Lisenka wat groeien ze hard!!! Mooie meiden zijn het toch!
Had net mijn moeder aan de telefoon...zegt ze dat het niet meer gaat met het oudste hondje (nu 16 jaar) Grrrrr gaat lekker zo... Ik woon dan al een tijdje niet meer thuis natuurlijk, maar het was toendertijd wel mijn hondje en zie hem ook nog geregeld.
Robijntjah... gaaf die tattoo op je voet Lisenka... leuke foto`s en wat heeft die laaste een lief koppie Miichelle90... tattoo waar ? foto`s !!!!!!!! Cyrina: Sterkte met het overlijden van Ed! Djemo doet het goed aan de dubbele longe zo te zien, dat is ook echt een lekker barokje propje he! maar dit was voor djemo de eerste keer, en ja vondt dat hij het ook best netjes de hoor. ik ga ook een dubbellijn kopen vindt het helemaal geweldig zo ding , je heb heel veel contacht met je paardt frankiej ... Marielle: ziet er idd goed uit. Haha die rose lijnen, ik dacht eerst dat het een kleurfoutje van je camera was.frankiej frankiej ... neee !!!! geen foutje goed gezien hoor ECHHT ROZE mog ze ff lenen van peet . madelief88.... wat mooi die foto`s super!!! . ff weer beetje bij gelezen . ga gauw wer aan het werk gisteren ook al niks gedaan ,moest naar het ziekenhuis toe voor me zelf een uur is dan niks en vanavond heeft priscilla clubkampioenschappen op de manege om half 7 al zij is als eerste dus druk druk .... ze doet met winnie en macho mee .( springen )
Jolijn -> Leuke foto's van jou en Robijn! Het lijkt op de foto's verschillende keren dat je te streng bent in je binnenhand. Heel herkenbaar, ik gebruik mijn binnenhand ook ongemerkt teveel.....
Madelief -> Wat een mooie reportage weer Madelief! Fuur is echt een beauty!
Michelle -> Ik pas 2 dagen in de week op ze, en ik zou ze eerlijk gezegd niet meer willen missen. Maar af en toe zitten er van die dagen tussen dan kan ik ze geen minuut uit het oog verliezen, vooral de jongste niet. Over 2 weken krijg ik mijn neefje van 3 maanden erbij, ook zo'n schatje!
Cyrina -> Sterkte met het verlies van Ed! Het gaat idd lekker bij jullie........
Esther -> Fijn te lezen dat het beter gaat met Atlas!
Vandaag is al een veel betere dag gelukkig! Vanmorgen eerst lekker rustig aan gedaan, ruim de tijd genomen om te poetsen en op te zadelen. Toen alvast maar begonnen met longeren want ik had les en het was tijd maar Mayke was er nog niet. Mayke nam het later over, want ik heb heel erg veel last van mijn ellebogen. (waarschijnlijk overbelast oid) Daarna in de buitenbak gaan rijden. Weer heel veel met lange teugel gedaan, halthouden en sturen met m'n zit en benen. Veel gedraafd, veel figuren gemaakt en tussendoor nog even een paar rondjes rustig gestapt. Op het eind was ze heel moe, en voelde ze flink haar spieren volgens mij. Ze kon bijna het ene been niet meer voor het andere zetten en ging steeds stilstaan. Toen nog maar iets simpels gedaan om het goed af te sluiten en goed uitgestapt. Normaal heeft ze op zaterdag een vrije dag, maar ik ga haar morgen toch maar even longeren, even de spieren weer wakker maken na vandaag.
Ester: Ben je dr weer! Gelukkig gaat het goed met Altas! En met jou en de eigenaresse?
Jolijn: Das je voet toch?
Lisenka: wat worden ze groot! en mooi!!! NU eigenlijk nog een foto van banjer
cyrina: Wat vervelend! Sterkte!
saida: Jij liever dan ik Volgens mij was jij ook wel moe na de les
Woow ik heb gewoon een rondje van 3 kwartier gemaakt! Wel stukjes gewandeld tussendoor, maargoed.. Ik vind het nog niet helemaal leuk maar ik wil het rondje helemaal kunnen joggen uiteindelijk!
Hondje is inmiddels ook ingeslapen. Dus ook; Curly rust zacht.
moet zeggen dat ik het van Curly niet heel erg vind. Hij was zo oud en ook al demeterend, doof en begon ook blind te worden, wist soms helemaal niet waar hij was enzo. Tuurlijk heb je ze het liefst zo lang mogelijk bij je, maar niet in zo'n toestand.
Cyrina: Ojee, lastig pakket voor diegene.. Maar is ze al langs geweest? Want als ze hem ziet zal ze helemaal verkocht zijn Tis echt een hele leukerd!! Wanneer komt ie weer terug bij jou? Of verkoop je hem liever vanaf Balingehof? En wat rot van je fjordje... en dan ook nog is je hondje.. Sterkte ermee .
Yenneke: Dank je wel!! Nu moet je eigenlijk ook is bij mij langs komen he
Eshter: Leuk dat je weer is langs komt! En dat het beter met Atlas gaat!
Mies: Fijn weekend, je komt dus niet naar lois toe?!
Lisenka: Whoehoe, mooie dames hoor!! En dat voor 1 jarige! Ze zien er goed uit
Jolijn: Mooi hoor die tattoo, die kleurtjes zijn leuk .
Saida: Super dat je les goed ging! Jij en Rints gaan ook lekker vooruit, maar wel op jullie eigen tempo, vind ik erg goed!
Mies: Ojee, je gaat het joggen nog leuk vinden haha. Wel knap hoor, al 3 kwartier, best lang!!!
Frank; succes morgen met Prince halen. Die kleine van je zal wel door het dolle zijn
#@!#@! Ben ik net Matz aan het longeren, valt me op dat het bakstuk wel errug raar deed. Gewoon mijn bakstuk geknapt bij het gaatje! Ik heb natuurlijk weer precies een hoofdstel met een zwakke plek. Balen, het hoofdstel is een maand oud, en kieffer schijnt niet zo heel makkelijk te zijn met spullen opsturen. En uiteraard heb ik de bon niet meer. Nu is Hypo niet zo heel moeilijk, maar even kijken hoe ver ik met mijn bankafschrift kom.
Ze is al langs geweest Ilona en ze vindt hem erg leuk.....
Maar ja, je oude paard weg doen is ook niet makkelijk. Maar ze overweegt het zeer zeker. het liefst verkoop ik hem vanaf de Balingehof, omdat hij de eerste keer ook zo'n heimwee kreeg toen hij van huis ging.
De heren samen, de platen hout en die groene schuttingdeur zijn even noodgrepen omdat Elvis tussen de draden door sprong en Piropo zijn hoofd elke keer tussen de planken wilde doen..
Aaah stoer joh! En wat een nek zit er toch op Prop Gelukkig zijn ze een beetje aan elkaar aan t wennen, komt vast goed
Cyrina sterkte
Madelief echt super mooie foto's, daar zitten er zeker veel bij om te laten uitvergroten!
Jolijn beterschap! ook gave foto's van jou en Robijn. Hopelijk wil het een beetje lukken met je les dalijk!
Frank veel plezier met Prince halen vandaag! Hij is echt geweldig!
Saida jij had ook een pechdag zeg... maar heel herkenbaar hoor! Dat zijn van die dagen dat je het liefst in je bed had willen blijven Gelukkig ging het de dag daarna wel weer beter, fijn ook dat je les goed ging!
Lisenka mooie foto, had hem ook al op je hyves gezien Ze zijn echt gegroeid!
Verder weet ik t ff niet meer, en kan niet verder terug scrollen dus sorry als ik je vergeten ben