Ik ben dus op zoek naar een stevig, betaalbaar outdoordeken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) En als het haar linksom weer te moeilijk werd trok ze met haar kop omhoog al schuddend recht naar het hek om daar vervolgens rechtsom te gaan! Ik werd er serieus bang van en had de tranen in mijn ogen... maar mijn instructrice is een taaie en wist me dusdanig op te peppen dat ik eens echt ECHT heel boos werd, haar weer een beste rotmep heb gegeven, tegen het hek ben gereden maar haar (helaas) zeer hardhandig linksom heb getrokken... dat twee keer en toen was het over... voor die dag dan. Ik moet vandaag van mezelf gewoon weer, maar mijn schouders en rug doen flink pijn! Ze is denk ik wel 10x wel naar rechts gegaan voordat ik zo boos kon reageren... ik schrik er van en wil dan niet zo lomp reageren
Maar kennelijk is dat echt even nodig om haar duidelijk te maken dat dit echt niet gaat gebeuren.
)
) en dan draaide ze pijlsnel om en weg waren we. Ook opstappen was echt een crime, ze rende gewoon weg als ik net met mijn been over haar heen wilde gaan.
haha!
Aangezien we niet teveel mogen kletsen in het foto topic, maar dat wel natuurlijk heel gezellig is! 
)

Hij loopt voor het eerst dat ik hem heb kreupel en ik vind 't maar niks. Het zal wel meevallen, maar ik heb toch liever bevestiging. 

Maargoed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
En ik heb besloten dat ik vanaf morgen weer in rijbroek naar stal ga, kan er maar klaar voor zijn als het moment zich voor doet he
Maar goed, dat is idd verschil in mening en dat mag ook gewoon