Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Gaat hard met de verkoop, blijkt wel dat je goed verzorgd 
en ze blijft het vreemd vinden dat ze me niet ziet maar wel hoort en dat er iemand anders naast haar staat
Ben helemaal trots op mijn smurf
. Irma zou ik zo weer opklimmen met gips, maar die word bijna niet meer gereden.
gaaf setje trouwens
, en het dus nog onwerkelijk is!
. Is altijd maar weer afwachten hihi.
. Ik had er wel bij willen zijn gister haha, maar heb je niet meer gezien.... (Ik was s middags). 
, maar je weet hoe bokt soms kan zijn. Een keertje doorkomen en je hebt pianohanden. Wanneer ik proefgericht train heb ik mijn handen over het algemeen vrij stil, maar er is altijd ruimte voor verbetering
. Goed dat je ben blijven zitten trouwens 
.
.
. Morgen om 8 uur dus melden, half uur eerder m’n bed uit, fijn
.

Hahaha lekker wakker
Fijn dat je lekker aan de slag kan met Amanda! Hoe doe je dat als Chico ook bij jou staat?
Heb je foto's al ff bekijken zag er heeel fijn uit!
)
Haha, t viel me nog alles mee de les!! Maar zij spreekt wel duidelijk, de man en 1 vd zonen zijn best lastig te verstaan 

Hopen dat dat paard op wedstrijd wat braver is 
), maar ging best aardig!
, dacht dat het een merrie was 
dat is niet niks zeg! Ik wist niet dat zoiets zolang kon duren!
Ik ben de beste
haha! 
dat willen we natuurlijk zien, jij op Yippes

wel foto`s van voor en na he _Saida_ schreef:Sanne -> Ja zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat ik 2 tennisarmen heb.
Heb met iemand van stal gesproken en die heeft precies hetzelfde en die zei dat ook al.
Kan alleen beter worden met rust, maarja ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen met een eigen paard en een huishouden.
Ik probeer nu alles zoveel mogelijk te verdelen, dat niet alles op 1 dag valt.
Hopelijk gaat het dan beter.
Maar ik wil toch ook even langs de huisarts, ben tch wel nieuwsgierig wat het nu is.

Ik zal het gaan proberen.