Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk dat bij paarden consequent zijn wel echt heel belangrijk is. Dus het kan inderdaad best zijn dat Chimanga nu gemerkt heeft dat ze bepaalde dingen kan maken, en dat nu uitprobeert ofzo. En dan moet je soms even streng zijn, maar dat hoeft uiteraard niet door je paard er doorheen te slaan

My_Chimanga schreef:Ja, heel verstandig hoor!
Was ze tijdens jouw val eigenlijk ergens van geschrokken ouzo? Of is ze nooit echt makkelijk met opstappen...
Hoop echt dat je nu met opbouwen weer wat meer kan genieten van de paarden en het bezig zijn!!

DA vermoedt OCD in zijn spronggewricht, dus we gaan een afspraak maken bij de kliniek om foto's te maken en waarschijnlijk zal hij ook geopereerd moeten worden.
Dat moet uit de foto's blijken, mijn DA durfde mij geen valse hoop te geven en voorspellingen over prognose te doen. Wat ik eigenlijk wel fijn vind.. Heb een beetje rondgezocht op internet en bokt en over het algemeen wordt er wel geopereerd. Of de operatie slaagt is een 2e..
Dus ik wacht op een bericht van mijn dierenarts. Moest hem doorsturen hoe we Tamme hebben verzekerd en dan zou hij weer contact met mij opnemen.