. Het is daar heel wisselend.... Terwijl de aswolk op de een of andere manier nooit het europese vasteland bereikt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het is daar heel wisselend.... Terwijl de aswolk op de een of andere manier nooit het europese vasteland bereikt
.
. Maar ze hebben het maar een keer gesloten, toen is het weer open gegaan en nu gaat het denk ook niet meer dicht
. Terwijl ze in Engeland nog steeds sluiten... En toch ligt dat niet zo heel ver weg
.
. Vond de theorie van dichtheid van asdeeltjes erg leuk, maar als ze zich verplaatsen kan je nooit voorspellen of je door een wolk met redelijke dichtheid of met ver van elkaar af asdeeltjes vliegt
. Misschien is de route als je opstijgt nog vrij, maar vervolgens halverwege ligt er ineens wel een dichte aswolk voor je
.
Nu zit alleen die sperriem zo raar voor mijn idee, maar dat hoort zo geloof ik...) Zat er lekker op de te knabbelen (echt zijn kiezen ofzo erop: knarts, knarts...) om even later zijn mond stil te houden en vrolijk om zich heen te kijken. Daarna weer af en hem de wei weer in gegooid. Gaat uitgebreid liggen rollen toen ikd e wei uit was, met een hoop gekreun en gesteun. Doen die dat van jullie ook? Onder hevig gebries en geproest en gekreun 2 keer uitschudden en mij olijk aankijken met zijn manen door de war.
Vond het wel prettig om te zien dat hij zich om kon rollen over zijn rug heen en weer terug. Want dat heb ik hem weken niet zien doen. Alleen maar 1 kant rolde hij altijd, altijd rechts volgens mij (links gebogen...) dus had ik het idee dat ie miss wat vast zat. Maar nu dus beide kanten lekker onder de modder (jahaa, want het is net een varken. Liefst in diepe plassen of heftige modder rollen). Dus mijn idee dat 3 weekjes rust en lekker lopen op de wei miss wel erg goed voor hem is, lijkt te kloppen.
mooie foto ook trouwens!
en Sabrina lekker op ponykamp geweest.. waar is ze heengeweest? 
nog meer rust dus! Met Mabrouk gaat het goed, hij voelt zich al helemaal een ventje nu, is al n paar x op zn achterbenen gaan staan
hij stond eerst achter maar hij werd helemaal opgewonden omdat hij het merrietje kon zien in de verte, nu hebben we hem en Darius maar omgeruild, allebei zijn ze nu veel relaxter. 

hij heeft een hoeveelheid wormen uitgepoept trouwens, niet normaal! Van die rode bloedwormen..
broekie is het kleintje inderdaad, hij is nog erg mager maar hij begint steeds beter te eten, we hebben wel geplette haver voor hem nodig want hij is aan het wisselen en krijgt de hele nogal moeilijk weg.. Hij zat zo vol met wormen, hopelijk gaat hij nu een beetje groeien! Las dat je zadel er aan komt, fijn zeg! Zal hem zeker mooi staan
lakshmi schreef:Soeske wat leuk zo'n show! Heb het gelijk even opgezocht wat het dan precies was.. Als jullie hier komen kan je de Tunesische Fantasia zienmooie foto ook trouwens!

Knappe Flaaf
Hij is echt leuk! En woest zo stijgerend haha!
En Darius wordt een heus paard, hij raakt baby-af. De nieuwe is ook erg leuk, wel akelig van die wormen zeg
). ook op sam is doorzitten een crime terwijl die toch een heel "lichte" draf heeft. ik weet dat het vanuit m'n schouders en bovenlichaam komt, met die losse teugel werd het dan ook pas echt voelbaar en zichtbaar. iemand tips om oefeningen te doen zonder paard om die boel los te krijgen? 
Dan gaan we naar Schijndel. En de keer erop rijd ik ook hebben we afgesproken. Het is een heerlijk gevoel, maar nog wel onwerkelijk. Dinsdag moet ik mijn rijbewijs vernieuwen, maar het schijnt al in het systeem van het RDW te staan dat ik met een aanhanger mag rijden, dus als ze mijn kenteken checken, houden ze me niet aan...
Dus die werkte al niet. Sammetje zijn bolleke is kleiner...
Die is dan mss hoger, maar in hoofd moet hij inboeten. Nou ja, Sam denkt waarschijnlijk simpeler dan Dessie, die kan dat met zo'n groot hoofd natuurlijk heel lang.
Ik had ook al geopperd dat ie alleen een teugel zou doen aan de trens. Dat kan dus ook gewoon dan hè?
Hij eindigde weer super! Maar dat had wel wat voeten in de aarde dus. Sam is in ons achterbakje enorm afgeleid (of ik, kan ook natuurlijk). Na het rijden heb ik Sam nog even losgelaten. Kon ie even rollen en dat deed ie! Aan het touwtje mee naar de stal en hij reageerde weer op zijn rode sjabrakje. Volgens mij is ie in een vorig leven stier geweest in de arena ergens in Spanje. Kan bijna niet anders haha.