lakshmi schreef:Mooie foto he! Maar idd erg jammer van die zweep, heb hem al weg geprobeerd te krijgen maar het werd een beetje een rommeltjebroekie is het kleintje inderdaad, hij is nog erg mager maar hij begint steeds beter te eten, we hebben wel geplette haver voor hem nodig want hij is aan het wisselen en krijgt de hele nogal moeilijk weg.. Hij zat zo vol met wormen, hopelijk gaat hij nu een beetje groeien! Las dat je zadel er aan komt, fijn zeg! Zal hem zeker mooi staan
zal ik het een keer proberen om die zweep weg teshoppen
kijken of het me lukt
broekie is het kleintje inderdaad, hij is nog erg mager maar hij begint steeds beter te eten, we hebben wel geplette haver voor hem nodig want hij is aan het wisselen en krijgt de hele nogal moeilijk weg.. Hij zat zo vol met wormen, hopelijk gaat hij nu een beetje groeien! Las dat je zadel er aan komt, fijn zeg! Zal hem zeker mooi staan 
, maar ik ben er nog wel hoor
zal wel bij een van z'n sliding stops zijn gebeurd
elke dag schoonspuiten, spulletje erop. Hij loopt gewoon normaal trouwens maar laat het liever even helemaal beter worden.. Wat een nerveusje die Sam, hij houd dus niet van rood
laatst waren er 5 kleine meisjes komen kijken bij hem, ik zei nog kijk wel uit, maar hij zag ze, gelijk koppie naar beneden, hij verzette geen voet meer en die meisjes hem maar aaien, hij stond helemaal te genieten
Mabrouk, ik hoop dat hij ook ooit zo vol kan worden! Hoe gaat het met jouw ventjes, las dat je een drachtige merrie hebt lopen? En hoe gaat het met Sol, zijn jullie lekker bezig samen?
hier zeggen ze voor alles: ga in de zee! Het ontsmet natuurlijk wel goed, daarna spoelen we het zout er ook altijd weer af... Suiker kende ik nog niet, honing wel! Schijnt ook erg goed te werken. Pfff 2,5 uur wachten op de uitslag zou ik ook geen zin in hebben, nouja maar het ging dus op zich aardig, en een behulpzame jury, ook fijn!
(zulke kinderen bedoel ik dan
. Eerst ontspannen de baan door, dan komen die wp vanzelf! Super fijn dat hij al niet meer gespannen is!