[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 13:37

Ik ga maar weer een bijreageren Haha!

evdpanne: Lekker dagje gisteren gehad met de veulens en dat ijslandertje?
KG_Images: Fijn dat je Sienna nu volledig hebt afbetaald Ja
Is ze erg onrustig op de trailer dat je haar die korrels geeft?
Sanne: Wintecs zijn fijn he Ja Aah lekker weer even bij Igneo geweest, echt leuke foto's!!
Dat halstertje staat m echt pittig Pling
Robijntjah: Leuk hoor, zo bezig zijn met je nieuwe aanwinst!!
Beterschap Ach gut
Peet: Wat vervelend joh!! Goed van Celine dat ze zich zo sterk hield, valt ook op de foto's te zien.
Beterschap voor haar, wanneer komt zij eigenlijk meekletsen Haha! ?
Mies: ook beterschap met je duim Ach gut
Fijn dat Shaggy zo makkelijk is, dan kan je prima even doorgaan hoor Ja
Vind hem altijd zo leuk, ben benieuwd hoe die er nu uit ziet!
Leuke foto van Shakira!
Anita: Fijn dat je weer lekker aan de slag kan met Sun!

Nou, vandaag hoefde ik nog niet te werken, morgen ga ik voor het eerst aan de slag!
Dus even lekker wat uitgeslapen, en daarna even geholpen de paarden naar het land te brengen en daarna Furia opgezadeld om te gaan rijden.
Hij was erg braaf! Dit keer ging hij wat lastiger de poetplaats in (had ik gisteren eigenlijk al verwacht), maar met het rijden in de bak niks geks gedaan.
Hij was wel vrij gespannen, maar das logisch Ja
Daarna even de spuitplaats in, maar dat vond meneer niet leuk Tong uitsteken
Na ongeveer een kwartiertje met hup van 1 vd zonen liep ie er in 1 keer in.
Even voetjes afgespoten en staart even snel wat shampoo ingedaan toen lekker met zweetdekkie op op stal.
Nou en nu ben ik niet zo veel aan het doen Tong uitsteken
Straks naar het supermarktje om ff wat brood te halen.
Ze vinden Furia overigens een gezellig paardje! Hij hinnikt ook de hele tijd vrolijk naar iedereen en kijkt vrolijk, wat een schatje Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:13

haahah madelief als ik celine mee laat kletsen ben ik me plekkie kwijt hahaha ze is nog maar 13,maar die klets je de oren van je hoofd hoor !!!!!!!!

fijn dat je paardje toch de spuitplaats op ging

net trg van de paardjes maar ik voel me nu wel hel brak hoor ga zo ook lekker ff op me bedje liggen hahaha jaaaaaaaaa dames ik wordt oud hoef je niet te zeggen, denken mag wel hoor
celine heeft nog wel ff op roxy gezeten ff aan de hand mee gestapt zonder zadel en hoofdstel maar ze wou al weer meer dus dat zit wel goed

Haha! Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:27

Peet: Aah, Celine toch Ach gut . Ze kan nog wel lachen, grote meid Haha! .

Madelief: Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!! Toch altijd ff spannend! En fuurtje is braaf zo te lezen. Jammer dat ik hem niet meer heb gezien voor belgie, maar daarna kom ik echt langs hoor! Pling . Jullie wonen echt helemaal niet eens zo gek verweg!

Anita: Super dat het weer beter met Sun gaat! Al die ongelukjes zijn niet fijn natuurlijk!

KI: Sorry, weet ff je echte naam niet Bloos . Maar super dat jou paardje de 11e komt! Mijn paardje is ook nog helemaal groen, dus ik hoop dat alles ook goed gaat op de trailer Nagelbijten / Gniffelen . Hij is er al wel eens opgeweest, en toen liep die er zo in zei die man... Maar wel spannend hoor!

Sanne: Zo wat een luxe he, je eigen zadel Haha! . Is wel een stuk beter, dan zit je ook veel beter waarschijnlijk!! Nu wel weer rijfoto;s met je niewe zadel natuurlijk Vork Haha! En iggie ziet er weeeeeeeer goed uit Kwijl Dat leren halster wordt alweer bijna te klein hihi.

Esther: gelukkig ging alles goed met de veulens en andere paarden. Ben benieuwd naar de foto;s

Mies: Haha, die Shaggy toch. Ongelovelijk toch.... Ik hoop dat ie van mij ook zo relaxed is Haha! . (Al ben ik bang van niet, hahaha). En leuk dat je weer gesprongen hebt. Shakira is cool Lovers . (wel jammer van je geklapte duim Ach gut )

Frank: Balen van je zadel, dat wordt weer een andere kopen.... Maarja, op een paardenrug moet je zuinig zijn he.. Ik ga meteen ff je topic bekijken, ben nieuwsgierig! Wat ik me ook afvraag, waarom verkochten die mensen Prince eigenlijk? Hun dochtertje kon er toch nog prima op?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:44

Sanne: ik was helemaal vergeten te melden dat iggie er weer geweldig op staat!!
Peet: lekker toch dat ze er mentaal niets aan heeft overgehouden. Slaap lekker. Wel te mooi weer voor hoor.
Madelief: gelukkig hebben ze in Belgie ook internet, anders zouden we je hier wel erg missen. Goed dat Fuurtje het zo goed naar z'n zin heeft.
Ilona: ja ik baal idd stevig. En Prince werd verkocht vanwege tijdsgebrek van moeders door prive-omstandigheden. Wel jammer voor d'r dochter hoor!

Vanmorgen al even met Prince bezig geweest, hij moet nog wel wennen aan alle bedrijvigheid hier. Ook gelangeteugeld met Desperado, daarna alleen en zonder zadel gestapt en een aantal overgangen naar halthouden gemaakt. Ook mezelf eens goed bekeken in een spiegelend raam, nou ik zit behoorlijk fout: linkerschouder te ver naar achter en in m'n bovenlijf een "knak" naar links maar dat wist ik al van mezelf. Zonder zadel wordt zoiets dus echt pas heel goed zichtbaar. Oja ook nog geprobeerd om er vanaf de verkeerde kant op te springen... dat valt tegen. Tis dat ie zo geduldig is en netjes bleef wachten haha. Goedzak is het toch he.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:17

Afbeeldingwou naar bed maar ben blijven haken op de pc met foto`s
en kijk eens zo leuk haahhaaAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
was vorig jaar met het kersttopmodel op je paard bij ons op stal lachu hoor Haha!
mss hebben sommige ze al eens gezien maar voor diegene die het nog niet gezien hebben hier een paar kerstfoto`s .........om vast in de kerstsfeer te komen hahaha tenslotte liggen de winkels vol met pepernoten ook he Clown

er zaten echte zuurstokjes in zijn manen en een kerstmuts op zijn hoofdje wat een sukkel he hij laat alles toe

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:50

Peet: wat een knappe dochter heb je! Zo te zien een harde tante Knipoog

En die foto's...echt lachuh! Gaat ie dit jaar als kerstboom? ROFL

altijd leuk verkleedpartijtjes Haha! zo zag Sjaakie er dit jaar uit met koninginnedag:

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:58

peet: echt leuk zo'n initiatief. staat goed hoor op je zwarte parel!!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:42

nee borderjay ik denk niet dat hij als kerstboom gaat maar je weet maar nooit
en ze is niet altijd zo een harde hoor Knipoog
en bedankt ben ook erg trots op mijn meissie Bloos
die kleine van jouw zag er ook toppie uit hoor

en frank leuk he zo`n idee zo hebben we ook altijd een alternatieve dressuur wedstrijd, ook verkleed en erg leuk om te doen
maar denk dat die witte van jouw er ook wle mooi onder zou staan
hoe ist met de pownieeeeeeee??????
nog steeds dikke maatjes met elkaar

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:51

jaja, vanmorgen had des zoiets van toch eens nog een keer uitproberen maar hij kreeg de wind gelijk van voren, nouja van achteren dan haha. pats dus. maar ze lopen allebei lekker rustig in de wei. heen en terug doe ik met 2 tegelijk, de kleine loopt dan voorop, des wandelt altijd op z'n dooie gemak.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:16

Jolijn: Dat is echt balen he, als je favo rijbroek niet meer te gebruiken is! Die van mij is inmiddels ook redelijk af, maar ik kan nog geen afstand doen!

Peet: Jeetje wat ongelukkig! Daar is ze wel even zoet mee, dat is balen! Ach gut

Michelle: Jeetje, shannon mag wel eens wat leren bij haar halfbroertje en zusje Knipoog die zijn allebei zo makkelijk Tong uitsteken
Tja, zo kan je het ook zien... maar ik denk dat ik het niet vol zou houden! 1x in de maand Johan zien, nee Tong uitsteken

Frank: Het gaat wel helemaal goed tussen die twee of niet! Echt een super leuk stel! En wat wordt desp breed!

Madelief: Het klinkt alsof het er wel lekker relaxt en gezellig is in Belgie. En fuur is ook op zijn gemakje, dus dat komt vast helemaal goed!

Ilona: Dat eigen zadel was ook wel hard nodig! Die zadels van Lisa zijn echt veel te krap voor mij, dus dit was een verademing, mijn beenligging was ook gelijk 10 keer beter.
Ik zal even een fotograaf regelen voor van de week Tong uitsteken
Ja, het leren halster heeft hij denk ik niet lang meer in gebruik en dan te bedenken dat we bij de geboorte een stuk of 8 gaatjes erbij moesten maken Nagelbijten / Gniffelen
Je moet ook een keertje langskomen om mijn vent te komen bekijken heur!!

Nou gisteren hadden we weer kijkers bij Lisa en Dentino is nu ook verkocht. En dat is voorlopig de laatste die weg gaat! Dan kunnen we na de winterperiode weer opnieuw beginnen Tong uitsteken

Net weer gewerkt van 9 tot half 3, had geen tijd voor pauze dus ik was naderhand echt op Gaaaap

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:36

Peet: Hahaha nouja gezellig toch Haha! Nouja anders of n paar jaartjes maar Tong uitsteken
Iloon: Ja, jammer hoor! Je kan ook hier in Belgie lags komen is idd niet zo ver Haha!
En anders kom je gezellig als ik in Alkmaar ben!
Frank: Ja hier kan ik mezelf supergoed bekijken, de binnenbak is compleet bespiegeld zowat. Erg handig, zo krijg ik ook meer kijk op de gangen van Furia en kan je extra op jezelf letten Ja

Nou vanmiddag Furia even op de wei gezet. Ze hebben 6 stukken wei waar de paarden in hun eentje op staan (ivm blessures, zijn behoorlijk dure paarden), nou Furia vond het prachtig! Helemaal gek doen!! Hihi 1 vd zonen vroeg is het soms een Arabier Tong uitsteken
Hij zat nogal met zn staart en te snuiven en te blazen enzo... Tong uitsteken

Daarnet weer heen gelopen en hij stond nu rustig te grazen, even wat fotootjes gemaakt..:

1. Even naar zn buurvrouw kijken Haha!

Afbeelding

2. En dan komt zn vrouwtje aangelopen:

Afbeelding

3. Één mooie foto dan maar:

Afbeelding

4. Lekker grazen

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:29

Zooo dan stoere meid met een glimlach gips krijgen zeg Cool

ik heb Piropo-op het land-actiefotos Cool

Afbeelding

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:30

madelief en cloris wat ene gave foto`s hebben jullie zeg geweldig
bij madelief een hele mooie waar de zon door de staart schijnt gaaf hoor en bij cloris die springen echte actie gaafffffffffffff

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:43

Wauw, mooie foto's Cloor Lovers

Furia was wat rustiger zo te zien Haha!

Ik ben vandaag naar de Lusitano keuring geweest (in België), heb enkele heel mooie exemplaren gezien.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:19

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:22

cloris: mooie spektakelfoto's
madelief: fuur staat er lekker op hoor. en wat een ruimte daar joh
sanne: waarzijndefotos.nl klonk anders ook wel lekker makkelijk tja, des is idd breed geworden, merkte het gister ook met zadelmeten, van de espaniola heeft ie minstens pommel 4 nodig, de op een na grootste.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:34

Ik heb gekozen voor een andere naam omdat waarzijndefotos ook gezien kan worden als een soort fotodump.. en ik wil eigenlijk ook wel bekendheid met mijn naam.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:54

cloris mooie foto`s Pling
madelief88 lief koppie Pling
borderjay wat een schatje Pling
peetisgreat
hoe is dat nou weer gebeurt ! ( het rijden ging zo goed ! celine beterschap en geef ze een knuffel van mij Ach gut en wat heeft ze precies gebroken ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 22:07

Mooie foto's Peet, Gab, en Cloris Haha!

Ik heb geen zin in morgen...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 22:34

Sanne: Haha, idd een luxe je eigen zadel!! En een fotograaf zou leuk zijn haha. Je eigen site is trouwens erug mooi geworden!! Je wordt er ook steeds beter in mooie plaatjes schieten! En eigenlijk moet ik Igneo zeker nog eens gaan meeten!! Maar helaas wonen we wel heeel ver uit elkaar vandaan... Maar gaan we zeker nog wel een x doen tijdens een meeting ofzo Haha! .

Madelief: Fuur staat er weer goed bij!! Lekker van het gras aan t genieten haha. Haha! Ik zie nu pas dat ie ook nog is een hele mooie volle staart heeft Vingers aflikken mooi paard!

Cloris; wat ziet piropo er weer goed uit, helemaal happy aan die uitdrukking te zien!!

Gab: Haha, geweldige foto van sjaak zeg Haha! .

Peet; haha, die foto's herinner ik me nog, wat een goedzak is die tjillert toch! Pling

Vandaag voor de 2e keer op amanda gereden. De 1e keer was weer even aanvoelen (en meteen 3 dagen spierpijn, oeff Nagelbijten / Gniffelen ). Maar vandaag ging het weer ouderwets lekker. Vanwege de conditie niet te lang gereden, maar het ging wel weer erg fijn. Ze liet lekker los, was soepel in dr lijf, en was goed aan mn been. Weer heerlijk gereden dus! Pling

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 22:35

vrijdag heeft me vriendin Ja een dochtertje gekregen 15 dagen tevroeg.
zo lief en zo klein Lovers naomi heet ze en ze was 3000 gram bij de geboorte
Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 22:45

Ag gos, wat een kleintje zeg!! Leuke foto's marielle!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 23:11

Wat een schatje!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 01:31

Madelief: Fijn dat het zo goed gaat met Furia Lachen , ze ziet er happy uit.

frankiej: Het blijft lastig he, je houding. Ik heb er ook problemen mee hoor, het gaat nu weer de goede kant uit.

peetisgreat & borderjay: Oh heerlijk al die dress up pony’s Haha! . Mijn vorige paard Kendi heeft ook al als Spanjaard, bruidegom, hippypaard en zebra gefigureerd tijdens Pas de Deux *LOL* , geweldig!

cloris: Wat een paard Vingers aflikken

zasread: Ik ga even spieken op je site!

djemo: ach gut, wat een schatje zeg Lovers , geweldig die kleintjes!

Nou, ik heb vandaag vrij weinig gedaan, eerlijk gezegd Haha! . Roc heb ik gereden, weer eens op stang & trens. Tot mijn verbasing liep hij heel erg fijn, vooral in de lage lijn! Was weer helemaal happy met m’n binkie Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er staat een HAW topic link in m'n onderschrift Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:15

Idra schreef:
Wauw, mooie foto's Cloor Lovers

Furia was wat rustiger zo te zien Haha!

Ik ben vandaag naar de Lusitano keuring geweest (in België), heb enkele heel mooie exemplaren gezien.

heb je geen foto`sssssssssssssss ?????????