[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:09

Heikedenise: Nee ik rij ook geen shows meer met hem. Hij "is" nu echt van Moravita. Vind het niet eerlijk om nog shows met hem te rijden als ik daar niet meer voor kan trainen. Dat werd gewoon te zwaar.

Anniick: Welkom hier! Heb je ook zien rijden op de Barokke paardendag :j

Jolynn: Hoe gaat het met je vandaag :(:)

Zilfstar: Jij ook hartelijk welkom!

Cyrina: Wat een mooie foto's! En natuurlijk super dat je meteen een puntje hebt gereden! Het is echt niet makkelijk zo in het dekseizoen..

Naatjuh: Waar blijven die foto's :P

Heidi: wat een geweldige foto's weer!

Lisenka: Heel fijn dat Keljan zo opknapt.
En Halley :9

Elise: wat voor fjordenproject heb jij staan???

Verder staat hier alles weer helemaal op zijn kop... gister erg vervelend nieuws te horen gekregen over mijn wedstrijdpaardje.. ik wil er nog even niet over uitwijden omdat de eigenaresse dit eerst zelf moet doen aan de bekende.. ben er iig helemaal kapot van.. heb het nu echt wel een beetje gehad ..

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:15

Heidi, jaa, de katers zijn vaak veel groter dan de poezen. Zuko weegt 8.5 kg, en het is geen vetzak ;) Het zijn idd erg mooie beestjes...
Elisa, zo, lekker druk dagje gehad dus!

Weer een vies weertje hier, had gehoopt nog ff te kunnen rijden maar ben bang dat t er niet in zit (vanmiddag weer werken)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:15

Kelly, gaat weer lekker dus.. Sterkte ermee!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:23

He bah, het zit niet mee Kelly.....

Heidi; Jesse met die bril, whahahahahaha geweldig!

Lobke; succes van het weekend, pittig proefje!

Lisenka; Fijn van Keljan en wat is Halley toch knap!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:32

Het is hier ook niet alles met het weer :\
begind wel een beetje op te klaren maar voor hoelang :\

Kelly klinkt niet echt leuk zo telezen
nou sterkte ermee :(:)

Soeske wel een zware jongen dan :D
die van ons waren echt niet zo groot :P
ja wel groter dan een normale kat en die staart ook zo lang die kwam tot op haar koppie :D
bij een gewone kat komt hun staart tot aan hun nek maar een maincoon komt dat er ver overheen :D
Is die jouwe van het stamboek :P
Die van ons wel ze hadden een grote stamboek die uitloopt tot in Amerika :D
en Vosje de kat van mijn moeder was toen ze 1 was kampioen geworden op de keuringen en gekeurd door amerikaanse Jury :D
toen was ze nog niet van ons hoor maar van de fokker ;)
Mijn ouders liepen toevallig op zo een keuring Shows voor katten en kwam vosje tegen.
ze stond tekoop en haar zusje niet want die zagen ze zitten als een kampioen en om verder mee tefokken.
mijn moeder werd verliefd op haar en mijn vader besloot om haar tekopen en ze betaalde aan.
ze moest alleen nog voor komen bij de Jury.
1 maal bij de Jury bleek het een uitmuntend poes tezijn met hoge cijfers die ze kreeg en werd kampioen en haar zusje niet :P
mensen baalde dat ze haar hadden verkocht aan mijn vader en moeder maar ja terug krabbelen deden ze niet afspraak is afspraak :D
zo hadden we een kampioen in huis :D we kregen haar oorkonde mee en haar linten :D

Cyrina ja leuk he en dan kijkt ie zo wijs hahahaha of ie echt een proffesor is :P

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:47

Oh mensen, ik heb toch zo’n briljante situatieschets gemaakt voor een aanrijding! Ben helemaal trots op mezelf. Tis gewoon een kunstwerk geworden met bots****sterretjes erbij, whahah! Net een strip... en dan zegt mijn collega nog... “Let op dat je het afdrukken op 1 exemplaar zet anders gooit hij de hele werkmap eruit (waar we de schetsen inmaken). “Ja, hoor... dat doe ik wel. No problem”...

AHUM....

Elise zou Elise natuurlijk niet zijn als ze dat laatste zou vergeten...

Oeps... Ach, 100 pagina’s met allemaal tekenvoorbeelden is best leuk... Toch?!? Ben in een poging de printer te stoppen nog over mijn werktas heen gestruikeld en gevallen (hoe kwam ik ook iedere keer weer aan die breuken!?!), uiteraard werd dat gespot door de collega’s... Kreeg al een “Goed bezig meid” gebaar...

Tja... aan inzet ligt het nooit bij mij, maar op de een of andere manier loopt het altijd in het 100, hihi!
Laatst bijgewerkt door Suelza op 09-06-09 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:48

Oh jee, Kelly... dat klinkt niet goed :(:)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:48

@Heidi, wat een geweldige foto's van jesse.
Die bekkies die hij trekt tijdens het eten, wat was het?? :Y)
En dan die bril, hij wordt vast arts of zoiets, intelligent kind!!
Enne goed poetsen hoor

@Lisenka, Hally ziet er uit om op te eten, wat een knappert.
Inderdaad een blij paard.

@Heikedenise.
Het gaat wel vandaag, maar het gaat meestal nog wel de dag na de chemo, even afwachten dus :o
Wat zielig voor de oma van je vriend dat ze zo langzaam vooruit gaat.

@Kelly, gaat wel vandaag hoor!
Wat rot van je bijrijdpaard, ik begrijp dat het niet zo leuk is!

@Lobke, succes met je wedstrijd!

Nou ik voel me vandaag wel redelijk (al is dat meestal nog wel de eerste dag na de chemo)
Maar ik hoef minder medicijnen te slikken en ook geen prik meer (om de witte blodlichaampjes aan te laten maken, daar kreeg ik botpijn van!!)
Dus ik heb goede hoop dat ik me deze keer een stuk sneller weer goed ga voelen.
We wachten af. :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:49

Heeey Deb! :(:)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:58

Heidi, ja, hij heeft ook stamboom en 3 bekers en 2 medailles ofzo (waarvan precies weet ik ook niet zo één 2 3 hoor haha.

Elisa, goed bezig inderdaad haha ;)
Jolijn, gelukkig voel je je beter en hoef je minder medicijnen te nemen..

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:13

O, hahaha, Elise ik lees nu pas je verhaal.
Lekker bezig weer ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:24

@ Soeske: Die Zuko... Wat is dat voor ras???? schitterend beest zeg!

Wij hebben zelf een "Schijnheilige" :Y) : Kazimir zijn moeder is een Heilige Birmaan en toen ze krols was kon ze niet wachten op de HB dekkater en is "vreemd gegaan" met de zwart-witte kater van de boererij ernaast :+
3 kittens, en slechts 1 heeft het gered. Die kwamen we met 4 maanden tegen op een website en daar was ik meteen verliefd. Klikte meteen, ook met onze zoon waar hij meteen in de armen kroop. En nog zijn het dikke vriendjes.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:35

Jolynn het was een klein beetje aardappel puree en verwenfruit :D
wij aten teovallig andijvie met aardappelpurre en ik zei wat zal Jesse doen als ie zijn eerste hapje aardapelpuree krijgt :D
Nou dit dus vieze bekken trekkerij hahahah :P
en ja iedere avond tandjes poetsen dan maar :D

Zilfstar Heilige Birmaan vind ik ook zo mooi :D heb je foto,s van je kruizing katje :P
Soeske wel veel bekers zeg :D
maar jij gata niet naar de shows met hem :o
Mijn ouders gingen niet ze vonden dat teveel gestres voor zo een kat. :o

Jolynn hoelang moet je nog aan de chemokuur :o
is niet niks zo een behandeling :(:)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:37

Jolynn; Dat klink positief!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:38

heidi, het lijkt me wel leuk, maar Zuko heeft zijn mannelijkheid verloren ;) Nu kun je ook met ex-katers naar shows, misschien dat ik dat een keer ga doen..
Zilfstar, Zuko is een Main Coon

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:42

Hierbij even fotootje van onze Kazimir:

Afbeelding

Hij is 4 jaar, gecastreerd maar veegt elke dag (als het moet elke seconde) ons doodlopende straatje schoon van ongewenste katers (vooral eentje keert continue terug). Daarom heeft hij altijd krassen en korsten in zijn nek, is zijn ene oor zoals je kunt zien het puntje kwijt en loopt hij momenteel met een "scar" over zijn linkeroog rond. :Y)

Oja, hij is overwegend wit met een zwarte staart. Zijn witte haren zijn langer dan zijn zwarte en hij heeft een heeeeel lange staart die hij altijd iets gekruld meot houden op het eind anders sleept ie over de grond (a la sneeuwpanter)

Hier Kazimir in 1 van zijn rare poses:

Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:49

Ja... Heilige Birmanen zijn mooi!!! Tis dat ik niet zo'n kattenmens ben... Ik ben nog steeds een Roza-mens |( (is helaas al verkocht).

Zo weer een mooie schets gemaakt, ik word goehoed! Complimenten van de technische dienst, whahaha!

Ik zeg CSI Elise ;)

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:55

Pffff wat is dit topic druk ! :wow:

heidi - ja hoor lijkt me hartstikke leuk een strandrit ! :D
zilfstar - wat een leuke kat heb je, apart standje zeg haha :)) ik heb zelf ook een katje maar die is niet zo gek. die hebben we uit het asiel gehaald en is heel schuw :(:)
kelly - sterkte..

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:56

iedereen bedankt voor jullie reacties :D ik ga straks foto's van haar maken, kan pas vanavond gaan want moet zo eerst naar de kapper en daarna
moet ik tot half 5 op me zusje wachten om haar mee te nemen naar stal want me papa is net geopereerd aan zijn hand,hij had tunnel syndroom , als ik het zo juist zeg.

Idra: Ga haar wel inrijden ja, maar eerst een paar maanden grondwerk en laten wennen :)

Lisenka: wat is hij toch knap !

Denise: ze is no nog maar net ongeveer een maandje geleden gedekt, misschien nog niet eens een maand geleden
dus het is ook nog afwachten of ze drachtig is, heb gisteren betunero erbij gehouden en ik weet niet of je het al zo snel kan zien
maar ze werd wel ongelovelijk pissig op Betunero, hoop echt dat ze drachtig is !!!

Suelza: fijn dat je zo een goede dag hebt gehad :D

Soeske: slecht weertje ? hier is het gelukkig lekker zonnig :)

Kelly: Sterkte !!

Zilfstar: waaaa doe die foto weg !!! :P pfff kan geen kat meer zien, 1 van onze katten heeft geleerd om deuren te openen
door aan de deurklink te gaan hangen, heb heel de nacht bijna geen oog dicht kunnen doen, want meneer stond steeds weer binnen in de slaapkamer.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:21

Welk topic op bokt heeft de mooiste paarden in het topic :D ? Juist! DEZE!!! *\o/* A.j.b. doorgaan met posten van de pics hoor! Ik hou van dit topic :D . Wat een super foto's weer allemaal! :9

Elis: Haha, CSI elise, leuk :D . En wat goed van die projectjes, klinkt echt super! Komen er nog foto's van?

Denise: Arme oma... :(:) Lijkt me echt vreselijk om ze zo te zien liggen ;( . Hopelijk kan er nog iets gedaan worden omtrent de communicatie..
Heike werkte niet echt mee.. misschien omdat jij er nu ook niet zo lekker bij bent? Hij zal het vast aanvoelen...

Debby: Joepie, je laatste kuur! Wat fijn! Nu weer helemaal beter worden, en genieten met volle teugen van Xantha!

Heidi: Hahaha, ik lig hier dubbel om de foto's :D :D . Wat een bekkie heeft hij toch hahaa :+

Lisenka: Ik ben het eens met de rest! Meeeeeeeeeeer foto's van Hally. Hij is zo knap :~ Wat ziet hij er super goed uit in de wei! En wat ben ik blij goed nieuws te horen over Keljan! Hij moet echt nog jaaaaaaaaren mee gaan hoor :D .

Cyrina: Whaaa :):) . Goed zeg, gefeliciteerd met je wp! Wat knap! En dat tussen de drukte/dekken ect door! Super foto's ook, jullie zagen er poepiesjiek uit :D . En je zus met Bonito vind ik ook al zo'n gave combi *D *die nek van hem komt weer helemaal terug he :~ *

Nieuwkomers: Welkom! En veel lezen, anders houd je het niet bij :+ .

Kelly: He, nee toch?! Balen zeg........ ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet fijn. Het zit je niet mee he? Dikke knuffels :(:) . Wel fijn dat je taac weer gezien hebt... ook al was het moeilijk..

Naat: Wat goed zeg, je merrie in the house ;) . Fijn dat ze zo naar je zin is! Ben benieuwd hoe het inrijden over een tijdje zal gaan. Foto's!

Suus: wooooooooooooooow 8,5 kg! Wat een bonk zeg := . Mijn Jack Russel weegt net aan 6 kg haha :+ .

Lobke: Spannend! Weer een debuut dus. Ben benieuwd! Komt vast wel goed, jullie zijn een super team.. En gaat er een fotograaf mee? :D

Saida: Gelukkig dat de bulten minder worden! Ik denk zelf een reactie op insecten ofzo? Wel vervelend.. hopelijk trekt het snel weg!

Frank: Je kan ook altijd nog een keer hier komen hoor :D . Moet het wel voor de 19e gebeuren.. Dus mocht je ineens toch nog zin hebben, let me know ;) . Anders wordt het wachten tot september.. *En dan hopen dat ik vervoer heb! *

Wat super zeg, al die wedstrijd verhalen en foto's! Vind het zo leuk om te zien.. En nu begint het ook wel erg te kriebelen hoor :o . Lijkt me ook zo leuk om te gaan starten!
Ik zit alleen een beetje te hikken tegen de tijd/kosten/vervoer....... Dat is zo lastig! Maar wie weet, volgend jaar toch serieus gaan kijken. Je kan natuurlijk zo vaak (of niet zo vaak :P ) gaan starten als je zelf wilt..
Chico pakt alles zo lekker op.. Hij kan echt super lopen (thuis dan haha) dus daarom komen de kriebels nu wel erg 'dichtbij'. Hmmm, nouja, wie weet volgend jaar?! ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:22

jeeeemig wat gaan jullie enorm snel zeg! :wow: :D

debby, sterkte

kelly sterkte..

:(:)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:27

Malin: Als je het niet had geweten, had je waarschijnlijk een boete gekregen en had je alsnog een nieuw paspoort aan moeten vragen.
Ik hoor het heel veel om me heen dat mensen het niet weten. Ik heb het daarom bij ons op de stalhyves gemeld en op stal een kopietje opgehangen.
Misschien moet je het dan bij het NRPS aanvragen? Ik weet niet hoe dat zit.

Michelle: Lekker dat je wedstrijd zo goed ging. Jammer dat de punten niet gelijk zijn aan je gevoel. Dat heb ik ook heel vaak gehad. Maar je gaat de goede kant op.

Joyce: He wat goed. Wel jammer dat zo’n snertkind dan je concentratie verstoord. Het zou verboden moeten worden!!
Ik ben benieuwd hoe je vader het er van afbrengt.

Jolynn: Ja, heerlijk hoor een zadel voor het buiten rijden. Scheelt voor mij ook een stukje spanning.
Hoe is je laatste chemo gegaan?
Nog gefeliciteerd met Xantha’s 6e verjaardag. Wat een onwijs gave foto’s. En wat heeft ze een lekker eigenwijs en nieuwsgierig koppie.
Als ze zo steigert, wat is het dan een bakbeest! Hoe groot is ze?

Angela: Lekker dat je toch weer op een paard bent geklommen. En ik hoop voor je dat je snel een ander paardje hebt waar je je liefde op kunt uiten.

Ellis: Gave foto’s heeft vriendlief gemaakt hoor.

Sanne: Wat een dombo joh die Igneo. Had wel leuk geweest voor een filmpje + foto’s.
Mooie foto’s zeg!
Lekkere buik heeft ze. Het zal niet lang meer duren.

Anouk: Wat een onwijs leuke foto van je dochter. Zo lijkt de pownie extreem groot. Haha.
Barefoot-pad of barebagpad. Zoiets. Ik weet het ook niet echt. Ik leen hem van iemand.

Kelly: We gaan weer voor je duimen.

Jolijn: Sterkte met je beslissing. Maar je hebt wel gelijk. Zet ook een datum vast, anders ga je het misschien toch weer uitstellen.

Saida: Kan ze niet ergens in hebben gelegen ofzo?

Annick: Flip leuk paard en mooie foto’s.

Wanda: Leuk, nog een fries erbij. Wat voor afstamming heeft die van jou?

Cyrina: gave foto’s en wat staat ie er mooi op.

Heidi: We zijn ook met een klachtenbehandeling bezig. Alleen het duurd enorm lang en ze gooien alles maar op dat ik de pech heb. Maar ze zijn nog steeds niet van me af.
Leuk zijn eerste tandje. Bij Rowena draaid nr. 4 zich eruit. En zij vind tandenpoetsen ook leuk.
Haha wat een leuke foto’s.

Lisenka: Wat een mooi paard Halley. Mooie foto’s hoor.

Pffff ik ben weer bij. Ik moest vanaf 264 bij lezen en reageren. Dat viel niet mee.

Gisteren hebben Esther en ik besloten dat ik op zoek ga naar een nieuwe verzorgster, omdat Esther een paard gaat kopen en ik voor een wat ouder paard wat niet naar buiten kan niet snel iemand zal vinden.
Esther had hem liever erbij blijven doen, maar met het oog op de toekomst zal dat niet makkelijk zijn.
Dus als iemand nog iemand weet in de buurt van Katwijk aan zee, laat maar horen.

Gisteren ook nog even gelest op mijn "pad". Zo noem ik het maar. Ik moet nu die pad vast houden om mijn handen wat stiller te krijgen. Dat valt nog niet mee. Voelde me net alsof ik voor het eerst op hem zat.

Vanochtend met Rowena naar de fysio geweest, die was tevreden over haar en nu hoef ik in augustus pas weer. En dan waarschijnlijk voor de laatste keer. Yes!!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:34

Beste liefhebbers van barokke paarden ;-)
Ik heb helemaal niet meegelezen in het topic hihi, ik heb alleen een vraag. Ik hoop dat iemand van jullie me hiermee kan helpen.
We hebben een Lipizzaner op stal, die vroeger dekhengst is geweest, en zijn op zoek naar nakomelingen. Het gaat om Conversano XXIII-40. Heeft iemand enig idee hoe we meer informatie krijgen over deze hengst (nu ruin, en reeds 22 lentes), eventuele keuringsresultaten, en nakomelingen?

Liefst een pb'tje als je meer info hebt, zo hoef ik ook niet mee te lezen hihi ;-)
Alvast HEEL erg bedankt!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:25

joyce: gefeliciteerd!

Debby: leuke foto's! vooral de 3e is mooi!

sanne: je zonsondergang foto's zijn mooi!!! Ben wel benieuwd naar de rijfoto's! Kun je daar niet op beginnen met bootcamp ~~}>

Karina: gelukkig goed nieuws over veludo! Ik blijf meeduimen!

anouk: dank je :) Tsjah, ik had het al op frank zn hyves gezet, maar michelle's zijn nou eenmaal geboren prinsessen! Mooie foto!

Denise: volgende moet ik nog plannen, waarschijnlijk half juli ofzo..

elise: te laat voor het poesje? had je al wel besloten of je dr wilde?! Dat zijn nogal wat projecten!

saida: wat voor bulten zijn het precies? Shannon krijgt altijd vrij grote bulten als ze door iets gestoken is maar heeft er geen last van. Die zijn ongeveer zo'n 4-5 cm doorsnee.. zal morgen even kijken of ze er 1 heeft en die dan op de foto zetten. Ik doe er eigenlijk niks bijzonders aan, ze heeft er geen last of pijn van. Als er veel beesten zitten heeft ze een vliegendeken en spuit ik dr in met stinkspul.

Lisenka: fijn dat je goede plekken voor je paarden hebt gevonden! Is keljan er weer helemaal bovenop?!
:~ als je vaker zulke hally foto's hebt!

annick: welkom! Ik heb je ook zien rijden in bunchoten!

wanda: ook welkom!

cyrina: leuke foto's! leuk dat je 1e wedstrijd zo goed is gegaan!

heidi: Heb je jesse nog niet ingeschreven bij een modellen bureau ;) Ik blijf zn haar leuk vinden ;)

kelly: Die fjord die sinds kort bij je staat? Sterkte!

ilona: jaaa gewoon gaan!! Even rustig kijken hoe je alles kan regelen en dan gaan!! ALs je een keer mee wilt groomen ;)

eline: Ahja punten komen wel een keer. Heb Met encanto ook wel is gereden dat ik de punten totaal niet vond kloppen!

ZOo ik heb er weer doorhee gespit! niet veel te melden, ik geniet van mn vakantie door lekker paard te rijden en wat op te ruimen. Scooby is bijna zo goed als zadelmak ;) Ik longeer dr sinds 2x met beugels en na wat bokken loopt ze prima...maar die kan er wat van!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:33

Elise – bezig bijtje ben je zo te lezen wel leuk al die projecties doe je het ook echt voor de ‘’kost’’ (ik weet dat je iets anders doet voor werk maar ik hoop dat je snap wat ik bedoel) of voor de fun (vrienden en familie)
En csi Elise klinkt wel goed

Saida – ja hij vond het weer lekker om te werken en in de gaten houden doe ik zeker hij kan dadelijk altijd nog een terug slag krijgen dus voorbereid ben ik wel
Bedankt voor jou uitleg over jou opa dat doet me weer iets positiever nadenken
En super dat rints de bultjes minder worden misschien toch een heftige reactie op iets

Lisenka – voor ons is het misschien moeilijk dat als ze een hartstilstand krijg ze niet meer gereanimeerd wordt maar dit is wat zij wil en het is haar lichaam dus haar beslissing hoe moeilijk het voor ons ook is. We duimen nu gewoon dat ze haar spraakvermogen weer terug krijg

Heidi – zal ik doen, en jij veel succes met Jesse vanmiddag

Zilfstar – (sorry weet je echte naam niet) bedankt en leuke foto van jou kat/poes

Kelly – jammer dat je geen shows meer doet met hem maar zoals je al zegt train je hem zelf helemaal niet meer dus begrijp heel goed dat je dan ook een shows wil doen.
He balen weer k*t nieuws hoeveel moet je nog verduren ik weet niet wat het is maar wens je heel veel sterkte ermee

Debby – ik hoop voor je dat het morgen ook ‘’goed’’ gaat want ziek zijn van de chemo is geen pretje mijn oma heeft het ook gehad dus ik kan me een beetje inbeelden hoe je je voelt :(:)

Natalia – ik duim mee dat ze drachtig is

Ilona – precies wat jij zeg denk ik ook heike voelt gewoon dat ik niet lekker in me vel zit en hij weet zijn eigen ook niet te uiten dus doet die maar zo :+ en ja het is hartverscheurend als je der zo in het ziekenhuis zie liggen ik hoop ook dat ze het communiceren beter kunnen maken dat scheelt al een heel hoop
En ik snap jou heel goed daarom ben ik nu ook even gestopt met de wedstrijd ook natuurlijk om even verder te trainen maar ook vanwege het geld ik ga in augustus denk ik weer beginnen (alhoewel het nu ook al kriebel) maar doe het ook rustig aan want ik moet ook alles zelf betalen ik heb ook geen trailer dus moe ook alles huren,
Dus vooral lekker je startkaart aanvragen je bent er klaar voor

Eline – goed dat jij en esther er eerst samen over hebben gesproken nu kan jij op je gemakje een verzorgster zoeken en kan esther hem tot die tijd blijven doen en zij kan op zoek naar haar paard echt een super oplossing jammer dat ze hem niet kan blijven doen maar het leven gaat niet altijd zoals iemand wil

Mies – ja ik moet ook weer nieuwe gaan plannen maar moet eerst kijken of pappie mee kan voor het vervoer
En jij bent ook lekker bezig in je vakantie heerlijk genieten hoor