Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat was ook de reden dat ik dit jaar niet een week zonder Frío naar Drenthe wilde. Vorig jaar had ik Frío nog niet toen ik deze week er heen ging (voor geïnteresseerden: Sivo) en nu wilde ik echt mijn paard geen week achter laten. Ik weet dat hij mij bij een lang weekend al mist en toen ik een paar weken door mijn gebroken vinger niet kon rijden werd hij ook tierig. Hij wil werken voor mij. En dat meenemen is erg goed bevallen.
Mijn vriendin zei dat Dinkey mij nu ook heel erg mist, normaal is hij gek op aandacht maar nu was hij mega-chagarijnig en wilde van niemand iets weten
Ik heb veel met de aanhanger geoefend zoals ik al vertelde en ben er nu aardig behendig in geworden
We zijn wezen shoppen en zijn boeken voor mijn vriend wezen kopen, want Noorse boeken leest toch lekkerder voor hem. Eergisteren zijn we van het eiland waar zijn zus woont, naar zijn ouders gereden. 
Ik heb er eerder moeite mee dan hij. Zeker omdat ik heel braaf altijd met een cap op rij. Misschien dat dat nog verandert als ik mij daar echt aan erger, maar zo'n zwart ding op je kop is best wel warm.

Maf beest 
DinkeyGirl schreef:Het is echt zo mooi hier, net een omgeving uit een sprookjesboek of uit dat boek van Astrid Lindgren, Ronja de Roversdochter, ken iemand dat toevallig van vroeger?
!, dat vond ik zo'n mooi boek!
Hup aan de slag met die dikbuik. Ik heb wat rondjes door de wei op hem gestapt en we hebben zelfs een stukje gedraaft!!
Alleen die druif zet geen stap vooruit tenzij er iemand voor hem uit loopt
Hij kent het commando stap wel, want met longeren reageert hij er wel op, maar volgens mij is hij gewoon een watje en durft hij niet 'voorop' te lopen, nu ga ik maar oefenen met de lange lijnen zodat hij wel voorop durft.
Wat is dat toch met die shetjes.. Otje is sinds vandaag op dieet
En daar horen ook veel wandelingen bij, dus ik moet ook in beweging komen

mooie combinatie 

, achja, een jong paard in een nieuwe omgeving, dat komt nog wel helemaal goed!
Succes met Otjes dieet!

Hopelijk heeft hij het de volgende keer sneller door!

Kijk maar of je ze hier neerzet, of misschien per email/pb wilt versturen.