[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:17

Cyrina: Sterkte! Als ze zoveel gebreken beginnen te krijgen is het soms inderdaad wel beter, maar ja het blijft niet leuk...

Djemo: Hoe is het gegaan op de clubkampioenschappen? Is idd haasten als je als eerste moet, had ik ook een keertje. Eerst nog warm rijden daarna op jury wachten en toen mocht ik gelijk rijden Tong uitsteken.

Saida: Gelukkig dat alles beter ging! Na zo'n zware les is het idd wel lekker om even te longeren de volgende dag Lachen. Even de spierpijn dr uit lopen Knipoog.

Mies_apollo: Ook lekker aan het joggen Lachen. Ik was ook weer goed begonnen samen met een vriendin, maar die vond het te saai... En alleen lopen vind ik weer saai.

Cloris: Leuke filmpje Lachen. Ik vind die shetten echt altijd zo stoer. Ze zijn wel niet groot maar dat laten ze echt niet merken Knipoog.

Vandaag komen er twee veulens op het land bij Sjaan (de ijslander die ik nu eventjes verzorg) dus ik mag even gaan toezichthouden of alles wel goed gaat... Gelukkig is het lekker weer Lachen. Ik neem mijn fototoestel in iedergeval mee, zullen vast wel leuke foto's van komen Knipoog.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:33

evdpanne..... priscilla heeft verder netjes gereden Pling ze is alleen met winnie gevallen maar dat is gelukkig verder wel goed gegaan .haar knie deed een beetje zeer.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:12

Cloris wat leuk die 2 zeg!! Volgens mij hebben ze allebij wel behoefte gehad aan een "beste vriend". Elvis staat zijn mannetje..maar hij piept wel als een mietje, hahaha

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:38

cyrina, sterkte...

cloris, leuk zeg die 2!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:56

45 minuten bezig geweest met bijlezen *LOL* Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg.

Robijntjuh: Leuke foto’s, nog een jonkie zeker? Sterkte met je blaasontsteking! Homeopathisch kan in ieder geval geen kwaad, je kan het altijd proberen. Ik ga je HAW topic zo even bekijken! Mooie tattoo trouwens, wat betekend het?

cloris: Wat een heeeeerlijk paard zeg Lovers ! Elvis is echt grappig Haha!

Lusitana: Zonder bit ga ik toch niet proberen met Roc *LOL* , daarin is de training toch wel een stukje anders denk ik. Ik wissel wel met bitten, hij loopt zo wel op stang en trens, trensje en passoa (met springen), maar zonder gebeurt eigenlijk niet (buiten het sukkelige hobbeltje dat ik wel eens doe als ik er zonder zadel opklim Clown ). Over de neusriem: verbieden vind ik een te grote stap, maar goede controle dat de paarden niet ingesnoerd worden vind ik inderdaad wel een goeie. Bij Roc hangt hij er ook niet los omheen, maar dat wisselt ook hoe z’n kop staat. Als hij narrig is en vooral alles doet wat God verboden heeft, hang ik er namelijk nog wel eens naast om z’n tong onder het bit te stoppen, dan leg ik hem wel iets strakker. Maar soms zie je wel eens dat mensen half aan het hoofd moeten hangen om de neusriem op het strakste gaatje te krijgen, dat vind ik echt niet kunnen.
Gaat het goed met Catita? Balen trouwens, hoop dat je je snel beter voelt! Blijft lastig, die kwaaltjes.

Amanda: Welkom hier! Jammer dat je sollicitatie niet ging zoals gehoopt.

frankiej: Gefeliciteerd met het nieuwe pony’tje!

peetisgreat: Leuke pony hoor!

Prinslover: Gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij! , wat een knapperd zeg! Geweldig dat je zo’n goede klik hebt!

Dinkeygirl: Succes met Suev. Ik weet het achterliggende verhaal niet helemaal, maar het klinkt of hij wel wat mee heeft gemaakt.

Miichelle90: Gaaf! Wat voor tattoo heb je?

Machonito: Geweldige foto’s ROFL . Mag ik vragen met wat voor toestel je fotografeerd?

Saida: Nou die van mij word nu ook behoorlijk fris hoor? Met rijden blijft hij wel het zelfde, maar als ik hem aan de hand heb naar de paddock of naar de bak, dan heb ik echt een arabier naast me stuiteren… van over de 1,70 hoog wel te verstaan Nagelbijten / Gniffelen .
Wat een dag heb je gehad zeg, lijkt me soms best moeilijk, die koters. Gelukkig dat de dagen erna beter waren!

cojolly: Leuke plaatjes hoor!

borderjay: Wat gaaf dat het zo goed gaat met Moreno! Nasty hoefje van je dochters pony. Ik heb met m’n vorige paardje ook wel eens gedoe met hoeven gehad, ben toen naar van Nassau geweest (Roosendaal) en wat hun hebben gedaan was echt heel kundig!

Zasread: Wat een schatjes zeg! Haha!

djemo: Leuk paardje zeg! Ik wil dat ook graag leren, goed longeren met dubbele lijnen, maar ik heb het nog nooit gedaan. Misschien eens een cursusje volgen ofzo.

Moll: Wat een heerlijke kop heeft je paard zeg Pling !

madelief88: Wat een foto’s zeg! Heel mooi Ja

Mies_Apollo: Mooi dat Shaggy zo braaf is zeg! Sportief bezig trouwens Haha!

Cyrina: Wat erg van Ed zeg Ach gut , nooit leuk, hoe oud ze ook zijn, zeker niet zo… en dan je hondje ook nog… Sterkte!

Evdpanne: Wat fijn dat het beter gaat met Atlas Lachen

Lisenka: Leuke foto’s! Altijd mooi he, die jonkies.

Utixo: Da’s balen zeg, van het hoofdstel, dat kan echt niet als het pas een maand oud is!

Met mij gaat het goed, hartstikke goed zelfs. Ik heb Sienna op aanbetaling gekocht en ben toen een best riskant contract aangegaan; binnen 2 maanden de resterende 3/4 van de prijs betalen. Vervolgens kreeg ik plotseling rekeningen van telefoons, bestellingen binnen, m’n telelens ging kapot, terwijl ik daar m’n geld mee verdien. Plotseling allemaal uitgave waar ik echt niet op gerekend had. Ik heb dus de afgelopen anderhalve maand keihard gewerkt, amper tijd voor mezelf gehad (of m’n studie), maar nu heb ik het bij elkaar, met nog 2 weken spreiding! Echt zo’n last van m’n schouders af! Ik heb Sienna’s fokkers gebeld en 11 oktober ga ik haar ophalen Go jij! Go jij! ! Dat word ook nog een hele klus, want ze moet dus 3 uur de trailer op. Ik heb toch besloten haar sedelinkorrels te geven en dan is het hopen dat ze zonder kleerscheuren thuis in Rockanje aankomt. Ik moet ook nog het een ander regelen met verzekeringen enzo. Druk zat dus! Arme Roc heb ik ook al twee dagen niet gezien omdat ik na school gelijk aan het werk moest, dus die ga ik nu even vertroetelen. Vanochtend voor het eerst in een hele tijd uitgeslapen (geen foto’s maken zowaar!), morgen ga ik nog wel het veld in. Ondanks dat ik echt moe ben, voel ik me echt super, want er waren best wat mensen die me voor gek verklaarde. Maar het is gelukt, Sienna komt naar huis! Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:24

Lusitana: Mmm, lekker is dat, dat noemt zich dan arts, daar heb je ook niet veel aan!
Hopelijk heb je snel weer een lange tijd een goede periode!

Saida: Jeetje, jij had vrijdag echt je dag niet!! Ach gut
Gelukkig was het allemaal nog aardig te overzien en is er niks ernstigs gebeurd.
En wat betreft je ellebogen, heb je misschien 2 tennisarmen?

Jolijn: Het ziet er al leuk uit, jullie twee. Hoelang ben jij eigenlijk?
Zit jou tattoo nou op je voet?

Madelief: Ik had het topic al gevonden. Het zijn weer prachtige foto's van je spaanse vent!
Veel plezier in België!! Echt jammer dat ik niet nog even langs had kunnen komen, maar ik kom zodra je weer terug bent Knipoog

Frank: Haha, ok, en hoeveel paarden heb je nou? Ik dacht dat je alleen Desp had en nu dan ook Prince..

Michelle: 1 keer in de maand Ach gut Dat je dat volhoud! Het is dan natuurlijk wel feest 1 keer in de maand Tong uitsteken
Hoe gaat het nu met Shannon? Zijn jullie al klaar voor de eerste wedstrijd?
Haha, goed bezig hoor met dat joggen, dat doe ik je niet na! Hoe ver loop je dan?
En is Shaggy een volle broer van Shannon?

Cyrina: Jeetje 2 dieren in een weekend ingeslapen Ach gut Sterkte meid!

Lisenka: De dames zien er goed uit! Vooral Quirida lijkt al een stevige dame te worden!

Cloris: Eindelijk je paard lekker thuis Lachen En hij is al lekker zijn buurman aan het plagen Tong uitsteken

Ja!!! Vandaag is mijn zadel aangekomen Go jij! Go jij! Ik heb een tweedehands wintec dressuur 500 met cair gekocht, incl. 3 bomen, en hij is nog niet zo oud, hij is van juni. Ik heb hem net al uitgeprobeerd en hij zat zo lekker Haha! Eindelijk een passend zadel om op te rijden Lachen

En gistermiddag heb ik weer 2 gezellig uurtjes doorgebracht bij Igneo Haha! Meneer had allemaal bijt plekken, hij is namelijk niet zo lief voor zijn moeder en dan doet zij hap... Maar verder zag hij er nog steeds lekker vrolijk en goed uit Haha! Het is echt zo'n knappert. Lovers

*foto's volgen nog*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:41

Igneo!!! Hyper!

1.
Afbeelding
Daar is de knappe bink weer Lovers

2.
Afbeelding
Oeh, wat heb jij een lekker luchtje op!

3.
Afbeelding
Een klein beetje overbouwd Nagelbijten / Gniffelen

4.
Afbeelding
Lekker smoeltje Lovers

5.
Afbeelding
En een beetje jeuk, zijn kont is nog weer grijzer geworden Lachen

6.
Afbeelding
En samen met zijn jongere zusje, die groter is Zij zijn groot en ik is klein! Tong uitsteken

Ik ben nog steeds helemaal verliefd op mijn kleintje Haha!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:57

zasread: Wat een lekker eigenwijs ding Haha! , ik heb ook heel lang op een Wintec gereden, prima zadels hoor Ja

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 15:23

KG_Images schreef:
Gaat het goed met Catita? Balen trouwens, hoop dat je je snel beter voelt! Blijft lastig, die kwaaltjes.

Met mij gaat het goed, hartstikke goed zelfs. Ik heb Sienna op aanbetaling gekocht en ben toen een best riskant contract aangegaan; binnen 2 maanden de resterende 3/4 van de prijs betalen. Vervolgens kreeg ik plotseling rekeningen van telefoons, bestellingen binnen, m’n telelens ging kapot, terwijl ik daar m’n geld mee verdien. Plotseling allemaal uitgave waar ik echt niet op gerekend had. Ik heb dus de afgelopen anderhalve maand keihard gewerkt, amper tijd voor mezelf gehad (of m’n studie), maar nu heb ik het bij elkaar, met nog 2 weken spreiding! Echt zo’n last van m’n schouders af! Ik heb Sienna’s fokkers gebeld en 11 oktober ga ik haar ophalen Go jij! Go jij! ! Dat word ook nog een hele klus, want ze moet dus 3 uur de trailer op. Ik heb toch besloten haar sedelinkorrels te geven en dan is het hopen dat ze zonder kleerscheuren thuis in Rockanje aankomt. Ik moet ook nog het een ander regelen met verzekeringen enzo. Druk zat dus! Arme Roc heb ik ook al twee dagen niet gezien omdat ik na school gelijk aan het werk moest, dus die ga ik nu even vertroetelen. Vanochtend voor het eerst in een hele tijd uitgeslapen (geen foto’s maken zowaar!), morgen ga ik nog wel het veld in. Ondanks dat ik echt moe ben, voel ik me echt super, want er waren best wat mensen die me voor gek verklaarde. Maar het is gelukt, Sienna komt naar huis! Haha!

YEAH!!!!! Ik duim voor je dat de reis soepel verloopt.

Met Catita gaat het prima als heeft ze wel wát last van zomer eczeem voelde ik gisteren op haar hals, maar in Góis was het veel erger en ik denk dat het goede eiwitrijke eten waar ze nu aan blootgesteld wordt niet helpt. Ze is nu pas een beetje overbouwd eigenlijk, ze is altijd hele gelijkmatig gegroeid. Ik kan nu wel zien dat ze net zo´n rug krijgt als haar moeder (lang en iets gewelfd heel on Lusitano)
Branca is nog mager en Nuno wil haar maar vol stoppen met anti-biotica, maar daar zeg ik dus wel even NEE tegen. Ze heeft geen infectie, maar slecht werkende darmen, en anti biotoca doet dan meer schade dan goed.

Igneo is leuk hoor, lekkere billetjes. Tong uitsteken

Ga zo naar het strand, zeelucht inademen (niet bakken, al is het wel heet vandaag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:46

Tattoo zit op mijn voet, betekenis staat hier al ergens beschreven Knipoog

En ze is maar 4 idd, en dus net onder het zadel... Ik ben 1.78 lang...

Fijn dat het zo goed gaat Lachen En dat je je paardje snel kan halen!

Leuke foto's Sanne Haha!

Lusitana: lekker naar het strand zeg. Hier is het ook heet!

Les ging wel goed, ze begint zich een beetje bol op de lendenen te zetten omdat ze nu wat meer aan het werk moet, dus daar is ze wat gevoelig op. Wil daarom ook niet echt meer stappen aan longe... Voor de rest begint ze goed hand te volgen, en moet rechte stukken rijden, en dan voorwaarts voorwaarts voorwaarts.

Mijn favo rijbroek is net overleden, dus wil een nieuwe Vork

En voor de rest heb ik heeeeel erg veel pijn... Sarixell werkt welgeteld een uur Clown
Dus zo maar weer een uurtje slapen, dan voel ik het tenminste niet. En ik moet vanavond op stap... Had er zo'n zin in, maar met die pijn.. PFfff

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:38

KG_Images: Gelukkig dat alles is goedgekomen met het afbetalen van Sienna! Veel succes met het thuisbrengen Knipoog.

Zasread: Gelukkig dat je nieuwe zadel er is Lachen. En wat ziet Igneo er goed uit! Echt een leuk koppie!

Ik heb de hele middag toezicht gehouden op de groep paarden. Alles is goed gekomen met de twee veulens, één merrie uit de groep jaagde ze af en toe op als ze in de buurt kwamen maar dat hadden ze al snel door Lachen. Dr kwam ook nog een haflingerruin nieuw in de groep en die is gelijk een soort adoptie pa geworden Haha!. Ik heb nog wel een paar leuke foto's kunnen maken, zal wel even kijken of het nog lukt om het hier te plaatsen!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:42

Ben ernstig verliefd...wat een lekker ding die Igneo Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:46

ohhhhhhhh heb ik weer Boos! kom net uit het ziekenhuis met celine
die heeft haar pols gebroken en het is nu maar afwachten hoelang dit gaat duren mss wel 3 tot 4 maanden gips
we moeten na 10 dagen trg en dan weer foto maken en kijken hoe het is
dus baal wel
celine is heel goed ze heeft even gehuild en meer niet
ze ging ook heel dom van roxy af ze gleedt er meer af hij deed een stapje opzei en boem ze lag op de grond

gisteren had ze ook clubkampieonschappen en stond tot de laaste kwam eerste met roxy.
toen haar vriedin de ring kwam heeft die haar op 3 honderste verslagen
maar ze hebben zich super vermaakt dus was het heel gezellig
en gelukkig met priscilla is ook alles goed afgelopen
morgen reageer ik verder bij ik ga zo naar het megepiratenfestival hihihi terwijl ik er eigenlijk niet eens vanhou maar goed we gaan met een hele groep dus zal wel gezellig zijn

tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:30

saida: Ik ren niet voor niks in het bos Knipoog Dan kan niemand me zien...ik zie mezelf ook nog geen marathon doen..zo'n doel heb ik eerlijk gezegd niet.

frank: Is prince dr! En hoe blij is je dochter?

cyrina: Voor het beestje is het misschien beter geweest ja, sterkte!

benthe: Na een maand!! Met een bankafschrift kom je ver idd, ben je niet lid van club hypo? Dan maken ze zoieso niet zo een probleem!

Esther: Alleen lopen vind ik ook niet zo, ik moet iemand hebben die me een beetje blijft motiveren. Ik vind het nog niet leuk, maar wil wel.. beetje mentale en conditie training.

kate: Tsjah je weet wel waar je voor werkt, waardeer je het misschien alleen nog maar meer!

sanne: Heerlijk zo'n 1x in de maand! Kan lekker mn eigen ding doen in de tussentijd Knipoog Hoe ver ik loop weet ik niet precies, ben niet zo'n kilometer held... zal het wel is vragen aan iemand die het beter kan inschatten.
Shaggy is een half broer van shannon, dezelfde vader en dat was vandaag wel te merken ook. (lees onderaan:P)
Kon je het niet laten om weer een kont foto te maken Knipoog het is maar goed dat hij zon lekker kontje heeft!! Volgens mij wordt het nog een flinke bink!

jolijn: Dat is het ergste, als je favo broek sterft!! Ik kan die dingen dan niet weggooien Knipoog ookal moet het!

peet: Ow das balen! wordt een tijdje niet rijden voor dr! Beterschap!

Shaggy neemt de term opstappen en wegrijden wel erg letterlijk.... Na aantal weken longeren, longeersingeltje en het hangen was het de bedoeling om hem vandaag zadelmak te maken. Dus zadel op beugels lang en longeren maar... Ik stond met mn mond open van verbazing en valerie ook...hij liep alsof hij nooit anders deed..dus na zo'n 10 minuutjes braaf rondjes te lopen maar even gaan hangen en stappen, wederom alsof hij nooit anders doet. Eigenlijk niet in de planning maar omdat hij zo relaxd was en de omgeving erg rustig nog maar even doorgepakt en opgestapt. 3x op en af en meneer stond te briesen en half te slapen...1 rondje gestapt en toen goed beloont en gekroeld.... Zo kan het dus ook.... Wat een braaf ding is dat! *voor het evt te snel gaan, ik heb eigenlijk alleen in de weekende tijd voor hem, dus kan hij tusendoor lekker relaxen, bovendien vind hij het leuk want hij en shannon vechten bijna om met mij de wei uit te mogen en ben niet langer dan kwartier bezig*

Daarna ging ik nog met Shakira springen (shannon dr moeder), normaal rijd pierre dr en die heeft een iets wildere stijl dan ik...wat shakira helemaal geweldig vindt. vandaag moest ze dus iets meer bij mij blijven en lager springen dan normaal *ben niet zo'n held..bouw het liever op* Maar op de foto werd duidelijk dat ze dat niet zo gewend is* Maar ze heeft prima gesprongen Lachen
*we zijn wel iets hoger gedaan:, tot 60 en ik iets raars deed waardoor mn duim klapte en die nu blauw is*
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:20

alweer zo één lekker relaxed.
vandaag heeft Bianca van trekkingsaddles Desperado bekeken en opgemeten. M'n espaniola zadel is helaas te groot voor hem. Ook de stubben maestoso gelijk ff gepast. Stubben en andere engelse zadels passen niet gauw op een Pre. Des heeft een korte rug waar het zadel kan dragen. Een andere maat espaniola ligt echter als gegoten. Dus als er liefhebbers zijn voor mijn eigen espaniola pro..... De foto op trekkingsaddles.com is van mijn zadel.

Verder vanmiddag dus Prince opgehaald, wat een ukkie he in een 1,5 paardstrailer. Reis was goed verlopen, thuis even kennisgemaakt met de andere viervoeters, daarna toch maar gelijk bij Desperado in de wei gedaan. Een foto-topic hierover vind je hier
Dessie vond het helemaal geweldig.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:23

Zo wat is er weer een hoop gepraat Haha!
Cloris leuk filmpje! Robert v. Raadshoven was er overigens onlangs weer, en die begon ook even over jou, dat je me kende haha grappig! Was t overigens dus eens met zn hoeven, hopen dat deze smid hier beter zn werk doet dan die ik op stal had (dus niet robert, die komt alleen voor het gebit).
Lienka: Aaaah leuke foto's!! Hoest met Sonrisa?!

Nou voor de rest reageer ik later wel ff bij.
Eerst een verslagje van vandaag!

Vanochtend om een uur of 10 waren we op stal, had alles al klaargezet dus dat kon ik zo in de trailer laden. Hooinet klaargemaakt, stro in de trailer gedaan en toen hop Furia dr in. Ging wel snel maar kwam wel even een longeerlijn bij kijken..

Toen onderweg, flink wat file gehad in Utrecht.
In Belgie zo'n half uur voordat we er waren moesten we toch even een stop maken om te tanken, even bij Furia gekeken die de hele reis mooi rustig stond, hij was vrolijk aan het kijken en iets bezweet (had geen deken op en zeil opgerold maar was toch echt warm).
Toen aangekomen op de stal, Furia uitgeladen en die even in zijn box gezet zodat hij en zijn buurman even aan elkaar konden wennen. Na een half uurtje (spulletjes uit auto/trailer) Furia lekker in de paddock gezet, even met Maaike het studiootje wat opgeknapt, ziet er meteen echt veel gezelliger uit!! Leuke lichtjes, waxinelichtjes, posters en kleden over de bank, echt een verschil.
Toen gegeten, daarna waren er kijkers voor Tempo en in de tussentijd heb ik lekker Furia gepoetst en zijn manen even ingevlochten, zodat ik morgen lekker snel kan opzadelen als ik ga rijden.
Nu dus even iedereen laten weten hoe het met me gaat, en even filmpje kijken met Maaike en morgen lekker een rustig dagje, Furia rijden, boodschapjes doen msschien wat verder inrichten.
Volgend weekend ga ik alweer lekker een weekendje terug naar Alkmaar, gezien mijn vriend dan dus jarig is Haha!
Nou, ik hou julie op de hoogte!

Liefs.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:51

madelief88 schreef:
Zo wat is er weer een hoop gepraat Haha!
Cloris leuk filmpje! Robert v. Raadshoven was er overigens onlangs weer, en die begon ook even over jou, dat je me kende haha grappig! Was t overigens dus eens met zn hoeven, hopen dat deze smid hier beter zn werk doet dan die ik op stal had (dus niet robert, die komt alleen voor het gebit).

Ik ben echt super tevreden over Robert, hij gaat Elvis zijn voetjes ook doen gelukkig, moet hem ook even naar zijn gebitje laten kijken want volgens mij heeft hij een beste overbijt.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:53

Ja, als ik weer in NL ben laat ik Robert ook voor zowel gebit als hoeven komen Ja

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 00:04

Lusitana: Ben ik het mee eens hoor, van die antibiotica. Als het niet hoeft, dan kan het maar beter zonder. Wel fijn dat je beestje zo lekker aan het groeien is.

Robijntjuh: Oh sorry, heb ik overheen gelezen Haha! , hoop dat je je snel beter voelt meis Ach gut

peetisgreat: Ach gut, arme meid Ach gut , rot zeg!

Mies_Apollo: Wat goed zeg, dat Shag zo braaf is! Ik hoop dat het me met de mijne ook zo easy afgaat! Shakira is ook een leukerd Ja , mooie foto!

madelief88: Mooi dat de reis zo goed gegaan is!

Net gewerkt, garderobe gestaan, dus heel de avond zitten lezen (21 jassen, sloeg echt nergens op Clown ). Ik ga nu nog even schrijven en dan ga ik m’n bed in.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 09:50

Afbeelding
nou hier dan de foto dat we in het ziekenhuis een middagje door mochten brengen,ff een foto maken van de pols.
Afbeelding
wachten op meneer plak en kneed maar
Afbeelding
ja die is lekker bezig op school had hij voor werken met klei ook altijd een tien hahahahah Haha!
Afbeelding
zo hier de boosdoender .......nee hoor ze houdt nog steeds van roxy *LOL*
Afbeelding
en wat je nog meer met een miltella kan doen Clown ROFL

we hebben het gister wel leuk gehad in de megapiraten tent maar tegen een uur of twaalf zakte celine wel in dus wij naar huis gelopen.....was gelijk nuchter Afgod Hyper! Wow!

de kids liggen nu nog voor pampus,
die maak ik straks wel wakker met een lekker ontbijtje!!!!!!
dan lekker naar roxy en tsjillert
TSJILLERT gaat zijn wedstrijd debuut maken eind van de maand start hij in de klasse L eens zien wat er van gaat komen
dat horen jullie zeker Cheese! *LOL*
ga nu jullie post ff bijlezen
heb wel al op frank zijn mooie prince gereageerd wat een super mooie pony is het toch en volgens mij ook super lief
de rest ga nu doen
laterrrrrrrrrr Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:33

Frank wat een leukerd! En wat fijn dat hij bij Desperado kan!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:10

Ach, arme Celine. Wens haar maar sterkte.

Verder leuke foto's voorbij zien komen. Igneo is echt een lekker ding, wat een heerlijk brutaal bekkie zeg.

Sterkte voor iedereen in de ziekenboeg. Robijn, gelukkig heb ik zelf nog 2 nieren, maar ik weet wat het is om blaasontsteking en nierbekkenontsteking te hebben. Ik heb zelf nu ook weer veel last van mijn blaas en gemiddeld 2 keer per week dat de ontsteking weer goed op komt zetten. Dus ik ga weer op dieet (suikerloos), toen ben ik er een hele tijd vanaf geweest. En ik krijg een overdosis vitamine C binnen. Dus hopen dat ik maar geen nierstenen krijg.

Verder ben ik heerlijk aan het genieten van Sun. Na een periode van allemaal ongelukjes met hem (er was een hap uit zijn lip gebeten door een ander paard en hij heeft een aanvaring gehad met de trekker die in de bak staat. Dus meneer had een dikke pees) heb ik nu weer op hem gereden. Vrijdag heb ik zitles gekregen. Echt heel gaaf. Sun aan de dubbele longe en ik op de barebackpad met een bord in mijn hand. Gelukkig nog geen eten erop. In het begin vond ik het best moeilijk, maar het ging steeds beter. En gisteren lekker naar buiten gegaan. Eigenaresse van Sun reed op Xantha (van Jolynn/Deb). Eerst naar de stoeterij gereden waar zij een paard moest rijden. EN daarna lekker naar een water gereden en heelijk gezwommen met de paarden. Wat was dat gaaf zeg. Zo'n beetje al mijn paardendromen komen uit met Sun. Zit nu dus nog steeds heerlijk na te genieten.

Verder probeer ik jullie allemaal een beetje bij te houden, maar jullie gaan zo snel. Doordeweeks heb ik heel weinig tijd en als ik dan tijd heb zit ik liever bij de paarden dan dat ik er op internet over zit te praten Knipoog. Maar ik ga weer goed mijn best doen.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:06

Die foto's zijn echt gaaf *LOL* , ziet eruit dat ze de lol er nog wel van in kan zien.

Net wakker, erg he Gaaaap

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:49

hier nog 1 die net wakker is :p
Frank, leuke fotos!
Madelief, fijn dat de reis goed gegaan is, veel plezier daar!
Ben even inspiratieloos, zal zo lekker terrasje pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 13:28

Wel leuke foto's, wat kijkt ze vrolijk zeg, zo in het ziekenhuis!

Frank, ga zo ff je foto's kijken Lachen

Madelief, fijn dat het is zo goed ging Haha!
have fun!

Ik ben gaar, maar alcohol is een FIJN medicijn Nagelbijten / Gniffelen