Woorden schieten tekort,maar toch heel veel sterkte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt veel sterkte, wat verschrikkelijk rot voor je.
Verschrikkelijk...
En op een kameel rijden lijkt me echt gaaf! Misschien ga ik dat ook ooit nog is doen 
Leuk dat je dr weer een x kon zien 

Die snapt er helemaal niks van natuurlijk.. En het arme veulentje.. Bah, dat dit soort dingen gebeuren, het is gewoon onberijpelijk...
).Prinslover schreef:Brankaz: Zo aan de foto's te hebben gezien bevalt de vakantie met Frio prima! Geniet er nog maar goed van! *Wanneer ga je eigenlijk weer naar huis?*
Prinslover schreef:Saida: Welkom hier! Altijd gezellig praten over de paarden en natuurlijk de ditjes en datjes. Leuke fries rij je! Ben je van plan misschien een andere leuke fries te kopen of hou je het bij deze dame?

)
) en de ontsteking is nu helemaal weg. Dus hij hoeft niet meer op de antibiotica en ik hoef nog maar 1 keer per dag te spoelen ipv 3 keer per dag (dat scheelt een hoop heen en weer gevlieg en geregel).
cruesli schreef:@Saida: welkom, leuke fries rijd je! Jammer dat ze niet helemaal goed is die 2 jarige merrie is wel erg leuk!!

( en ze heeft een dik gat, ze is echt zwaar, t is geen fijn(mager) paardje)

en dat voor die viervoeter