[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:58

Ik vind ze echt super leuk! Misschien maar eens gaan slijmen bij me vriend hihi (Denk dat ik het wel kan vergeten)

evdpanne

idefix4 schreef:
Volgens mij is Trec hier de endurance. En de endurance, zoals jij hem kent hier eventing. Ik mag zowiezo eerst meedoen met de kennismakingsklasse. Die routes zijn korter. Sam kan zowiezo de kilometers wel aan en buiten is hij erg goed aan het been. En mijn conditie is behoorlijk. Ik kan een uur meerennen met Sabrina, dus ik denk dan maar: Gewoon proberen en stoppen kan altijd!

TREC en endurance zijn anders hoor :). In de TREC zit wel een stukje endurance ;). Ik wil ooit met Shaggy nog TREC gaan doen, lijkt me echt gaaf!! Hier kan je onder andere wat meer info vinden over TREC: http://www.trec-nl.nl/news.htm

Annash
Blogger

Ja mag wat kosten zeker... haha.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:59

Ik wil de prijs niet weten denk ik!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:00

Ik wel... hahahahaha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:03

Haha, wat een schoenen := . Echt totaal niet mijn ding, maar origineel zijn ze zeker :)) . Zou ze idd bij iemand waarbij het past wel gaaf kunnen vinden!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:14

Zien er wel lekker breed uit van voren perfect for me !!!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:26

Amistoso, hengstveulen van Halley, nu 6 dagen oud.
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:36

Wat een droppie is het toch!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:06

oeioei wat worden we weer lekker gemaakt hier met al die foto's.
zal ik van de zomer maar een vrachtwagen meenemen naar de costa? dan wel eentje met een aantal slaapplaatsen zodat de nodige barokke bokkers mee kunnen haha. JUS here we come!

michelle: je vriend zal ze misschien wel willen kopen maar ik denk dat ie ze dan voor het raam zet om naar te kijken.

welkom sietske!

martine: gave plaatjes

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:34

jus schreef:
Citaat:
en ik krijg Des niet mee van Frankie

Nou zeg , gewoon vastbinden en paard meenemen :D

wie vastbinden Frank :P

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:37

leuke foto,s voorbij zien komen :D

alleen die schoenen hahahah ook mijn ding niet hahahaha

zo vandaag in het kinder ziekenhuis geweest voor controle met Jesse.
longen klonken gelukkig goed :D
we weten nu ook waneer hij onder narcose moet voor en kijkoperatie in zijn longen.
31 mei en 1 juni.
31 mei moeten we al komen om weer long foto,s temaken en evt onderzoeken en er blijven slapen en 1 juni doen ze een kijk operatie en gaat ie onder narcose.
als alles goed verloopt mag hij gewoon s,avonds weer naar huis :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:52

Nou, de resultaten zijn binnen! Ik heb heel verrassend de eerste proef beter gereden dan mijn vriendin en dan ik zelf dacht! Warempel winst, dus moet ik mijn profiel weer aanpassen. :P Ik zat met beide proeven heel netjes in de middenmoot! Dus de fotograaf wist echt niet waar ie het over had! :+ Frank had juist beoordeeld. De 2e proef was 175. Niet genoeg, maar verdiend niet genoeg. Ik beschouw het wel als opwaartse lijn. :+ De 2e proef had mijn vriendin wel winst. Dus we zijn allebei blij. Frank vond de eerste proef van mijn vriendin veel te gehaast gereden en de jury deelde zijn mening.

Jus: Ik heb zowiezo nog nooit van Trec gehoord. Ik heb even op gegoogled. Zie mijn verhaal bij Esther. ;)
Een buitenrit met Sam houd ik ook fluitend vol, geen idee of ik er dan conditie genoeg voor heb.
Het maakt mij niet uit hoe je het schrijft hoor. Mijn oma was vroeger de enige die het zo schreef. Ik herkende al haar kaarten zo. Dus ach, ik heb er goeie herinneringen aan en ik weet wie je bedoelt hè?
Het veulen staat wel super op de benen. Hoe groot denk je dat ie wordt? En veulens in de kleur palomino... :D Aan welke prijsklasse moet je dan eigenlijk denken? En ik vergat het te zeggen, maar Gallo mag er zeker ook wezen!

Martine: Als we naar de duinen gaan, loopt Sam minimaal 2 uur in heel rul woestijnzand en dan loopt ie nog wakker naar de trailer. Vorige keer heeft ie het grootste deel van de tijd de stap dribbelend gedaan! Dus aan zijn conditie schort niks en de mijne ook niet, mits ik een goeie onderbroek aan heb. Mijn huidige zadel is echt spijkerhard. Ik mis mijn stubbenzadel. De Drunense Duinen staan bekend als de meest noordelijke woestijn van Europa volgens mij. Dus 'gewoon' bossen zijn een peuleschil voor hem.
Wat een mooie foto's van Mabrouk en Flaaf! Jammer dat ie aan zijn wond zit. Verbinden is niet echt een optie dan, dan geeft ie het verbandje zeker ook terug! Daarin heeft ie wel van Sammetje weg. hihi.

Ilona: Ik overweeg al een poosje om endurance te proberen. Dus het is gewoon het uitvoeren van iets wat al langer in gedachten zit. Ik had verwacht dat mijn vriendin onderhand wel een keer was meegegaan naar de bossen om dat te proberen met haar hit, maar als ik daar op moet wachten, duurt het nog wel even, vandaar dat ik het op eigen houtje wil gaan doorzetten. Nu ik mijn E zelf heb, wordt het een stuk makkelijker! Dit jaar heb ik ook nog een aantal dressuurwedstrijden ook op mijn lijstje staan, hoor. Ergens wil ik pas stoppen als ik L2 met winst heb. Dan mag ik tzt een hengst starten als ik dat zou willen. Kijkend naar Laura met Hinc, wil ik dat in elk geval zeker stellen. :P En je zal zien, als ik winst rijd in de L2, wil ik de M ook toevoegen aan het lijstje. Daarin ben ik echt juffertje-nooit-genoeg. Dit concours viel me ook weer alles mee! Op naar Schijndel over 2 weken! :+

Lobke: Dat is snel gegaan! Ergens wel top voor je paardje toch? Hij mag zijn ballen houden én ze nog gebruiken ook! Het doet nu even zeer, maar het was een weloverwogen besluit. Blij toe dat er zo snel een leuke baas op af kwam!

Jus: Ja, ja, jij kent Frank nog niet.. hihi. Ik krijg Des echt niet mee!

Michelle: Heel begrijpelijk! <3 Mooie schoentjes! Ik zou ze ook wel aan kunnen trekken hihi.

Esther: Ik leer vandaag bij! Ik had echt nog nooit van Trec gehoord. Ik heb me er zeker in verdiept! Sam is daar niet geschikt voor. Ik durf zelf niet over een boomstam te springen en er wordt van je paard verwacht, dat ie 20 minuten geduldig opgetuigd gaat staan wachten tot ik hem ga berijden. Dat is een eis voor hem, die hij niet kan waarmaken! Sam is een paard, dat na 2 seconden uit ongeduld zijn touwtjes naar zijn grootje helpt, omdat ie dan even kan gaan kijken. Hij is veel te ongedurig om braaf te gaan staan wachten aan een touwtje. En zo langzaam mogelijk galopperen gaat ook echt niet lukken. :o Er zit een onderdeel endurance bij, dus dan denk ik toch dat ik dat eerst ga proberen...

Jan: Wat is ie mooi, die Amistoso! Een mooi beestje!

Heidi: Vastbinden? als het na 8-en is, kan het zijn dat ie slaapt. hihi. Maar idd, onmogelijke taak!
31 mei moet onze michelle voor nacontrole naar de uroloog. Ik voel me daar enorm afgescheept, maar ik ga toch. Ik wil bijhouden wat Michelle eet, zodat ik een goed schema heb. Michelle eet zo slecht! En ik moet echt aandringen, want ze vertikt anders om naar de wc te gaan. Ik ga duimen dat het allemaal goed verloopt met Jesse. Hopelijk is het toch een storm in een glas water. Kleine kids zijn toch wel vaker wat benauwder? Ik ken iemand die al heel vroeg de amandels had laten knippen om die reden en toen was het probleem ook weg. Heel veel sterkte en fijn dat het vandaag allemaal goed was.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 23:13

frankiej schreef:
oeioei wat worden we weer lekker gemaakt hier met al die foto's.
zal ik van de zomer maar een vrachtwagen meenemen naar de costa? dan wel eentje met een aantal slaapplaatsen zodat de nodige barokke bokkers mee kunnen haha. JUS here we come!

michelle: je vriend zal ze misschien wel willen kopen maar ik denk dat ie ze dan voor het raam zet om naar te kijken.

welkom sietske!

martine: gave plaatjes

Ik ga mee! Ik ga mee 8-) . Zou dat zou me wel wat lijken idd haha!

Anouk, nou toch nog een wp! Goed hoor, gefeliciteerd :D !

Jan, hij is prachtig, een heel leuk veulen <3 . Encurance zou ik dan zeker proberen! Lijkt me wel wat voor jullie! Ik vind het alleen zo uit de buurt voor een dag of weekend (veluwe/drenthe). En anders heb je in de de buurt ook wel wedstrijden, maar vast niet zoveel..

Heidi, fijn dat het goed klonk!! :(:) voor Jesse voor 31 mei alvast.

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 23:45

Miichelle90 schreef:
Hee allemaal,

Wat een lekker weertje he! Dit weer doet de mensen weer goed.

Wat gaan jullie snel!!

Ik ben opnieuw verliefd
Afbeelding

Zijn het geen schattige schoentjes (L)

Met leren bekleding en raamverwarming? :))

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 00:02

Ilona, wanneer gaan jullie ook al weer naar Drunen? Want ik heb in juni ook een paar concoursen gepland staan. Eén op 6 juni en één op 19 juni. Verder houd ik het vrij hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:16

21 tm 25 juni

ik vind de voorkant van de schoentjes niet zo, te recht! verder zou ik ze best aandoen ;)

Lisenka ga je zaterdag nog kijken?
Querida en Perlita hebben hun eerste badje gehad! perlita vond echt alles prima, querida was bang voor natte voeten! toen ze het water richting het putje zag lopen deed ze er alles aan om geen natte voete te krijgen ;) *terwijl dr voetjes al natgespoten waren, maar dat is heeel anders*

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:48

jus schreef:
Cloris staat altijd wel een leuke schimmel op stal.

Okej, vertel eens wat meer? heb je wat info of een website?

Waardeloos Branka dat Frio niet goed is.

Anouk, dan zou ik zeker doorgaan voor de M met winst want het zou me niets verbazen als het met de tijd weer een keer wordt aangepast en je straks aan L2+ niet genoeg hebt om te mogen starten met een hengst ;)

Enne Jan; Amistoso is een plaatje.... is die voor de verkoop <3 (kijkt hoopvol)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:10

Cloris, zo hard op zoek? :D Ik zal ook wat plaatjes voor je maken in Barcelona ;)
Stuur me anders even je eisen door!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:12

Amistoso is echt een plaatje 4 witte sokjes (kun je nu nog zien)
Toeval is dat op stal ook een Amistoso staat , dekhengst , helaas door blessure niet meer te rijden dus mag hij alleen zijn favoriete hobby uitvoeren :D

Hier foto van hoofd Amistoso op mijn andere PC staan meer fotos van hem zal ik wel een keer plaatsen.

Afbeelding

En dit is een dochter van Amistoso.

Afbeelding

Ze is echt een plaatje om te zien en beweegt heel mooi.

Ik bedoelde inderdaad Frank vastbinden haha (of opsluiten ) en Des meenemen.

Trec is leuk is wat meer afwisselend dan endurence , paarden vinden het leuk.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:24

Goedemorgen allemaal!
Hihi wat een schoenen! En een stel mooie Amistoso's voorbij zien komen! Anouk toch nog winst :)
Wij gaan zo naar een huisje met een stukje land erbij kijken!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:36

Wauw, die Amistoso heeft een zeer mooi hoofd :9
Mini-amistoso (zowel merrie als Halley-zoon) is ook prachtig!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:11

Idra schreef:
Cloris, zo hard op zoek? :D Ik zal ook wat plaatjes voor je maken in Barcelona ;)
Stuur me anders even je eisen door!

Nou niet echt zo hard maar ik moet het niet in de parkeer stand zetten want zo snel werkt het gewoon niet.
Tja eisen? alles behalve bruin/zwart ;) niet kleiner dan 1.60, niet te luxe maar wel nog Iberisch, ik wil er gewoon weer de dressuur mee in en ik wil hem helemaal zelf opleiden. *D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:13

Wij zoeken redelijk hetzelfde Cloris... hahaha. :D
Alleen zoek ik nog niet. :+

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:19

Annash schreef:
Wij zoeken redelijk hetzelfde Cloris... hahaha. :D
Alleen zoek ik nog niet. :+

Ik zat laatst te rekenen, de Zkim is nu 17, zou ik 2010-2011 een jaarling erbij halen duurt dat op zijn minst nog een jaar of 4 eer ik daar echt mee aan de slag kan dan is de Zkim inmiddels 21 jaar en zal ik zijn training niet meer zo heel intensief kunnen houden en langzaam moeten afbouwen. Ik wil eigenlijk gewoon lekker door blijven rijden maar ik ga zeker niet haasten en als ik iets tegenkom waarvan ik denk; DAT is EM, dan ga ik ervoor ;)