aan de hand kan ie het al een beetje maar vandaag zat ik erop en Marcel liep ernaast.
En Llano deed het even 2/3 passen op zijn plaats .

ik heb hem goed beloond

We komen er ooit nog wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prinslover schreef:Ik hoop het ook cin! Zou me leuk voor je lijken als je weer wat meer kan rijdenAlleen maar naar je paarden kijken, terwijl je lekker op ze zou kunnen rijden is niet leuk. Hopen op het beste!
Madelief, Echt waar joDat zou je echt niet zeggen!! Pituuf de anda die ik verzorgde was toch wel een goede 1.60 m. Vind dat wel een fijne maat. Maar Fuur toont wel een stuk groter
En ze loopt idd veel te diep, heb het maar subtiel gebracht.
cinv schreef:En deze die vind ik echt HOOG kwijlgehalte...die zit al lang in mijn hoofd en op het scherm van pc een tijdje ( nu is t aqua hé )
http://www.kapaza.es/Animales_y_accesor ... o_gil.html
Prinslover schreef:hahahaha, die foto!! Hij staat er ook echt weer als een aso bij met zn fluit dr uit![]()
peetisgreat1 schreef:wat een leuke foto
en die kameel was doodeng echt hoor hij lag en eropstappen ging wel alleen het opstaan brrrrrrrrr heel erg hoog en het schommelt heel erg
de foto is wel leuk geworden die houden jullie tegoed
en verder vandaag met een kater op het strand gelegen![]()
yooooooooooo tot van de week
FunkyMistiC schreef:Prinslover schreef:hahahaha, die foto!! Hij staat er ook echt weer als een aso bij met zn fluit dr uit![]()
ViezerdMoet je niet naar kijken joh