowieso Dizo (de hond) mee!
Cruesli, goed nieuws! Ik duim voor je dat het zo goed blijft/verbetert.
Cinv, dat verhaal over Aqua Tong uitsteken, achja, een jong paard in een nieuwe omgeving, dat komt nog wel helemaal goed!
Zasread, leuk van Fifty Haha! Succes met Otjes dieet!

Hmm, dat was het wel volgens mij Lachen

Zo, ben net even een half uurtje met Dizo naar t strand geweest, vond ie echt geweldig! De 1e keer was het, en hij is sowieso nog niet echt in de buurt van water geweest Tong uitsteken
Er waren ook heel veel leuke speelkameraadjes Cool
Afbeelding
Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:37

Dank je Jasmijn. Misschien ook leuk om in het topic te zetten. Hilda, de fotografe, leest daar n.l. ook mee en volgens mij hier niet. En zij was ook erg benieuwd naar de reacties op de fotosessie Knipoog
Dizo is een schatje. Leuk hè als ze de eerste keer het water in gaan. Finn was nog geen 12 weken en dan blijft er van zo'n pluizig pupje erg weinig over kan ik je zeggen. Laat maar even weten als je een foto daarvan wilt zien. Nu is meneer in zijn slungelige fase. Nog steeds een mooie pup, maar erg uit verhouding.

Mol, ik vind de Hooligan gaaf. Maar 9x het draadje? Wow! Hopelijk heeft hij het de volgende keer sneller door!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:46

Wat is Finn voor hondje? Dizo word deze week 12 weken, vrijdag weer met hem naar de DA, laten we hem gelijk chippen. Foto's vind ik altijd leuk Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:49

Finn is een Golden Retrieverpup van 4,5 maand. Hier even een foto.
Afbeelding
Hilda heeft trouwens ook nog wat foto's van hem gemaakt. Zal haar even vragen of ik die kan plaatsen Knipoog
Laatst bijgewerkt door BrankaZ op 12-08-07 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:50

Leuk!! Foto's Haha! Kijk maar of je ze hier neerzet, of misschien per email/pb wilt versturen.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:58

Net mijn bericht aangepast Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:16

Schattig! Ik kan niet wachten tot Dizo ook zo groot is, ook al is zo klein ook leuk. Het gaat iig snel genoeg!