lisenka: Is banjer al veel gegroeid? En niet meer in de sloot gevallen... wordt wel nieuwsgierig naar je toekomstplannen, maar succes ermee!
coljolly: Wat een lekker bolletje! Hij is lekker relaxed!
amanda: Je hebt het geprobeerd met solliciteren, altijd makkelijk als ze je nog bellen. Succes met je wedstrijd!
sanne: 1x per maand...het is nog niet zeker wat hij doet, dat is het lastige aan hem 
Bollie en bollie ja! Wat een dikkertjes! Maar dr zit ook een lekker jasje omheen! Ik wist niet dat fifty zoveel groter was dan otje!
gabriella: Mooie haflinger!! arm beestje, hopelijk weet deze smid beter wat hij doet! Heb nog even je verhaal gelezen en vind het schandalig hoe je behandeld bent, zou ook zeker kappen met die vent! pensionklanten bij ons hadden ook is een 'goede bekende' smid... paard zo gekapt dat hij kreupel stond
peet: Hoe doen ze dat met die hanger? Gewoon 'gaatje' erin en ketting?
ilona: Arm paard! Hij vind zichzelf ook wel heel zielig! Ben benieuwd hoe dat veulen moet worden, wat een combi!
Lusitana: Jeetje al die ziektes! Dan is het wel lekker om te wonen waar je zit.
saida: En daarom wordt ik helemaal gek van kinderen
hopelijk vandaag een betere dag!
madelief: Toeter even als je over de snelweg net na roosendaal rijd
! *mocht je langs die kant komen dan* Succes in belgie!
frank: samen met je reactie aan sanne weer helemaal op de hoogte 
Shaggy is wel helemaal het tegenover gestelde van shannon. Gister weer gelongeerd en toen wilde ik met een stoel gaan oefenen (dus op de stoel, van de stoel..dat hij een beetje de beweging ziet van opstappen) bleef hij half slapend naast me staan...dus ik mn handen op zn rug..bleef hij nog staan...dus dan maar hangen (nog wel mn voeten op de stoel) maar toen zag meneer jenny aankomen dus liep hij naar het hek...weg stoel en hing ik daar
wat een braaf ding is het toch!
Gister weer heerlijke les gehad met shannon! Voelde dr helemaal rond worden en dr rug naar boven komen! Mn instructrice heeft dr ook nog even gereden, shannon een beetje boos en in het begin was ze het er ook niet mee eens, maar ze ging nog wel goed lopen. Mn instructrice zei ook dat ze heel goed aan te voelen in hoe en wat ze doet of wilt doen...zelfs de kleinste dingetjes kun je bij dr voelen.
Vandaag weer joggen, het wordt al wekelijks