Suelza schreef:MAAR vanmiddag word ik wel onder handen genomen door de fysio, oftewel, de 2 fysio's, whahaha... kijken of die mannen mij daadwerkelijk kunnen (im)mobiliseren, haha!
Wat gaan ze doen dan met je? Uit elkaar trekken ofzo?
Lisenka -> Tuurlijk mag je met Keljan komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
En ws komt Anouk met haar wpn-er, dus ben je niet de enige.
Nou idd, zo dacht ik ook toen ik las wat er al is verkocht in zo'n korte tijd; goed teken!
Heidi -> Eiwitbulten zijn over het algemeen vrij hard, dit zijn zachte bultjes.
Ook is er niets veranderd in haar voeding, heeft ze niets vreemds of nieuws gekregen, voordroog is van dezelfde snede als de 4 andere balen daarvoor, geen nieuwe zak voer geopend.......
Het begint al weg te trekken, dus ik denk toch een allergische reactie van het onkruid in het gemaaide gras, aangezien ze nog nooit zo'n heftige reactie heeft gehad op muggesteken.
Succes vandaag met Jesse in het ziekenhuis!
Machonito schreef:van het weekend gingen we fietsen en zagen we in een woonwijk op het gras 2 ooievaars.
wij stoppen en er naar kijken en filmen met mijn telefoontje.
ze waren niet bang ofzo.
volgende keer gaan we er weer heen fietsen met een camera en brood mee en dan in het gras zitten met jesse brood voeren en hopen dat ze dicht bij komen voor leuke foto,s

Weet je zeker dat het geen nep ooievaren waren die daar waren neergezet vanwege de geboorte van een tweeling?
Kelly -> Dat klinkt niet erg fijn, meis, sterkte!
Elise -> Ow, stoetel!
Kunnen ze je niet beter vastbinden aan die stoel?
Wat je tekenprojectjes betreft; straks houden ze je daar omdat je het zo goed doet........
Wanda -> Wat een leukerd is Kazimir!
Helaas mag ik geen kat meer van manlief, anders was ik voor het zusje van Debby d'r katje gegaan!
Eline -> Een stalgenootje vroeg ook al of ze misschien in de paddock of binnenbak had gelegen ivm zandvlooien, maar ook dat niet......
Wat betreft dat inlegvel, dat is al een hele poos bekend, maar er wordt idd maar weinig aandacht aan gegeven door de stamboeken zelf.
Succes met je speurtocht naar een leuke nieuwe bijrijdster en morgen op de paardenmarkt!
Michelle -> Bij Rints zijn de bultjes zo'n 2-3 cm doorsnee, en gelukkig heeft zij er ook geen last van.
Dit is de eerste keer dat ik bij haar zo'n heftige reactie zie, terwijl ze vorig jaar de gehele zomer door zonder vliegendeken en zonder antivliegenspray buiten heeft gelopen.....
Ik denk dus toch meer aan een allergische reactie.
Heeft iemand dit topic al gelezen? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=11&t=1124311
Ik ben naar de site geweest en vind dat die man wel goede punten heeft om te verbeteren in de regelementen, al vind ik het verplichten van longeren met een kaptoom wat overdreven.....
Ook al zouden zijn punten nu eerst in Duitsland veranderd worden, dan komt het vanzelf ook deze kant op.
Ik heb iig ondertekend.
Vandaag heerlijk gereden, ik denk dat er weer een kwartje is gevallen bij Rintske!
Steeds als ik overgangen rij dan wordt ze erg heet en gaat dan dribbelen in stap en wacht niet op mijn hulp maar gaat zelf al in draf.
Ik zit haar dan steeds terug te nemen maar zodra ik haar meer ruimte geef gaat ze weer.
Dus vandaag maar eens anders aangepakt.
Telkens als ze nu uit haar eigen ging dribbelen of aandraven zette ik haar dwars, en mocht ze een stuk zijwaarts gaan stappen langs de bakrand.
Uiteindelijk had ze het door en kon ik eindelijk met een los teugeltje stappen, en wachtte ze netjes tot ik de beenhulp gaf voor draf en kreeg ik de reactie die ik wilde.
Kom maar weer op met die roze wolk!