[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 23:12

Iloon heb je al gefeliciteerd via hyves Haha!

Voor de rest hoop ik nog even tijd te vinden, maar ben erg druk met de voorbereidingen voor Belgie én heb Paoline op bezoek gehad: [ITP] Fotoshoot Madelief & Furia

Hier wat fotootjes ervan Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de rest kijk in het topic!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 23:20

Madelief : wanneer gaa je naar Belgie toe dan ook alweer Bloos ?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 23:25

Zaterdag alweer! Dus drukdrukdruk... En heb niet eens tijd gehad om iedereen nog te zien die ik wilde zien voordat ik wegga...
Maar gelukkig wel veel tijd doorgebracht met mn vriend!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 23:49

Wauw, Madelief, wat een moooooie foto's!! Kwijl Ik ga heeeul snel in je topic kijken!! Die foto van jou en fuur bij zonsondergang. Lovers
Ik wou ook nog langs komen vandaag, maar je was in de Efteling hoorde ik van Jas... Best jammer. Heb ook geen tijd meer voor zaterdag.. Verdrietig Dus helaas wordt het meeten na je avontuur in Belgie Ach gut . Maarja, we gaan het wél een keer doen hoor dat zeker Knipoog

Mies: FOTOOO! Haha! Ben echt heel nieuwsgierig

Jolijn: Gaaf, een topic! Haha!

Saida: Jeetje, het zat idd wel heel erg tegen Ach gut . Hopelijk gaat t morgen beter!! Knipoog

Amanda: Hij komt eind oktober bij mij op stal!! Ik kan niet wachten.. Clown . Leuk trouwens van die les!! Klinkt super gezellig!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 23:51

Wauw, mooie fotos van Fuur!
Ook weer mooie otje en fifty en super cutie ezeltje gezien Haha!
Leuk leuk.
Zal ook weer eens ff wat fototjes plaatsen Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 00:08

Madelief,wat een vreselijk mooie foto's! Wow!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 00:12

Dankje voor je reactie Gab Haha!

Ik kan niet ophouden met kijken naar die ene foto Bloos!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 00:15

aaaaaahhhhhh wat een berg pagina's zeg!
kzal proberen om alles weer te lezen....
Danielle: ja hoor positief, we hadden het over silent shiver die ook foto's van Jauke heeft gemaakt
Heidi, Bente en Ilona: hahahaha boer Harm(s) echt lachen! leedvermaak he. jullie hebben je wel vermaakt op de snelwegen....
Saida: Sabrina is er beretrots op, ze ging ook al d'r hele klas rond met een snel geprinte (bokt)foto. Balen he zo'n supermegapechdag.
Mies: inmiddels hebben we er 3: Samaranch Kwpn, Desperado hier wel bekend en dan nu Prince dartmoor erbij. Voorlopig meer als genoeg.
Lisenka: we mistten je hier al. Hihi ik heb nog geen tijd gehad voor me hyves dus zie dat morgen wel. Je maakt ons nu wel nieuwsgierig. Enne: foto's hier he van het jonge spul.
Marja: mooie foto's.
Sanne: veel plezier morgen! alleen Samaranch staat op pension, de andere thuis. Hihi lachen die smurfjes op de foto.
Gab: wat irritant zeg zo'n gedoe met smid en kliniek, hopen dat het nu wel goed gaat komen.
Ilona: hij staat er echt ontdaan (ont-trotst) bij zoals een gecastreerde hengst kan kijken.
Marielle: ziet er idd goed uit. Haha die rose lijnen, ik dacht eerst dat het een kleurfoutje van je camera was.
Michelle: heb je je onderschrift ook al eens aan je vriend laten lezen dan hihi?
Madelief: ik heb al gereageerd in je topic, geweldige plaatjes zeg!! Efteling? dan had je hier wel ff aan kunnen wippen, zit een 20 minuutjes daar vandaan tussen efteling en alkmaar. Goeie reis alvast zaterdag en veel plezier en suc6!

hehe, eindelijk weer bij.
Oja, trailer is al verkocht. M'n broer wilde hem overnemen. Nu op zoek dus naar een goeie 2-paards.
Zoo, en nu slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 00:16

Fijn dat je trailer al verkocht is zeg Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:17

ik was helemaal vergeten in jouw topic te kijken jolijn. mooi paard hoor en ziet er lekker ontspannen uit. toch vind ik het wat jammer dat je zo ver voorover gaat.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:21

lisenka: Is banjer al veel gegroeid? En niet meer in de sloot gevallen... wordt wel nieuwsgierig naar je toekomstplannen, maar succes ermee!

coljolly: Wat een lekker bolletje! Hij is lekker relaxed!

amanda: Je hebt het geprobeerd met solliciteren, altijd makkelijk als ze je nog bellen. Succes met je wedstrijd!

sanne: 1x per maand...het is nog niet zeker wat hij doet, dat is het lastige aan hem Tong uitsteken
Bollie en bollie ja! Wat een dikkertjes! Maar dr zit ook een lekker jasje omheen! Ik wist niet dat fifty zoveel groter was dan otje!

gabriella: Mooie haflinger!! arm beestje, hopelijk weet deze smid beter wat hij doet! Heb nog even je verhaal gelezen en vind het schandalig hoe je behandeld bent, zou ook zeker kappen met die vent! pensionklanten bij ons hadden ook is een 'goede bekende' smid... paard zo gekapt dat hij kreupel stond Vork

peet: Hoe doen ze dat met die hanger? Gewoon 'gaatje' erin en ketting?

ilona: Arm paard! Hij vind zichzelf ook wel heel zielig! Ben benieuwd hoe dat veulen moet worden, wat een combi!

Lusitana: Jeetje al die ziektes! Dan is het wel lekker om te wonen waar je zit.

saida: En daarom wordt ik helemaal gek van kinderen Tong uitsteken hopelijk vandaag een betere dag!

madelief: Toeter even als je over de snelweg net na roosendaal rijd Knipoog! *mocht je langs die kant komen dan* Succes in belgie!

frank: samen met je reactie aan sanne weer helemaal op de hoogte Knipoog

Shaggy is wel helemaal het tegenover gestelde van shannon. Gister weer gelongeerd en toen wilde ik met een stoel gaan oefenen (dus op de stoel, van de stoel..dat hij een beetje de beweging ziet van opstappen) bleef hij half slapend naast me staan...dus ik mn handen op zn rug..bleef hij nog staan...dus dan maar hangen (nog wel mn voeten op de stoel) maar toen zag meneer jenny aankomen dus liep hij naar het hek...weg stoel en hing ik daar Tong uitsteken wat een braaf ding is het toch!
Gister weer heerlijke les gehad met shannon! Voelde dr helemaal rond worden en dr rug naar boven komen! Mn instructrice heeft dr ook nog even gereden, shannon een beetje boos en in het begin was ze het er ook niet mee eens, maar ze ging nog wel goed lopen. Mn instructrice zei ook dat ze heel goed aan te voelen in hoe en wat ze doet of wilt doen...zelfs de kleinste dingetjes kun je bij dr voelen.
Vandaag weer joggen, het wordt al wekelijks Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:41

wat een schiterende foto's van fuur Kwijl
robijn dat ziet er goed ontspannen uit Haha!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:03

Wauw madelijf wat een mooie foto's!!!!

Mol die van jouw blijft ook maar mooier worden, wat een kanjer!

Djemo doet het goed aan de dubbele longe zo te zien, dat is ook echt een lekker barokje propje he!

Ilona; het circus dacht ik dus ook echt ff niet he....
Ik heb iemand die serieus in hem geinteresseerd is, maar als ze hem neemt moet ook zij 1 van haar andere paarden verkopen, dat is iets wat ze nu gaat overwegen, een beslissing die je natuurlijk niet zomaar maakt.
Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik hem wel zeker weten wil verkopen. Eerst was het een eventueel, maar er is zoveel rust thuis gekomen met 1 hengst minder en daarnaast is Yaco ook een paard wat heel veel tijd kost kwa opleiden zijn we nu wel achter, dat het echt beter is als hij een nieuwe baas krijgt.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:11

Nog even een overlijdensberichtje.

Gisteren belde mijn zus dat onze oude Fjord (familie paard, stond dan weer bij ons, dan weer bij mijn zus, maar ook wel eens bij vrienden, zodat die konden leren mennen) niet meer overeind kon komen. Waarschijnlijk is hij uitgegleden op de wei en heeft zijn heup erg beschadigd. Hij is terplekke ingeslapen. 23 jaar is hij geworden, wat op zich een mooie leeftijd is, maar hij was nog super sterk en gezond, dus verwacht je het niet.

Dus bij deze; rust zacht lieve Ed.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:21

Ik gaat ook maar weer eens even reageren (is al een tijdje terug Tong uitsteken). Ik heb het nog wel een beetje geprobeerd bij te houden maar het ging zo snel Haha!.

Lusitana: Ik las over je hartproblemen... Hopelijk kom je weer snel in zo'n goede periode! Altijd vervelend met die artsen dat ze alleen maar binnen hun eigen hokje denken...

Prinslover: Gefeliciteerd met je eigen paardje!!

Saida: Wat een pechdag heb je gehad! Soms heb je wel eens van die dagen dat alles fout gaat... Hopelijk wordt vandaag een betere dag Knipoog.

Madelief: Wat een mooie foto's van Furia! Vooral die bij zonsondergang!

Vanaf nu gaat ik maar weer mijn best doen om het allemaal netjes bij te houden Knipoog.

Met mij gaat het verder goed Lachen, met Atlas gaat het gelukkig ook beter. Hij staat nu 's nachts lekker op stal en krijgt twee keer per dag te eten dus hij is alweer iets aangekomen, maar al zijn dekens zij nog steeds te groot. Gister was hij ook weer heel druk aan het doen in het land, hij was weer even zeer mooi aan het showen voor de merries aan de andere kant van het hek Tong uitsteken. Dus dat is ook weer een teken dat het beter met hem gaat. Deze week zorg ik ook weer voor de ijslander van een vriendin. Die is ook alweer 23..., maar dat zou je soms niet zeggen... Gister een buitenrit gedaan samen met een stalgenoot en ze ging gewoon wedstrijdje doen met het andere paard Tong uitsteken. Vooral het galopje op de terug weg ging best wel hard... Maar ja ze werd toch ingehaald en toen gaf ze het al snel weer op Lachen. Het is gewoon echt een hele schattige pony!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:26

Cyrina: Sterkte met het overlijden van Ed! Het is altijd erg, maar vooral als het zo overwacht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:23

Sterkte Cyrina!

Frank, daar heb je helemaal gelijk in, en daar wordt ook aan gewerkt Clown

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:27

Frankiej : Jaa dat heb die vaak zat gelezen haha. Maar het is gewoon de waarheid haha. Heb vaak zat dingen in me eentje moeten doen en moeten oplossen. En al die oliebol Knipoog
Ben al heel vroeg heel zelfstandig geworden. Dus weet ook allemaal hoe ik het in me eentje moet doen. Je trailer verkocht aan je broer nou dat is lekker. nou hopen dat je dus snel een goeie 2-paards trailer heb Haha!

Cyrina : sterkte ! klinkt als een wereldpaardtje ! Hoop dat die niet teveel pijn heb hoeven lijden.

Madelief : dat is wel snel al SPANNEND!. Heeel veel plezier en sterkte ! Wel mooi dat je veel tijd heb doorgebracht met je vriend! dat is toch wel belangrijk en zeker voor zo'n tijd ! En echt mooie foto's in je topic ! Haha!

Zoo ik ga dalijk als ik onder de douche vandaan kom even foto maken van me tattoo Haha! er zitten nou al korstjes op dus geneest gelukkig snel Tong uitsteken
Hoop dat ik ze vandaag er nog op kan zetten, want heb het beetje druk Tong uitsteken
Kleine naar me ouders brengen en spullen van een vriendin in de bus gooien(die is verhuisd naar Drenthe) en we gaan ff langs om dr huisje te bewonderen. en spullen meenemen voor der. Aangezien ze zelf maar klein autootje heb. Dus even lekker een weekendtje ertussen uit.
Dat gaat wat worden, met zijn 5e in een super klein huisje:P Met maar 1 slaapkamer hahah.
Lekker knus haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:29

Hmmm ik zal zo ook eens foto maken van tattoo!
heb nu uitgevogeld hoe telefoon dat doet Nagelbijten / Gniffelen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:50

Madelief: Wat een supermooie foto's van Furia. Die laatste is helemaal geweldig. Wens je alvast een goede reis morgen en nogmaals veel succes daar.

Cyrina: Sterkte met het overlijden van Ed.

Michelle: Banjer groeit als kool. Hij is echt superlief. We zijn allebei superdol op hem.

Frank: OK hier enkele foto's van de jaarlingen. Deze zijn gisteren gemaakt.

Ik tussen Perlita (links) en Querida (rechts)
Afbeelding

Querida
Afbeelding

Perlita
Afbeelding

Perlita is een halfzusje van Desperado die nu van Frank is. Ze hebben dezelfde moeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:51

Wat zijn ze al groot zeg Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:08

Nou, mijn tattoo:

Binnenkant:
Afbeelding

Helemaal:
Afbeelding

Buitenkant:
Afbeelding

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:14

Robijntjah: Ze zijn inderdaad al groot. Mooie tattoo hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:19

Ben ik heel even snel tussendoor. Ik zie dat ik alweer 5 pagina's moet bijlezen.... Maar:

Iloon gefeliciteerd met je eerste eigen paard!!!

Reageer van het weekend weer bij.