Zadel wil ik ook een nieuwe, niet omdat hij niet meer past want dat gaat nog wel maar wil toch een heel ander type eigenlijk. Alleen nog even 2 of 3 andere boomloze zadels verkopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mingming schreef:@Castellon, hij heet Milky Waywe konden de naam uit zijn paspoort niet lezen en de vorige eigenaren ook niet. Die hadden hem toen Andaluz genoemd omdat hij een Andalusier is, maar dat vond ik niet zo'n leuke naam.
Wat een leuke paarden heb je toch
Bedankt voor de tip, waar kan ik die video's bekijken?
60 meter doorzitten is niet niets

. Ik ga binnenkort ook 2 dagen met hem op training bij een instructrice voor werken aan de hand. Hij gaat zo makkelijk met mij mee op pad nu dat ik dit soort dingen weer kan ondernemen. De band tussen hem en mij wordt met de dag sterker. Het heeft wel echt ruim 1,5 jaar geduurd voor hij zich echt durfde te geven. Hij was bijna 10 toen hij uit Spanje kwam. De PRE merrie van mijn man is in Nederland geboren en was nog helemaal groen toen we haar kregen. Zij heeft veel meer vertrouwen. Merken jullie dat verschil ook zo met jullie Spanjaarden?
!!
En succes met het komende weer!!

We hebben heerlijk wat sprongen gemaakt inclusief heuveltjes. Het was ook een heel fijn terrein met veel verschillende hindernissen ook qua hoogtes. Ik heb hindernissen gesprongen waarvan ik van tevoren nog zei: nevernooit dat ik die ga springen. Hugo gaf me het vertrouwen om ze toch te proberen
nog iedere dag zoooo blij met dit paard!