Gaat het goed met Catita? Balen trouwens, hoop dat je je snel beter voelt! Blijft lastig, die kwaaltjes.
Met mij gaat het goed, hartstikke goed zelfs. Ik heb Sienna op aanbetaling gekocht en ben toen een best riskant contract aangegaan; binnen 2 maanden de resterende 3/4 van de prijs betalen. Vervolgens kreeg ik plotseling rekeningen van telefoons, bestellingen binnen, m’n telelens ging kapot, terwijl ik daar m’n geld mee verdien. Plotseling allemaal uitgave waar ik echt niet op gerekend had. Ik heb dus de afgelopen anderhalve maand keihard gewerkt, amper tijd voor mezelf gehad (of m’n studie), maar nu heb ik het bij elkaar, met nog 2 weken spreiding! Echt zo’n last van m’n schouders af! Ik heb Sienna’s fokkers gebeld en 11 oktober ga ik haar ophalen

! Dat word ook nog een hele klus, want ze moet dus 3 uur de trailer op. Ik heb toch besloten haar sedelinkorrels te geven en dan is het hopen dat ze zonder kleerscheuren thuis in Rockanje aankomt. Ik moet ook nog het een ander regelen met verzekeringen enzo. Druk zat dus! Arme Roc heb ik ook al twee dagen niet gezien omdat ik na school gelijk aan het werk moest, dus die ga ik nu even vertroetelen. Vanochtend voor het eerst in een hele tijd uitgeslapen (geen foto’s maken zowaar!), morgen ga ik nog wel het veld in. Ondanks dat ik echt moe ben, voel ik me echt super, want er waren best wat mensen die me voor gek verklaarde. Maar het is gelukt, Sienna komt naar huis!