Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik vind middengalop op de volte in ieder geval een stuk moeilijker als op de lange zijde

Dus daar kan ik je niet mee helpen. Überhaupt galop vinden wij nog erg moeilijk..

eens even flink moeten aanpakken, na 3 kwartier had ze eindelijk weer zo iets van oh ja ik moet opletten, daarna nog een kwartiertje even lekker goed gewerkt en toen maar uitgestapt. Morgen maar weer verder
.
, ik deed voor de gewone dagen altijd een simpele vlecht en voor de mooi een vlecht boven op de manenkam... Maar vind stiekem dit veel mooier staan dus zondag met de wedstrijd doen we het ook maar zo 

heb dit onderhands gevlochten dus in plaats van dat je elke keer een streng er overheen slaat, sla je hem er onder door. Daar door kun je het veel strakker langs de manenkam houden. Ben wel heel benieuwd hoe lang dit goed blijft zitten, wss is het morgen ook weer uitgezakt nadat mevrouw in de modder heeft gelegen
Stond ook erg leuk 
Had dus ook niet echt verwachtingen.
) Maar door dat gevoel ga ik er ook te veel aan zitten en voelt het allemaal nog slechter haha. Maargoed, de jury dacht er anders over want had 184 punten
resultaat: 185 punten

Fijn dat jullie het kunnen bevestigen dat ze niet echt veel te dik is
Dat er nog ietsje af kan klopt idd wel. Soms zie je dat soort dingen zelf niet meer. Ik ben haar namelijk gewend als drachtige dame haha.