[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:42

Wat is Aqua toch een enorm charismatisch dier Cin! Geweldig... en die PRE...pfoeh! Die mogen ze bij mij ook komen brengen.

Malin, have fun!! voor mij nog anderhalve week dan kan ik ook lekker op vakantie!

haha, de oren van dat veulen zijn inderdaad wat groot uitgevallen...

Zo even naar de foto's van Furia en Enno kijken, zal daar in het topic op reageren!

Ik spam even snel een paar foto's van mijn les van afgelopen vrijdag! Zo lekker bezig geweest met Sam! Hij was zo werkwillig. Dus nu ook bezig geweest met inzet van travers aan de hand en hem iets meer aan het laten vertrekken vanuit de achterhand. Hij pakt alles zo lekker op!
Eerst wat lengte in de hals aan de hand.
Afbeelding
vervolgens iets meer oppakken, juiste buiging en op het achterbeen plaatsen
Afbeelding wat een plaatje he! Bloos
en er op, eerst weer de juiste stelling en buiging zoeken en proberen de volte vast te houden (zonder aanleuning van bakrand best een uitdaging Haha! )
Afbeelding
Afbeelding

en vervolgens iets meer doorvragen en wat ronder maken.
Afbeelding
Afbeelding

ik was zo trots op mijn ventje vrijdag! Dat voor een paard dat net weer onder het zadel is!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:52

Zo wat ziet sam er goed uit OK dan!
en wat is ie vooruit gegaan Haha!
Laatst dat ik hem zag was bij Paradiso toen hij daar ingereden werd Bloos
en dat is al weer een hele hele hele tijd geleden Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:54

redina schreef:
gave foto's van furia! Was dus een leerzaam dagje.
Sorry dat ik niet reageer op iedereen. Ik zit al 3 weken thuis met de ziekte van pfeiffer en enno is verhuisd naar een nieuwe stal.

nieuwe foto's van enno staan hier:
posting.php?mode=post&f=53&

ik lees wel mee. Maar ben vaak te moe om te reageren op alles wat voorbij komt. Sorry hiervoor.

cin: die pre vind ik echt gaaf! Maar wel veel geld eerlijk gezegd voor een ruin zonder papier.
Fem: hoe gaat het met wesseltje?

prinslover: Gave foto's! wauw die fries heeft echt veel behang!
Peetisgreat: fijne vakantie in turkije
paola: hoe vaak heb je nu gereden op mynke?
Yenneke: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik krijg geen foto's tezien
wel dat ik wat kan posten Tong uitsteken

Ik denk dat er wat fout gegaan is bij het erop zetten Bloos

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:06

Nee gewoon verkeerde link Knipoog denk ik!

Goed van Sam hoor, hoe lang hefet hij dan niet onder het zadel gelopen?
Net lekker gevaren!!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:46

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:53

Margot_VH : Wat een lekker ding heb je zeg een echte knuffel friesje Lovers
ze is echt heel mooi Haha!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:25

Wow Sam ziet er super uit zeg ! echt mooi Lachen

Mossel wat een lief schattig veulie .

Ik heb mijn handen vol met Aqua, en was een beetje in een dipje dit weekend. toch nie simpel zo een veulenpaard Knipoog
en aan stef had ik niets van steun integendeel, ik had steun nodig en hij begon op mij te roepen bijna..meneer was ziek dus kei onaangenaam...ik ging Aqua in de wei zetten jaja..ik wou de longe nemen dacht zo als ze opzij springd of iets doet heb ik meer ruimte en een koord moet ik ze direct lossen enzo
Stef begint maar allez gij kent niets van jonge paarden zeker ( ik zei NEE , da weet hij natuurlijk zeg ik al de ganse tijd..olalala) ja een longe neem je nie met een jong paard da heb je geen handen meer das gevaarlijk...ja een koord is beter dan laat je ze los ....amaai...oho en dan madam in de wei gezet een half uur zitten rennen rennen , ik hield mijn hart vast...da ze nie over de draad heen ging.Bah ik heb nooit zo veel stress dagen gekend Knipoog
Hinniken dat ze doet ! En er zit een karakterke op ze ! Ze is wel braaf. Borstelen en halster aan doen is een ramp...alles is nieuw voor haar en voor mij ook..eerlijk gezegd is t een raar gevoel.
Hoop dat alles op zijn plaats gaat vallen.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:39

Lusitano: Ziet er goed uit Haha!
Mossel : Leuke foto's Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:33

Cin: Wat een linken geef jij door zeg. Echt kwijl paarden! Alleen van die prijzen word ik echt niet vrolijk haha Bloos Wauw, Aquatje is er Haha! Wat is ze toch mooi zeg! Niet te bang zijn dat je wat verkeerd doet hoor! Gewoon gezond verstand gebruiken dan komt het best goed! En ze zal denk ik nog wel een stuk rustiger worden, maar alles is nu nog nieuw natuurlijk Knipoog Ik hoop dat er snel een topic komt, als die er nog niet is.. Knipoog Maar ik volg het ergens even niet geloof ik. Je hebt erge last van je rug (heel erg vervelend trouwens!), maar wil je Aqua wel gaan inrijden? En rij je nog op Ivierno?

Madelief en Jasmijn: Wat leuk dat het zo goed ging zeg!! Daar doe je het tenslotte voor, om wat van te leren. Ben heel erg beniewd naar de foto's, ik ga zometeen gelijk kijken! Ja

Malin: Heerlijk een weekje weg. Ik ga 17 augustus met vriend en mn familie naar Centerparcs, ook voor een weekje. Heb er al zin in. Wat ga je allemaal in Noorwegen doen behalve chillen Haha! Haha! En wie doet nu Dink en Suev?

Redina, je link doet het niet, misschien staat ie verderop in het topic, dan heb ik niks gezegd. Knipoog Hoe is het nu met Enno, alles goed, en kan je nu wel rijden ivm de pfeifer? Erg vervelend dat je het hebt, hoe kom je daar aan eigenlijk? Beterschap iig!! Ach gut

Peet: Hoe is het daar op vakantie? Wat doe je de hele dag behalve het zwembad hihi Haha!

Cojolly: Wat een lief veulen had Jol zeg. Maar die oren zijn wel huge!

Lusitano: Yeah daar is Sam weer!! Gave foto's zijn dat weer zeg Ja Hij ziet er goed uit, glimt als een spiegel zeg Knipoog Leuk dat je zo aan de hand met m kan werken. Ik zou echt niet weten hoe ik dat moet doen.. Maar misschien leer ik het ooit nog eens Haha! Super mooi zadel trouwens! Rij je nou met een gewoon hoofdstel, of is dat een ander iets?

Mossel: Ik neem zo een kijkje in je topic. Volgens mij staat daar een schattig veulentje in? Lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:03

cinv schreef:
wooooo , ik krijg een mail van een vriendin doorgestuurd met deze link
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Paarden/6095423/Andalusier.html

Wat een belachelijke prijs voor een PRE-ruin zonder papieren die eigenlijk nog niet veel kan...
Maar wel fijn dat je zo Chris zijn adres terug hebt!
Hihi, spannend precies zo'n jong paard als Aqua... Mooie hoofdfoto!

Veel pret Malin!!

Allemaal mooie nieuwe foto's van Sam (wàt is die paard geworden zeg!!!!), Furia en Enno!!!

Ik ben met Licor 3 dagen op trektocht geweest en het was echt heerlijk Lachen
Alleen had hij vandaag wat last van zere voeten (hij is onbeslagen) dus ben ik vandaag eerder naar huis gekomen.
Er was een hengstige merrie mee, dus ik had af en toe mijn handen vol aan hem, maar al bij al heeft hij zich erg keurig gedragen dus ik ben weer blij met mijn vent.

Geen tijd om verder bij te lezen, doeii Doei!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:13

Prinslover schreef:
Redina, je link doet het niet, misschien staat ie verderop in het topic, dan heb ik niks gezegd. Knipoog Hoe is het nu met Enno, alles goed, en kan je nu wel rijden ivm de pfeifer? Erg vervelend dat je het hebt, hoe kom je daar aan eigenlijk? Beterschap iig!! Ach gut

viewtopic.php?f=53&t=813862&hilit=

lukt het zo nog niet dan?
wel gek want bij mij deed hij het wel

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:26

Hoi allemaal,

Ik kom even kieken hier vanuit het verre Noorwegen Cool

DAMN ik schrik me net een ongeluk, kom op bokt en staat er een topic Dag Otje... bij IM Huilen Dus ik gelijk kijken maar "gelukkig" was het een andere Ortje... pffff!

Iloon ik ben druk aan het oefenen met mijn zwager zijn bus en aanhanger Haha! Achteruit rijden, hele stukken, recht maar ook met bochtjes, en verschillende bochtjes achter elkaar, inparkeren achteruit... haha dalijk kan ik alleen maar achteruit in een aanhangwagen rijden LOL *LOL* Lieve foto's van Rocky ik had in je topic gereageerd! En hele lekker foto's van jou en Jielt, ziet er goed uit Ja Hij is zeker imposant en die manen Kwijl

Morgen gaan we shoppen en de bedoeling was ook nog om de fjord op te gaan met de boot, maar het waait te hard dus dan is dat niet echt leuk. De vriendin waardoor ik op mn nieuwe stal terecht ben gekomen, doet nu mijn paardjes. Haar E-pony staat daar ook dus ik heb ze goed verzorgd achtergelaten Knipoog

Marit wat een gave foto's joh, hij ziet er echt heeeeerlijk uit! Hij loopt netjes joh, is dat je instructrice nou die erop zit? En stinkerd ga jij nou alweer op vakantie? Dat is de derde keer al volgens mij of niet Tong uitsteken Hihi nou alsnog heel veel plezier gewenst hor! Pling

Mossel schattig veulentje hihi en van die lieve grote oren Lovers Cojolly die van jou ook haha echt schattig!

Cindy gefeliciteerd met je aanwist, gelukkig staat ze lekker bij jou in dr stalletje. Als die eenmaal goed gewend is wordt ze vast rustiger. En Stef lekker laten kletsen, met een jong paard is het eigenlijk niet zo heel erg anders dan met een wat oudere hoor. Zeker voor jou als je hengsten gewend bent, want het is eigenlijk gewoon een kwesti van consequent zijn!

Eef gave foto's joh, wat ziet hij er goed uit! Wow! Echt heel mooi, hij glimt ook heerlijk en hij oogt gewoon rustig tussen zn oortjes en goed in zn velletje! Ik hoop echt dat je snel een beetje opknapt joh want dit is echt niet alles Ach gut

Ellis ik heb hoofdstelfoto's gemaakt maar door alle drukte voor ons vertrek geen kans gehad ze erop te zetten. En had ook geen hoofdstelfoto's close up terwijl hij het om had dus dat krijgen jullie dan wel te zien alsk terug ben hihi

Branka lekker hoor dat je nu even zo buiten kan rijden als je dat thuis bijna niet kan! Wat heb ik geboft dan met al dat bos om ons heen!

Peet veel plezier in Turkije! Gelukkig gaat het goed met Tsjillert!

Madelief en Jasmijn wat leuk dat de clinic zo goed ging! Gelukkig ging het wat beter met je rug Madelief! Ik heb dr ook vaak last van, echt heel irritant! En nu maar lekker oefenen met de handvaten van Tommie. Acht Fuurtje is nog zo jong, je hebt nog alle tijd hoor! En Dizo'tje is echt leuk!

Cruesli hoe gaat het nu met Sil? Hopelijk hoeftie niet geopereerd? Huilen Ik zal voor je duimen dat hij snel opknapt!

Yenneke nog gefeliciteerd!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Fijn dat het zo goed met Xje gaat, ben benieuwd naar je foto's! Vind hem toch zo'n lekker ding Kwijl ALs ik terug ben van vakantie moet ik Willy maar eens bellen, er heeft niemand gereageerd op mijn oproepjes, dus ik ben bang dat ik maar 2 klantjes voor hem heb, mijn vriendin en mijzelf. Ik moet maar eens even overleggen of hij anders niet iemand anders kent die mij kan helpen. En balen van je Polo, een clio is dan wel een stap terug haha Tong uitsteken

Fem balen dat het weer ff tobben was met Maes maar net wat je zegt, tis altijd maar afwachten met hem Ach gut

Heidi cool dat je weer op Baron hebt gezeten, lekker hoor zo'n stoere en coole man Cool En gave foto's van Macho (En Llano natuurlijk), hihi het contrast is wel groot Bloos!

Armyhorse wat braaf van haar dat het gelijk zo goed ging, hopelijk blijft dat zo!

Leonietje hoe was het vandaag bij Jacolien?

Lobke gaaf dat je op trektocht bent geweest, dat wil ik ook nog eens doen! En ja ben het helemaal met je eens dat Sam heel erg paard geworden is ineens, echt mooi!

Nou ik ga nog even met de aanhanger rijden, als ik hier wegga wil ik alles onder controle hebben Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:26

Eef de link die jij mij had gestuurd deed het ook niet, dan kreeg je een post-veld te zien, maar de laatste link werkt wel! (Ik had gewoon bij ITP gekeken haha Tong uitsteken)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:27

Nu zal die het wel doen Redina, ik ga gelijk een kijkje nemen Haha!

Idra: Wat leuk zeg zo'n trektocht, heb je nu geen spierpijn? Ik ben ook 2 jaren achter elkaar op trektocht geweest. Bij het Reelear. Was ook echt ontzettend leuk. Wel jammer dat je eerder naar huis moest, maar thuis is ook wel lekker Knipoog Nog leuke foto's geschoten?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:33

Malin: Lekker oefenen dus. Dat zou wel lekker zijn zeg, als je dan je E rijbewijs haalt! Lekker met Suev alleen op stap Haha! Fijn dat je vriendin nu voor ze zorgt. Kan je met een gerust hart op vakantie!

Leonietje: Ben ook benieuwd hoe het was met Jacolien!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:07

dank iedereen ze is ook echt super schattig, ze kijkt afentoe al op als ik dr roep Nagelbijten / Gniffelen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:38

Fotos Lobke ?? Lachen

Malin, ooooooo nog een vakantieganger die bokt hihi
oh met de fjord op de boot waw

Prinslover , ik wou een fokmerrie. de bedoeling was dus kleine baby paardjes hebben hihi. T is geen spaanse geworden maar een Nederlandse 'schone' ( als ik da mag zeggen , was gewoon omdat dat een gezegde is hé Knipoog)
Het is een dressuur merrie met goede afstamming dus kan ik alle kanten op, allez zij Knipoog ik niet. Als ik kan rijden , ga ik zeker dressuren ermee, als het gaat ze uitbrengen op wedstrijden...eventueel een gepaste ruiter vinden.
Enfijn mijn bedoeling is dus om ze op wedstrijd te laten brengen volgend jaar om 'ster' te worden enzov..
Maar we zien wel hé.
De fokker zei me direct al, toen hij ze bracht , als ge ze laat dekken laat het me dan weten ervoor , ik ken veel van dekhengsten, hij liet me een super hengst zien die met haar goed zou passen een zoon van Donnerhall , gitzwart prachtig beest. Leuk , ik staan er niet alleen voor Knipoog
Hij zei ook ze uit te brengen om 'ster' te laten keuren dat ze veel kansen heeft ( dat zullen we natuurlijk wel zien, maar ik zou het doen om eens mee te maken )
En als ze drachtig zou zijn, is hij geinteresseerd in het veulen ! ( NU AL hihi) veulen op bestelling.
Dat is wel leuk, we houden contact, het zijn echt super mensen!
En ja langs een kant, zeg ik me, daarom da ik in een 'dipje' zat...klim er een beetje uit, cindy waar ben je aan begonnen zo een jong ding, ik wist totaal nie wat het was, en nu staan ik ervoor MET mijn gezondheidsproblemen, eigenlijk wreed dom van mij , maar ik wou een ander weg kunnen hebben moest het rijden totaal gedaan zijn voor mij, nu kan ik nog alle kanten op met haar snap je ?

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:19

Haha! hoi ben ik weer ff
wat een oren heeft die kleine maar een ding hij kan je horen aankomen Haha!
en cinv ook een mooi beestje hoor ik heb je verhaal niet gelezen doe ik zo ff

ooooooooooohhhhhh wat een rot toetsenbord de helft blijt hangen

heb net nog even naar tsjillert gebeld en het gaat goed hij mist me zeggen ze omdat hij nu steeds moet lopen-werken hihi maar het gaat wel steeds beter

mis me ventje wel hoor en ilona wat ik oal de hele dag doe
zwemmen zwemmen zwemmen nee hoor we zijn naar de stad lekker gewesst en hebben heel wat zaakjes leeggekocht met mooie truitjes broeken en schoenen
verder hebben we vanaaf een beach party dus feesten iedere avond aan de cocktails hmmmmm lekker en veel uitrusten
gr peet

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:49

Okee Cin dat is duidelijk! Ik denk dat ze hele mooie veulens geeft! Rij je nog wel op je spaanse hengst dan..?

Peet: Heeeeeeeeerlijk zeg die vakantie van jou!! Fijn dat alles goed gaat met Tjillert! Lekker genieten dus, en vanavond helemaal los zeker whaha Clown

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:54

ja we gaan helaal los en wel op een kameel hahahahahaha die staat nu voor de deur waar we op kunnen rijden weer wat anders dan mijn eigen zwarte parel

fotos krijgen jullie thuis te zien doei

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:52

Redina; Wat een prachtpaard Kwijl
peetisgreat1; Ja dat is idd wat ander Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:59

Whahaha WAT Tong uitsteken Een Kameel, jemig mina! Hoe rijd dat Haha! ?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:06

Ff snel tussendoor he:
@ Prinslover, die Andalusiermerrie in HAW is net 2 cm kleiner dan fuur Tong uitsteken Zou je ook niet zeggen he. Ze loopt wel echt te diep..

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:31

KEI LEUK EEN KAMEEL !!!!!!!! Als ik van Tunesie terug kwam wou ik een witte hebben .......ooit.........

de witte is Viernoke geworden zeker hihihi
, de witte is ne kameel en de zwarte is een muildier Lachen
Ik rij heel zelde, het laatste jaar heb ik 3 x op viern gereden denk ik..maar als ik mijn pisteke gaan hebben zal ik proberen meer te rijden als t gaat Lachen k hoop da het in september in orde zal zijn allemaal

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:26

Ik hoop het ook cin! Zou me leuk voor je lijken als je weer wat meer kan rijden Ja Alleen maar naar je paarden kijken, terwijl je lekker op ze zou kunnen rijden is niet leuk. Hopen op het beste!

Madelief, Echt waar jo Wow! Dat zou je echt niet zeggen!! Pituuf de anda die ik verzorgde was toch wel een goede 1.60 m. Vind dat wel een fijne maat. Maar Fuur toont wel een stuk groter Haha! En ze loopt idd veel te diep, heb het maar subtiel gebracht. Knipoog