Djemo: Hoe is het gegaan op de clubkampioenschappen? Is idd haasten als je als eerste moet, had ik ook een keertje. Eerst nog warm rijden daarna op jury wachten en toen mocht ik gelijk rijden
.Saida: Gelukkig dat alles beter ging! Na zo'n zware les is het idd wel lekker om even te longeren de volgende dag
. Even de spierpijn dr uit lopen
.Mies_apollo: Ook lekker aan het joggen
. Ik was ook weer goed begonnen samen met een vriendin, maar die vond het te saai... En alleen lopen vind ik weer saai.Cloris: Leuke filmpje
. Ik vind die shetten echt altijd zo stoer. Ze zijn wel niet groot maar dat laten ze echt niet merken
.Vandaag komen er twee veulens op het land bij Sjaan (de ijslander die ik nu eventjes verzorg) dus ik mag even gaan toezichthouden of alles wel goed gaat... Gelukkig is het lekker weer
. Ik neem mijn fototoestel in iedergeval mee, zullen vast wel leuke foto's van komen
.
ze is alleen met winnie gevallen maar dat is gelukkig verder wel goed gegaan .haar knie deed een beetje zeer.
Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg.
! Elvis is echt grappig 
). Over de neusriem: verbieden vind ik een te grote stap, maar goede controle dat de paarden niet ingesnoerd worden vind ik inderdaad wel een goeie. Bij Roc hangt hij er ook niet los omheen, maar dat wisselt ook hoe z’n kop staat. Als hij narrig is en vooral alles doet wat God verboden heeft, hang ik er namelijk nog wel eens naast om z’n tong onder het bit te stoppen, dan leg ik hem wel iets strakker. Maar soms zie je wel eens dat mensen half aan het hoofd moeten hangen om de neusriem op het strakste gaatje te krijgen, dat vind ik echt niet kunnen.
, wat een knapperd zeg! Geweldig dat je zo’n goede klik hebt!
. Mag ik vragen met wat voor toestel je fotografeerd?
. 
, nooit leuk, hoe oud ze ook zijn, zeker niet zo… en dan je hondje ook nog… Sterkte!

kom net uit het ziekenhuis met celine