Ik ben een nieuwe op dit topic, maar het ziet er leuk uit
Sinds kort verzorg ik mijn oude verzorgpaard Bandolero weer, een Andalusier ruin.
Vandaar dat ik dit topic een beetje in de gaten ga houden, eens kijken wat andere allemaal met hun Andalusiers beleven
Vanmiddag ga ik er weer voor de eerste keer heen na een half jaar, ik heb er enorm veel zin in

Ik ben momenteel ook hopeloos verliefd op een schitterend palomino hengstveulen. Dat zou wel kunnen op zich... maar dan moet ik wel knetterhard gaan werken en ik wil gewoon ook heel graag naar het buitenland. Maar ik vind het zoooooooooooo moeilijk om hem te laten staan.... pfff.
Punten weet ik nog niet, zie mijn antwoord bij Denise.
Even checken of Frank daarvoor te porren is...
Het is heel erg snel gegaan, ik heb vorige donderdag beslist om hem te koop te zetten aangezien het niet meer ging met Licor (ze vlogen elkaar echt aan en het scheelde maar een haar of er was bij beide ernstige schade geweest). Gisteren belde er een kandidaat-koper en die is hem meteen komen ophalen. Yoshi heeft nu een shetmerrietje als vriendinnetje, dat hij mag gaan dekken, dat zal hij vast leuk vinden.
.
hij heeft vanochtend wel lekker los in de paddock gelopen, meestal doet hij dus weinig, beetje naar dadels zoeken, even rollen en dan gaat hij ergens in de schaduw staan lummelen. Gaan we na 5 minuten even bij hem kijken, staat hij ineens met de pionnen te spelen! Nou dat heb ik hem nog nooit zien doen! Hij gooide ze allemaal de lucht in, stond recht op z'n achterbenen met zo'n pion in z'n mond en probeerde hem beet te pakken tussen zijn voorhoeven
Heb er uit de verte een paar foto's van kunnen maken..

ben jaloers! Wat een heeeeerlijke beesten. Die palomino is echt om te kwijlen
. En Gallo
. Hopelijk is hij snel weer goed!
. Jammer hoor.. maar ging echt niet meer he? Hij heeft wel een prachthuisje gevonden hoor ik!