Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kijk ook uit naar dat moment 

Maartje_M schreef:Ja zo is het leuke handel. Want degene die hem niet eerder gezien hebben, die geloven dat natuurlijk meteen
De droom is om ooit weer een eigen paard te hebben, maar dat is wegens tijdgebrek (net een dochter van 8 maanden en eigen bedrijf) niet haalbaar. Leasen is voor mij nu de beste optie en het meest eerlijke naar het paard toe
En wat onwijs gaaf dat die 2 al vriendjes zijn, dat is ook altijd maar afwachten!

Ik weet dus niet of ze echt verkeersmak is maar ze keek niet op of om dus ik denk het wel
Het verkeersbord dat hier naast het kanaal staat blijft gek (staat ook bijna op het pad) maar we hebben ook ons eerste gelopen buiten gedaan
) maar terug ging ze wel! Gas erop durfde ze niet, maar wel een heel fijn handgalopje

ligt letterlijk langs ons weiland. Verder niet veel buitenrijmogelijkheden maar dit is wel een goed oefen pad zodat we straks wat verder kunnen als we een trailer hebben 

resultaat: nichtje blij en Jenara vond het allemaal prima
Ze was zo schattig naar ons nichtje Fien toe, zo heel voorzichtig gaan snuffelen van "hallo, wie ben jij?" En zo voorzichtig stappen met Fien erop (mijn vriend moest haar nog wat vasthouden, want stevig zat ze niet
) Maar schattig toch!